Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omituinen ihastuminen

Vierailija
20.11.2020 |

Olen pitänyt itseäni huonosti ihastuvana ihmisenä mutta nyt on kolahtanut ja kovaa ja se mikä on ihmeellistä, on että en haaveile oikeastaan muusta kuin seksistä ihastukseni kanssa ja koko ajan! Luulin että haaveilisin yhteisestä elämästä ja muusta romanttisesta :O

Onko teille käynyt samoin?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona-aikana on vaikea suunnitella tulevaisuutta. Alitajuntasi tietää sen.

Vierailija
2/27 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä tuo mukanaan yllätyksiä itse kullekin.

mies52v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo ole mikään ongelma

Vierailija
4/27 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toihan on puhdasta panetusta, ei ihastumista. Näin minäkin tänään hemaisevan lidlin kassan ja sen jälkeen en ole juuri muuta ajatellut. En silti ole ihastunut.

Vierailija
5/27 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikös ihastuminen ole aina fyysistä? Sitten kun se muuttuu rakkaudeksi on kyse jo muusta.

Vierailija
6/27 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäkö se siellä mulle kokoajan lähettelet niitä rivoja kuvia!

Vierailija
7/27 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohdin juuri paraikaa, että onkohan oman ihastukseni ihastus ns. "aitoa", vai onko se vain jotain tuollaista fyysistä himotusta mitä oma mielenkiintoni kyseistä henkilöä kohtaan ruokkii. Kauheasti kun tuntuu jutut aina menevän Siihen.

Vierailija
8/27 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pohdin juuri paraikaa, että onkohan oman ihastukseni ihastus ns. "aitoa", vai onko se vain jotain tuollaista fyysistä himotusta mitä oma mielenkiintoni kyseistä henkilöä kohtaan ruokkii. Kauheasti kun tuntuu jutut aina menevän Siihen.

Omassa tapauksessani en tunne tyyppiä juurikaan, joten mieli sitten keskittyy siihen, mitä se tietää: kuumahan se on.

Vierailija
9/27 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omassa tapauksessani en tunne tyyppiä juurikaan, joten mieli sitten keskittyy siihen, mitä se tietää: kuumahan se on.

Eihän sitä oikeasti voi tietää kuinka kuumaa olisi oikeassa elämässä, mutta unessani oli ainakin tosi kuumaa...

Vierailija
10/27 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän sitä oikeasti voi tietää kuinka kuumaa olisi oikeassa elämässä, mutta unessani oli ainakin tosi kuumaa...

Luultavasti ensimmäinen kerta olisi sellainen kuin ensimmäiset kerrat ovat aina: hapuilua ja jännittämistä.

Vierailija
11/27 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. Naispuolinen työkaverini on vaan niin kuuma. En haluaisi puolisoksi, mutta peiton alle huolisin millon vaan. Alapäässä sykähtelee kun katson häntä. Tuli yllätyksenä tällainen puoli minussa. Terveisin hetero N30

Vierailija
12/27 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama. Naispuolinen työkaverini on vaan niin kuuma. En haluaisi puolisoksi, mutta peiton alle huolisin millon vaan. Alapäässä sykähtelee kun katson häntä. Tuli yllätyksenä tällainen puoli minussa. Terveisin hetero N30

Sama. Oletkohan mun kolleega?  n28

Vierailija
13/27 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wow, onko työkaverisi 55+ ja pk-seudulta? Sote-alalla?

T. Kenties samaan henkilöön ihastunut

Vierailija
14/27 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Oletkohan mun kolleega?  n28

Ikäsi ei täsmää :) N30

Vierailija
15/27 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia tuo on Ap :)

Vierailija
16/27 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wow, onko työkaverisi 55+ ja pk-seudulta? Sote-alalla?

T. Kenties samaan henkilöön ihastunut

Ei ole :) N30

Vierailija
17/27 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä kerro enempää. Rupesi haluttamaan nähdä kaksi naista.. 😛

Vierailija
18/27 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korona-aikana on vaikea suunnitella tulevaisuutta. Alitajuntasi tietää sen.

Ai meinaat ettei korona-aikana ei edes saa alkaa parisuhteeseen :DD

Ei hyvänen aika!

Vierailija
19/27 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen, mutta en sano sitä itse ihastumiseksi. Ihastuminen on paljon kokonaisvaltaisempaa, mutta joskus on tullut vastaan tyyppejä, joita kohtaan olen tuntenut vain suurta, selittämätöntä himoa - mitä lie fyysistä kemiaa se sitten onkaan.

Vierailija
20/27 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kutsuisi himoa ihastukseksi. Kyllä se on enemmän sitä, että tykästyt itse ihmiseen. Toki voihan sitä välillä fantasioida..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme