Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Operaatio vaatekaappien siivous - lähes kaikki lähtee!

Vierailija
23.03.2014 |

Etsin taas eilen vaatekaapista jotain päällepantavaa. Hyllyt pursuilevat, mutta mitään ei löydy. Armottoman lihomisen takia sopivia vaatteita on vähän, mutta kaappi on täynnä vanhoja vaatteita, jotka odottavat sitä KUN laihdun. Yeah right! Jos ihan oikeasti onnistun laihtumaan, haluan ehdottomasti ostoksille enkä todellakaan ota käyttöön jotain vanhoja peruspaitoja yms.

Nyt kaivoin esille pari Ikean isoa kassia ja heitän oikeastaan kaiken sopimattoman pois. Perusvaatteet (topit, t-paidat ym.) keräykseen, paremmat odottamaan kirppispöytää.

Kaapista löytyy monta samantyylistä vaatetta, sillä olen ehtinyt unohtaa mitä minulla oikein on. Tämän on loputtava, haluan toimivan perusvaatekaapin!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä suunnitelma.

Vierailija
2/8 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma edessä täällä. Odottelen vain, että talvikamat voi laittaa pois. Homma helpottuu kun niitä ei enää tarvitse jättää takatalven varalta kaappiin. Mä en voi aloittaa pikkuhiljaa, sillä homma jää silloin varmasti kesken vaan tyhjennys on tehtävä yhdellä rykäyksellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä!! Mulla sama edessä.

Vierailija
4/8 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs laitat päälle, jos heität kaikki pois?

Vierailija
5/8 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. tule meille kun olet oman kaappisi siivonnut, saat tehdä mun vaatteille ihan mitä haluat...

Vierailija
6/8 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idea. Itse olen viimeisen viiden vuoden aikana rakentanut järjestelmällisesti hyvää vaatekaappia. Nykyisin minulla on vain vaatteita, joista pidän todella paljon ja käytän usein. Muutamia puutteita vielä on. Esimerkiksi täydellistä biker-takkia olen etsinyt jo puoli vuotta.

Vierailija
7/8 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin siivosin juuri vaatekaappini! Tarkoituksena oli heittää kaikki vaatteet pois joita en enää käytä, mutta sitten tajusin, ettei minulle juuri jäisi vaatteita. Lisäksi suurin osa vaatteistani on lievästi rikki (esim farkkujen haarat kuluneet, pian puhki, paidoissa pieniä lähes huomaamattomia reikiä vyön takia, pikkuisen kulahtaneita) ettei niitä kehtaa edes myydä, vaikka omaan tarpeeseen ovat aivan käyttökelpoisia.

Tahtoisin uudistaa vaatekaappini ikäiselleni sopivaksi, naisellisen tyttömäiseksi. Ainoana esteenä on raha, jota minulla ei kovin paljoa koskaan ole (ja silloin kun on, en raaski ostaa mitään uutta), ja tiedän että vaateprojektiin tulee uppoamaan noin 1000e. huh. ehkä vain tyydyn vanhoihin vaatteisiini.

Vierailija
8/8 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä heitin lähes kaikki liian pienet vaatteet pois. Vaikka en edes suunnitellut laihtumista, aloitin laihduttamisen kaksi viikkoa siitä. Olen toki aiemminkin yrittänyt laihduttaa, mutta lopettanut pian. Nyt on kulunut kaksi kuukautta ilman repsahduksia ja syyllisyyttä. Kuulostaa huuhaalta, mutta päässä naksahti ajatus uudesta alusta puhtaalta pöydältä. Ei vanhoja syyllisyyttä ja pahaa mieltä aiheuttavia vaatteita kannata säilöä.

Vaikka jo nyt jotkut poisheittämäni vaatteet sopisivat, suosikkivaatteissa oli pikkuvikaa ja ne olivat kuluneita, ei-suosikkeja en käyttänyt aikaisemminkaan, miksi nytkään aloittaisin? En erityisemmin seuraa muotia, mutta vanhat paitani ovat naurettavan lyhyitä näin pitkäselkäiselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän