Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimoa ei kiinnosta seksi

Vierailija
23.03.2014 |

Ongelma on siis tämä: olen reilu kolmekymppinen ukkomies, lapsia kaksi. Käyn salilla ja kroppa on kunnossa.

Vaimoa ei jostain syystä kiinnosta seksi ollenkaan. Ei enää halua että edes yksipuolisesti tyydyttäisin hänet.

Vaimon ulkonäöstä edelleen pidän vaikka rinnat ovatkin pienet roikkupussit.

Mitä tässä pitäisi tehdä? Häntä ei edes kiinnosta puhua seksiasioista.

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te miehet, joille seksi on tärkeää ja joilla on korkea libido, sitten valitsette sellaisen naisen puolisoksi, joka ei niin hirveästi pidä seksistä? Sitten valitetaan kun vaimo ei anna... Tapailuvaiheessahan se jo yleensä tulee selväksi kohtaako se halujen määrä. Jos nainen on kaunis ja mukava ja tykkää ja nauttii seksistä paljon, niin miehet tuppaavat säikähtämään ja katoamaan siinä kohtaa tapailua kun seksi tulee mukaan kuvioihin, ja jos mies ei täysin feidaa, niin sitten on kuunneltava se sama virsi kuinka "en ansaitse sua".

N35

Vierailija
42/74 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 10:03"]

Aamu alkaa sillä että olen yksin kolmen lapsen kanssa, laitan itseni ja lapset kuntoon ja vien yhden kouluun, kaksi hoitoon ja ja siitä itse töihin. Töistä palatessa haen lapset ja käydään kaupassa, teen ruokaa, pesen pyykit, autan läksyissä. Leikkaan nurmikon tai kolaan pihan, teen pikkurempat ja käytän auton huollossa, hoidan paperiasat ja ihan kaiken mahdollisen. Laitan lapset nukkumaan ja siinä vaiheessa sinä kotiudut. Otat jättiannoksen ruokaa, tulet mässyttämään sitä koneelle ja roikut siinä tunnin pari. Jätät siivon jälkeesi. Kello alkaa olla lähempänä puolta yötä ja tulet vonkaamaan. Ei tipu. En jaksa enää, ainut hetkeni päivästä kun kukaan ei ole multa mitään vailla enkä jaksa enää olla tyydyttämässä kenekään tarpeita. Kukaan ei ole näinä vuosina tehnyt elettäkään helpottaakseen minun taakkaani, lapset vie yksinään minusta mehut, ei riitä enää muille. Sinun, rakas aviomieheni tehtävä on käydä vain töissä. Ja sinähän käyt, 7 päivänä viikossa aamusta iltaan. Siinä vaiheessa kun alat osallistumaan perheesi elämään ja tekisit edes yhden ainoan kotityön niin saattaisin lämmetä ajatukselle.

[/quote]

Miten te olette päätyneet tuollaisten idioottien kanssa naimisiinn?? Mä tiesin jo seurustelun alettua että mieheni on ihana, perhekeskeinen ja osallistuva, naista arvostava ja huolehtii myös tyydytyksestä aina!

18v oltu yhdessä, 4 lasta eikä ole ollut ongelmia seksin suhteen koskaan. Eikä muitakaan vaikeuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 11:59"]

Aamu alkaa sillä että olen yksin kolmen lapsen kanssa, laitan itseni ja lapset kuntoon ja vien yhden kouluun, kaksi hoitoon ja ja siitä itse töihin. Töistä palatessa haen lapset ja käydään kaupassa, teen ruokaa, pesen pyykit, autan läksyissä. Leikkaan nurmikon tai kolaan pihan, teen pikkurempat ja käytän auton huollossa, hoidan paperiasat ja ihan kaiken mahdollisen. Laitan lapset nukkumaan ja siinä vaiheessa sinä kotiudut. Otat jättiannoksen ruokaa, tulet mässyttämään sitä koneelle ja roikut siinä tunnin pari. Jätät siivon jälkeesi. Kello alkaa olla lähempänä puolta yötä ja tulet vonkaamaan. Ei tipu. En jaksa enää, ainut hetkeni päivästä kun kukaan ei ole multa mitään vailla enkä jaksa enää olla tyydyttämässä kenekään tarpeita. Kukaan ei ole näinä vuosina tehnyt elettäkään helpottaakseen minun taakkaani, lapset vie yksinään minusta mehut, ei riitä enää muille. Sinun, rakas aviomieheni tehtävä on käydä vain töissä. Ja sinähän käyt, 7 päivänä viikossa aamusta iltaan. Siinä vaiheessa kun alat osallistumaan perheesi elämään ja tekisit edes yhden ainoan kotityön niin saattaisin lämmetä ajatukselle.

[/quote]

Miten te olette päätyneet tuollaisten idioottien kanssa naimisiinn?? Mä tiesin jo seurustelun alettua että mieheni on ihana, perhekeskeinen ja osallistuva, naista arvostava ja huolehtii myös tyydytyksestä aina!

18v oltu yhdessä, 4 lasta eikä ole ollut ongelmia seksin suhteen koskaan. Eikä muitakaan vaikeuksia.

[/quote]

Onneksi olkoon, ei mitään vaikeuksia elämässä!

Vierailija
44/74 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 07:39"]

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 11:59"]

[/quote]

[/quote]

Onneksi olkoon, ei mitään vaikeuksia elämässä!

[/quote]

Kyse oli parisuhteesta, ei koko elämästä.

Mutta ne muut vaikeudet (työttömyys, krooninen sairaus, 2 talonrakennusta, rahahuolet, sukulaisista huolehtiminen omalla kustannuksella, työhuolet, unettomuus jne) ei ole vaikuttaneet parisuhteeseen eikä seksin määrään.

Vierailija
45/74 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 17:58"]

Jälleen (vastausten perusteella) kaikki on miehen syytä. Mutta niinhän se tällä palstalla menee.

[/quote]

Onpas sulla valikoiva lukutaito. Olihan tuolla jo kirjoitus, että asia voi olla naisen pään sisälläkin, tosin tavalla, jota mies voi pahentaakin.

Vierailija
46/74 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 11:19"]Miksi te miehet, joille seksi on tärkeää ja joilla on korkea libido, sitten valitsette sellaisen naisen puolisoksi, joka ei niin hirveästi pidä seksistä? Sitten valitetaan kun vaimo ei anna.[/quote]

Siksi, että seksihalut korreloivat vahvasti tiettyjen ominaisuuksien kanssa, kuten tietynlaisen holtittomuuden ja riskihakuisen elämän kanssa, joita monet miehet pitävät kielteisinä. Iso ryhmä miehiä, jotka eivät voi saada halukkaampia naisia ovat ujot. Halukkaat ovat usein rempseämpiä ja sosiaalisesti rohkeampia ja valitsevat kaltaisiaan miehiä eivätkä viehäty ujoista.

Ne harvat halukkaat naiset, jotka poikkevat tuosta kuviosta, pariutuvat nopeasti korkeatasoisten miesten kanssa eikä niitä riitä kaikille miehille. Käytännössä siis miehen pitää valita kompromissi, ja pitkässä suhteessa se haluttomampi mutta luonteeltaan sopivampi toimii yleensä paremmin.

Sekin vaikuttaa, että miesten halukkuus on keskimäärin selvästi naisten vastaavaa voimakkaampaa. Kaikille ei riitä tarpeeksi haluavaa naista.

Nuo valintakriteerit eivät ole sukupuoliero, vaan ennemmin luonne-ero. On myös miehiä, jotka valitsevat kerta toisensa jälkeen munallaan epämääräisiä ongelmanaisia, jotka loistavat sängyssä sen aikaa kun suhde kestää, ja naisia, jotka valitsevat järjellä. Ero on se, että järjellä valitseva nainen usein menettää seksihalunsa, kun mies ei vain kiihota, mutta sellaisella miehellä halut pysyvät, vaikka nainen ei olekaan siinä mielessä unelma.

