Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko saanut kertaakaan nettikauppatilaustasi Postin pakettiautomaattiin?

Vierailija
20.11.2020 |

Kuinka monta kertaa olet saanut?

Minä en vielä kertaakaan, vaikka olen tehnyt viimeisen puolen vuoden aikana 6 nettitilausta, jotka olen valinnut toimitettavaksi Postin pakettiautomaattiin. PostNord sen sijaan on onnistunut JOKA kerta toimittamaan automaattiin.

Ihmettelen todella mistä hitosta tämä johtuu 🤨

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä menee oikein jopa oikeaan pakettiautomaattiin. Välillä vievät toiseen pakettiautomaattiin tai sitten R-kioskille. Se on vähän arpapeliä.

Kun on kerran se Postin oma appi niin siinä saisi olla että voisi valita toimintavarmuuden tai nopeuden välillä. Jos valitsee nopeuden niin toimittaisi kuten nyt eli menee minne menee kunhan tulee nopeasti.

Tai sitten voisi valita toimintavarmuuden eli toisi sen valitsemaansa pakettiautomaattiin mutta jos pakettiautomaatissa ei ole tilaa niin toisi seuraavana päivänä tai sitä seuraavana.  Kunnes olisi tilaa siellä.

Itselleni olisi tärkeämpää että se paketti tulisi sinne minne sen haluan kuin että se tulisi nopeasti.

Vierailija
22/25 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kova käyttämään verkkokauppoja ja ennen tilaukset tulivat valitsemaani pakettiautomaattiin aina (käytän useita eri pakettiautomaatteja, en aina samaa). Nyt korona-aikana paketit ovat sitten tulleet postiin koko ajan. Ihmetellyt olen itsekin. Luulin että se johtuu jotenkin korona-ajasta :DD, mutta ei kai sillä ole sen kanssa mitään tekemistä. Ärsyttää kyllä tämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilaaja3 kirjoitti:

Olen kova käyttämään verkkokauppoja ja ennen tilaukset tulivat valitsemaani pakettiautomaattiin aina (käytän useita eri pakettiautomaatteja, en aina samaa). Nyt korona-aikana paketit ovat sitten tulleet postiin koko ajan. Ihmetellyt olen itsekin. Luulin että se johtuu jotenkin korona-ajasta :DD, mutta ei kai sillä ole sen kanssa mitään tekemistä. Ärsyttää kyllä tämä.

Veikkaan sen johtuvan siitä, että ihmiset tilailee enemmän netistä koska korona ja automaatit on useammin täynnä.

Vierailija
24/25 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään pakettia viimeiseen vuoteen eli alkoi jo ennen koronaa. Haluaisin myös kakkosvaihtoehdoksi automaatin enkä tiskiltä hakemista kun se on paikkakunnan ainoa postipiste ja jonot aina sen mukaiset. Muiden kuin postin automaatteihin kyllä onnistuu. Harmi ettei useinkaan voi valita kenen palvelua käyttää.

Vierailija
25/25 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein tilaan kyllä ihan tiskille tuotteet, mutta kyllä vähintään 2/3 automaattiin tilatusta paketista on mennyt sinne automaattiin. Molemmat on samassa rakennuksessa, mutta eri päissä, aukioloajat on samat eli sinänsä aika sama kumpaan tilaa. Ärsyttävää on se, jos on useampi paketti joista osa tiskillä ja osa automaatissa, ne ovat eri päissä markettia :D joskus on mennyt myös toisessa paikassa olevaan automaattiin, mutta sinne on aika sama matka että ei hirveästi haittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi