Milloin raskautesi alkoi näkyä?
Kysymys otsikossa :)
Kommentit (6)
Rakenneultraan menin äitiyshousut jalassa, kun mitkään muuta eivät mahtuneet päälle. Sen jälkeen maha kasvoikin tosi vauhdilla vielä lisää ja neuvolasta laitettiin ylimääräiseen ultraan rv 28 jättimäisen mahan takia. Eli maha alkoi näkyä selvästi ennen kuin rv 20 tuli täyteen.
Vielä 3kk ennen laskettua aikaa ei koulussa huomattu että olisin raskaana. En tarkalleen muista milloin ihmiset alkoivat huomaamaan/sanomaan jotain, mutta siis vikojen kuukausien aikana.
Olen hoikka, ja raskausmaha pysynyt aika pienenä :)
Mulla rv 7 jo kauhee turvotus mahanseudulla, silloin ekat jo kyseli...Varmaan joskus rv 13 oon joutunu alkaa jo peitteleen mahaa ihan tosissaan. Lapsia kolme, kaikissa mennyt samallalailla.
Rv 12 oli helpotus kun ei tarvinnut enää peitellä mahaa, ja heti sain kyselyjä että odotanko. Maha kasvoi vain eteenpäin ja melko nopeasti isoon mittaan, takaa ei edes huomannut että olen raskaana. Myös lyhyt selkä taisi vaikuttaa.
Eka rv12, toka rv 10 ja kolmas rv8. Näillä viikoilla mulle on siis esim. työkaverit tulleet onnittelemaan ja kyselemään laskettua aikaa. Olen tosi hoikka ja mahaton muuten, raskaana ollessa todella isomahainen alusta saakka. Turvotusta toki alkuun, mutta se ei ikinä ole kadonnut minnekään.
Aika myöhään. Pieni pömppö tuli kaikissa raskauksissa n. kuukausi ennen laskettua aikaa.