Vierailija
47/74 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 11:19"]

Miksi te miehet, joille seksi on tärkeää ja joilla on korkea libido, sitten valitsette sellaisen naisen puolisoksi, joka ei niin hirveästi pidä seksistä? Sitten valitetaan kun vaimo ei anna... Tapailuvaiheessahan se jo yleensä tulee selväksi kohtaako se halujen määrä. Jos nainen on kaunis ja mukava ja tykkää ja nauttii seksistä paljon, niin miehet tuppaavat säikähtämään ja katoamaan siinä kohtaa tapailua kun seksi tulee mukaan kuvioihin, ja jos mies ei täysin feidaa, niin sitten on kuunneltava se sama virsi kuinka "en ansaitse sua".

N35

[/quote]

Näkökohtia:

I Haluttomuus naisilla on 2-5 kertaista verrattunan miesten haluttomuuteen. Miehillä keskimäärin on suurempi mahdollisuus siihen, että valitsee tulevaisuudessa vähää haluavan naisen. Toisinpäin käännettyna tietysti naisella on suurempi mahdollisuus valita liian halukas mies.

II Parinmuodosvaiheessa ei ole yleensä esillä pihtauksen riskitekijöitä. Seurusteluvaiheessa rakkauden huuma on molemminpuoleista. Kyllä miehet perustellusti luulevat, että jos naidaan molempien halusta kuin puput joka päivä tai vähintään joka toinen päivä, niin kyllä kohtuullista seksielämää on sitten pitkässäkin liitossa. Monesti perustetaan ensin parisuhde ja sen jälkeen vasta tulee lapset ja muut naisiin vaikuttavat seksintappajaseikat.

III Mitkä ovat ne tekijät, joista voi ennustaa, että vaimokandidaatti alkaa pihtaamaan 5 vuoden kuluttua?

Vierailija
48/74 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen näkökulma tulee tässä. On totta, että parisuhteen alussa moni nainen on tosi halukas. Tuore parisuhde, paljon ihailua miehen taholta, hellyyttä, kauniita sanoja, jotka monesti saavat naisen halukkaaksi. Nainen haluaa, että häntä palvotaan ja ihaillaan. Muutenkin kuin seksi mielessä. Rakastumisen hormoni, oksitosiini, saa miehet empaattisemmiksi, jota naiset arvostavat. Kun rakastumisen huuma on ohi, mies monesti haluaa aika simppeliä arkea. Mutta edelleenkin sitä seksiä ihan yhtä paljon kuin alussa. Mies ei jaksa sitä naisen valloittamista päivästä toiseen, jota nainen yhä kaipaa. Nainen päättelee, että mies ei enää rakasta samalla tavalla kuin aikaisemmin. On itsekkäämpi, mukavuuden haluisempi. Naisen halut romahtavat. Tämä kuvio on toistunut omassa elämässäni muutamaan otteeseen ja miltei kaikissa ystävieni parisuhteissa. Ainoastaan yhdessä tietämässäni parisuhteessa, jossa mies on edelleen todella romanttinen arjenkin pyörteissä ja kaipaa ehkä monia miehiä keskimäärin koskettelua, läheisyyttä ilman seksiäkin, on edelleen parinkymmenen vuodenkin jälkeen miltei päivittäin seksiä. Olen kade :)

Vierailija
49/74 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä olin se jolla oli korkeampi libido, kokeilunhalua jne. Sitten elämä meni sellaiseksi kuin no 35 kuvaa, se olisi voinnut olla minun kirjoittamani. Halut todellakin katosivat vuosi vuodelta. Nyt ollaan oltu viisi vuotta kokonaan ilman, ja olen Helpottunut!

