Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

minkä merkkiset vaatteet n 15v poikienne suosiossa?

Vierailija
23.03.2014 |

Mulla poika 15v ja ei ole pätkääkään kiinnostunut vaatteista.

Poikaa todella vaikea saada vaatekaupoille ja yleensä sitten ostelen hänelle sellaisia vaatteita jotka omasta mielestäni kivoja.

Onneksi lähes kaikki ostamani vaatteet kelpaavat, housuista ainut mitä ei jalkaansa suostu pistämäät ovat chinot (tai mites se nyt kirjoitetaankaan). Pojan vaatekaapista löytyy Makiaa, Urbania, Vansia, DC:tä ja aika paljon tulee ostettua myös Jack&Jonesista.

Mitkä merkit ovat nyt teini-poikien suosiossa?

Hollisteria olen nähnyt muutamalla luokkakaverillaan, mutta niitä ei taida saada suomesta mistään liikkeestä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hollister ja A&F. Juu ei saa Suomesta, Tukholma lähin.

Vierailija
2/5 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonnkin verran olen ostanut Foxia, D&C:tä, Volcomia, mut pojalle itselle niillä ei ole merkitystä. Eilenkin halus housut ja hupparin Prismasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opettanut pojan ostamaan vaatteet laadun ja ulkonäön perusteella. Miksi pitää olla jotain tiettyä merkkiä? Eikö riitä, että vaate on käypä siihen tarkoitukseen, johon se on hankittu?

Vierailija
4/5 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi 15v poikani ei juuri välitä vaatteiden merkeistä. Hän on onneksemme myös sellaisella luokalla, jossa on paljon samanhenkisiä nuoria. Asumme pääkaupunkiseudulla, jossa olisi kyllä mistä valita ja matkustammekin jonkin verran vuosittain. Ulkomaillakaan hän ei halua kauppoihin, vaan mieluummin urheilee, patikoi, istuu kahviloissa, käy museoissa jne.

Näitä vaatemerkkejä näkyy olevan:

Tommy Hilfiger, H&M, Jack&Jones, Haglöfs, Peak Performance, Burton, Stadiumin vaatteet (en tiedä merkkiä), Adidaksen klassikkooenkkarit, Merrellin vaelluskengät, Hollister, pari Fredperryn paitaa, Quicksilver, Ripcurl. Käyttää myös Lidlistä ja Prismasta ruokaostosten lomassa ostettuja vaatteita. Hollisterit olen ostanut hänelle, mutta ne ovat hänen mielestään typeriä. Hän on itse valinnut Quicksilverin ja Ripcurlin vaatteet.

Jos annan rahaa vaatteeseen, hän ostaa halvimman mahdollisen - viimeksi lasketteluhousut Lidlistä - ja käyttää säästyneet rahat tietokoneisiin ja hampurilaisiin/kahviloihin yms.

Nyt huomasin, että aika paljon on pojalla vaatetta.

Vierailija
5/5 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burton Puma DC

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi