Vaimoa ei kiinnosta seksi
Ongelma on siis tämä: olen reilu kolmekymppinen ukkomies, lapsia kaksi. Käyn salilla ja kroppa on kunnossa.
Vaimoa ei jostain syystä kiinnosta seksi ollenkaan. Ei enää halua että edes yksipuolisesti tyydyttäisin hänet.
Vaimon ulkonäöstä edelleen pidän vaikka rinnat ovatkin pienet roikkupussit.
Mitä tässä pitäisi tehdä? Häntä ei edes kiinnosta puhua seksiasioista.
Kommentit (74)
Jussille sanoisin, että ei sussa varmaan vikaa olekaan. 20 vuotta vaan on pitkä aika jyystää saman ihmisen kanssa. Kokemusta minulla ei ole niin pitkästä suhteesta, mutta tiedän, että minulla haluttomuus on johtunut aina kyllästymisestä kulloiseenkin mieheen. Ei säväyttänyt enää nähdä ilman vaatteita eikä kosketus tuntunut enää miltään. Uuden miehen kanssa en muuta tekisikään kuin olisi sängyssä.
Oletkos auttanut koti töissä? mitä perk? auttaako mukamas naiset miehen hommissa? ei oo paljon näkyny mettä hommissa,maatalous,maanrakennus. mihinköhän ne lähti? vaihtamaan renkaitako? ei sielläkään paljon näy mutta ostoskeskuksissa ja kaupoissa jaksetaan jumaliste kyllä pyöriä päiviä ellei viikkoja ja sitt jankutetaan että rahat on loppu väsyttää ja muuten masennus/morkkis jokaisesta asiasta ja sitt piste iin päälle,piihtaillaan seksin kanssa sitt lisäks mutt onhan se aika typerää,nainenkin tarvii seksiä mutt ei tajuaa ite ett jos pihtaa niin irtoo.
tää on ihan kun meillä kotona....ja on sit aivan täysin sama kuinka paljon niitä kotitöitä teen tai olen tekemättä, tulos joka kerta aivan sama. Muualta saa halpommin ja sellaista seksiä missä toinen ei täytä kauppalistaa samaan aikaan tai puhu säästä.
Olisitte ottaneet seksistä pitävän naisen.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 13:14"]
Ongelma on siis tämä: olen reilu kolmekymppinen ukkomies, lapsia kaksi. Käyn salilla ja kroppa on kunnossa.
Vaimoa ei jostain syystä kiinnosta seksi ollenkaan. Ei enää halua että edes yksipuolisesti tyydyttäisin hänet.
[/quote]Naisen tyydyttäminen yksipuolisesti on erittäin, erittäin harvinaista. Naista kiihottaa halutuksi tuleminen ja tavallaan se, kun mies tyydyttää itsensä naiseen yhdynnässä. Siinä sivussa nainenkin voi saada tyydytyksen, mutta nainen ei halua eikä tarvitse tyydytystä ilman, että mies tai joku muu taho tehtailee naiselle sellaisen tarpeen. Miehellä se tarve syntyy itsestään. Jos nainen ei halua tyydyttää sinua, et voi myöskään tehdä hänelle mitään.
-Mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 09:41"]
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 13:14"]
[/quote]Naisen tyydyttäminen yksipuolisesti on erittäin, erittäin harvinaista. Naista kiihottaa halutuksi tuleminen ja tavallaan se, kun mies tyydyttää itsensä naiseen yhdynnässä. Siinä sivussa nainenkin voi saada tyydytyksen, mutta nainen ei halua eikä tarvitse tyydytystä ilman, että mies tai joku muu taho tehtailee naiselle sellaisen tarpeen. Miehellä se tarve syntyy itsestään. Jos nainen ei halua tyydyttää sinua, et voi myöskään tehdä hänelle mitään.
-Mies 29v-
[/quote]
Miten halutuksi tuleminen voisi kiihottaa naista, kun se on niin jokapäiväistä?
Oletko sä mun mieheni? No annas kun kerron miksei haluta. Arjen pyörittäminen on käytännössä kokonaan minun kontollani, enkä vaan ihan oikeasti koe että minun pitäisi vuolaasti kiitellä kun joskus teet ruokaa tai siivoat. Jos käyt kaupassa, jätät kaiken listalla olevan ostamatta eli joudun kuitenkin käymään itse. Et osaa edes tavata sanaa päivärytmi: lapset saavat puolestasi valvoa kuinka pitkään tahansa ja syödä milloin sattuu. Mitä tulee salillakäyntiisi, olisi kiva jos voisit edes hieman joustaa niiden suhteen. Esimerkiksi kun olin oksennustaudissa, lasten hoitaminen yksin oli suoraan sanottuna perseestä. Siinä olisi sitten seksiäkin pitänyt harrastaa. En ymmärrä miksi vielä ihmettelet seksittömyyttä. Tiedän myös mielipiteesi rinnoistani, ja ihmetyttää ettet arvosta yhtään sitä että niillä on ruokittu hyvin meidän lapsemme.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 09:17"]
tää on ihan kun meillä kotona....ja on sit aivan täysin sama kuinka paljon niitä kotitöitä teen tai olen tekemättä, tulos joka kerta aivan sama. Muualta saa halpommin ja sellaista seksiä missä toinen ei täytä kauppalistaa samaan aikaan tai puhu säästä.
[/quote]
Tää on hyvä! Jos mies ei ole ollut lasten kanssa kotona edes pientä hoitovapaan pätkää, hän ei todellakaan tiedä millainen kotityömäärä on. Määrä tosin riippuu lasten iästäkin. Jos olet samana päivänä tyhjentänyt tiskikoneen JA pessyt koneellisen pyykkiä, se ei ole vielä "paljon kotitöitä".
Kerronpa omat syyni vielä tähän.
- Olemme miehen kanssa sopineet, että molemmilla on menoja ja harrastuksia. No, itse en ole vuoteen päässyt mihinkään ja olen joutunut ne vähäisetkin menot perumaan, jos miehellä on menoja samaan aikaan. Miehen mielestä minulla on riittävästi menoja, jos lähden lasten kanssa puistoon tapaamaan toisia äitejä lapsineen.
- Miehen lipsautukset raskauden ja synnytysten tuomista muutoksista.
- Univelka, jota en saa koskaan nukuttua pois.
Tässä oli ne suurimmat syyt. Oikeasti minun tekisi hirveästi mieli seksiä, mutta halut kuolee heti, kun mies koskettaa. En halua häntä.
Aamu alkaa sillä että olen yksin kolmen lapsen kanssa, laitan itseni ja lapset kuntoon ja vien yhden kouluun, kaksi hoitoon ja ja siitä itse töihin. Töistä palatessa haen lapset ja käydään kaupassa, teen ruokaa, pesen pyykit, autan läksyissä. Leikkaan nurmikon tai kolaan pihan, teen pikkurempat ja käytän auton huollossa, hoidan paperiasat ja ihan kaiken mahdollisen. Laitan lapset nukkumaan ja siinä vaiheessa sinä kotiudut. Otat jättiannoksen ruokaa, tulet mässyttämään sitä koneelle ja roikut siinä tunnin pari. Jätät siivon jälkeesi. Kello alkaa olla lähempänä puolta yötä ja tulet vonkaamaan. Ei tipu. En jaksa enää, ainut hetkeni päivästä kun kukaan ei ole multa mitään vailla enkä jaksa enää olla tyydyttämässä kenekään tarpeita. Kukaan ei ole näinä vuosina tehnyt elettäkään helpottaakseen minun taakkaani, lapset vie yksinään minusta mehut, ei riitä enää muille. Sinun, rakas aviomieheni tehtävä on käydä vain töissä. Ja sinähän käyt, 7 päivänä viikossa aamusta iltaan. Siinä vaiheessa kun alat osallistumaan perheesi elämään ja tekisit edes yhden ainoan kotityön niin saattaisin lämmetä ajatukselle.
Ap:n teksti voisi olla mun miehen kirjoittama :D samaa asiaa on keskusteltu terapiassa, kotona, luettu kirjallisuutta siitä, puhuttu ja jankattu. Mutta kun mieheltä puuttuu empatiakyky, sitä ei kuullunymmärrys tai lukutaito korvaa.
Mä en saa mitään muuta huomiota mieheltä kuin sen että hän haluaa seksiä. Hän ei koske, halaa, pussaa, harvoin edes puhuu mulle, paitsi jos haluaa seksiä. Vaikka seksi itsessään on kivaa ja nautinnollista, se vaan ei riitä pitämään halua yllä, vaan minä tarvitsen muutenkin huomiointia, tietoa siitä että olen miehelle olemassa muulloinkin kuin silloin kun hän haluaa seksiä.
Minä tarvitsen hyväksyntää, joka taas ei miehen jakeluun mene. Että hän näkee mun panokseni lasten kasvatuksessa, kotitöissä ja yhteisen talouden eteen, ja arvostaa sitä. Että hän huomaa, kuinka paljon töitä teen kehittyäkseni harrastuksessani, muistaisi mainita siitä sen sijaan että kertoo vain, kuinka paljon on vielä edessä. Ja että mies itse suostuisi ymmärtämään, että ne hänen menneisyydessä heittämät kommentit kummittelevat mun päässä edelleen, koska mies ei suostu kertomaan, miksi hän edes sanoi mulle niin.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 21:00"]Sentakija ensiviikona = Thaimaa ...........:) :
[/quote]
= hiv
Korjatkaa nyt saatana tää mobiilisovellus!!
Mä tälleen naisena ihmettelen kun AINA naisen haluttomuuteen aletaan keksiä syitä miehestä.
Mä olen havainnut itsessäni pientä haluttomuutta. Pitkän pohdinnan jälkeen totesin sen johtuvan ihan omasta alakuloisuudestani ja oudosta elämän riittämättömyydestä. Miehestäkin yritin etsiä vikoja, mutta mitä hän voisi tehdä enemmän? Hän käy töissä, tekee paljon kotitöitä, jopa enemmän kuin minä, koska on niin ahkera. Hoitaa lapsia, vie heitä ulos töiden jälkeen ja leikkii heidän kanssaan, laittaa nukkumaan.. Minä saan ns. "Omaa aikaa" aina kun haluan. Ja mies kohtelee minua kunnioittavasti ja huolehtivasti.
Silti minä itse koen olevani jotenkin.. Epähaluttava. Kiinnitän hirveästi huomiota siihen miltä näytän ja tunnen itseni kömpelöksi ja löllöksi vaikka olen melko hoikka. Kaipaan myös joitain ihan ihme asioita elämääni, enkä edes osaa selittää mitä ne ovat. Ja rakastan miestäni, mutta illan tullen olen vain niin voimaton.. En itsekään ymmärrä.
Halusin kertoa tämän, että ymmärtäisitte sen ettei miehessä ole välttämättä vikaa, aina..
Linkki:
Onnellisen parisuhteen salaisuus, paljon seksiä niin mies on onnellinen
Mitä rakkaat seksistä kiinnostumattomat vaimot sanotte yllä linkin takana olevasta keskustelusta?
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 19:51"]lepertele vaimollesi, vie suklaata ja kukkia ja hemmottele sitä, hiero sen jalkoja ja tee lämmin jalkakylpy, kyllä se ehken siitä lämpenee. Ja muista osallistua kotitöihin, sitä se sunkin vaimo varmaan arvostaa.
[/quote]
Miksi ihmeessä suklaata ja kukkia? En kyllä haluaisi niitä. Haluaako joku mies? Niinpä...