Nainen

Vierailija
50/74 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen kotona kotityöt. Siivoan kerran viikossa, joka toinen viikko vaihdan petivaatteet, teen ruokaa..jne jne. Vaimolle seksi on tällä hetkellä arka ja vaikea asia, koska tiedostaa itsekkin sen. Mulle se on vaikeaa, kun tulee välillä kova halu omaa rakasta kohtaan ja kun yrittää tehdä aloitetta, niin heti torjuu. Olen yrittänyt kaikkeni ja nyt alkaa jo usko loppua. Vieraisiin en seksin takia lähde. Omslla kohdallani ongelma on kun tulen aivan liian nopeasti ja olen kysynyt onko vika siinä. Seksi on kaunis asia joka kuuluu toimivaan parisuhteeseen.

Vierailija
51/74 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV mammat alkaa heti syyllistämään miestä... on niin vitun tuttu kuvio... hoh hoijaa :)   

jos naista ei kiinnosta MIEHEN VIKA, jos miestä ei kiinnosta seksi MIEHEN VIKA...   

....  

jos naista ei oikeasti kiinnosta enää seksi... niin mene hakemaan seksiä muualta.  

tai sano että erotaan sitten ystävinä. molemmat menee omaa tietään koska halut eivät kohtaa.  ei voi vinkua mitään, jos naista ei seksi kiinnosta.  

Vierailija
52/74 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 18:51"]

Merkillstä, jos seksiä on ollut aiemmin ja nyt ei enää olekaan. Millähän naisen seksuaaliset halut sinua kohtaan on vasaroitu paskaksi? Sillä selkeästi jossain vaiheessa on tullut kuolema.

[/quote] Ap on ilmeisesti turpa rutussa niitä roikkutissejä katsellut, sanonut jonkun mielestään asiaan kuuluvan huomautuksen tisseistä ja saunassakin tuijottanut niitä inhotuksen ilme naamallaan tai jopa verrannut tissejä vaikka naapurin 18 vuotiaan tyttösen tisseihin. Eipä siinä enempää tarvita, vähempikin olisi riittänyt. Mutta tehty mikä tehty, ap keskittyy nyt vain itseensä, vaimoon ei kannata enää keskittyä, ei rikottua saa ehjäksi enää millään.

Vierailija
53/74 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole rinnoista huomautellut ja pidän niistä kyllä. Kyllähän sitä kieltämättä muita naisia alkaa katsella kun ei vaimolta saa. Pettänyt en ole.

Yksin masturboiminen alkaa jo pikku hiljaa kyllästyttää.

Vierailija
54/74 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pitäisi tehdä, että MIES antaisi? Pidän huolta itsestäni, tissit on pirtsakat D:t, pukeudun nätteihin alusasuihin, yritän kaikkeni, imen munaa aamuisin, teen herkkuruokaa viikonloppuisin, en jäkätä enkä loisi miehen rahoilla. Tekisin mitä tahansa jos saisin miehen, joka haluaisi seksiä!!! Pää hajoaa...

En oikeesti ymmärrä miten kukaan nainen ikinä voi kieltäytyä jos joskus olisi munan mahdollisuus :D

Vierailija
55/74 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

lepertele vaimollesi, vie suklaata ja kukkia ja hemmottele sitä, hiero sen jalkoja ja tee lämmin jalkakylpy, kyllä se ehken siitä lämpenee. Ja muista osallistua kotitöihin, sitä se sunkin vaimo varmaan arvostaa.

Vierailija
56/74 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 19:47"]Mitä pitäisi tehdä, että MIES antaisi? Pidän huolta itsestäni, tissit on pirtsakat D:t, pukeudun nätteihin alusasuihin, yritän kaikkeni, imen munaa aamuisin, teen herkkuruokaa viikonloppuisin, en jäkätä enkä loisi miehen rahoilla. Tekisin mitä tahansa jos saisin miehen, joka haluaisi seksiä!!! Pää hajoaa...

En oikeesti ymmärrä miten kukaan nainen ikinä voi kieltäytyä jos joskus olisi munan mahdollisuus :D

[/quote]

Miten sinut tavoittaa? Yhdistetään halumme!

Vierailija
57/74 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua suorastaan ärsyttää tuollainen, että miehen pitäisi olla koko ajan valmiina jos nainen haluaa. Ja miehen on nähtävä valtavasti vaivaa jotta saisi naiseltaan seksiä. Onko se vaiva sen arvoista jos muualta saisi paljon helpommin esimerkiksi jos on hyvännäköinen mies.

Vierailija
58/74 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä riitti seksiä kun yritimme saada lasta, onneksemme lapsii saatiin ja sen jälkeen on ollutkin aika hiljaista. Osallistun lastenhoitoon vähintäänkin yhtä paljon kuin emäntä. Laitan ruoat ja hoidan kauppareissut. Aluksi syynä oli unettomuus, no ymmärtäähän sen. Unettomuuden jälkeen halu saada omaa rauhaa, no mikäs siinä. Arkena ei seksiä edes harkita kun emäntä menee nukkumaan ennen kuin lapsi nukkuu. Sama tietenkin viikonloppuna, ainut mahdollisuus siis kun lapsi on jossain yökylässä. Ei kuulemma seksi kiinnosta. Asiasta on keskusteltu useampaan otteeseen, lopputulemana saan käsihoitoa ehkä kerran viikossa. Mutta vähän vaikea siitä on nauttia kun näkee toisesta että se ei kiinnosta metriäkään, tulee pikemminkin hyväksikäyttäjäfiilis.

Aloitetta seksiin emännän suunnalta (lukuunottamatta lapsenhankintaa) näiden vajaan kymmenen vuoden aikana on tullut muistaakseni kahdesti. Emäntä toivoi läheisyyttä ilman että se johtaisi seksiin ja että en aina koskettelisi häntä perseestä. Näin on nyt mennyt pari viikkoa, seksiä tuli kerran isänpäivänä (sekin minun aloitteesta). Täytyy vielä erikseen mainita, että itse piti vääntää aamupala isänpäivänä. Mikähän mahtaisi olla reaktio moiseen äitienpäivänä? Itse laitan kellon aina helvetin aikaisin soimaan äitienpäivänä, jotta voin sen vitun aamupalan tehdä.

Läheisyyttä ilman seksiä ja perseenkoskettelua on luvassa vuodenvaihteeseen asti ja mikäli mitään oleellista muutosta ei seksielämässä tapahdu siihen mennessä, niin ero on tosiasia.

Vierailija
59/74 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju mutta kerronpa silti miksi ei jaksa kiinnostaa

-Mies kuorsaa, olen kertonut että vaikuttaa negatiivisesti minun uneen. Olen väsynyt. Ei tee asialle mitään, 20 vuotta olen siitä jo sanonut. Nyt olen sanonut että vaikuttaa parisuhteeseemme. Ja olen taas kerran pyytänyt lääkäriin menoa.

-Miehen alkoholinkäyttö joka on joka viikkoista ja ajoittan runsasta. Se vanhan viina löyhkä ei oikein kiihota. Tiedä sitten miksi ei.

-Potenssiongelmat. Joka kerta kun harrastetaan seksiä niin jännitän kestääkö mies vai ei.

-Ei hellyyttä, ei kosketusta, kaikki on neutraalia, hajutonta (paitsi vanhan viina löyhkä) ja mautonta. 

Vierailija
60/74 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emäntä toivoi läheisyyttä ilman että se johtaisi seksiin ja että en aina koskettelisi häntä perseestä. Näin on nyt mennyt pari viikkoa, seksiä tuli kerran isänpäivänä (sekin minun aloitteesta).

Älä nyt hyvä mies vielä valita, täällä on välissä odoteltu vuoden päivätkin ennenkuin vaimo pyytää seksiä. Siihen kyllä tottuu ajan mittaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän