Eikö Janne Niska ollut naimisissa?
Kommentit (63)
Jotkut heterot nyt vain jättävät avioliiton väliin. Ei se ole luonnotonta.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 11:08"]
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 11:06"]
Olisi luullut, että ottajia olisi ollut!
[/quote]
Niin, rahanottajia.
[/quote]
Ja suihin.
Tätä olen minäkin ihmetellyt, ettei ollut perheellinen. Oliko mies hetero?
Miltähän isästään tuntuu kun työllään menestyksen saavutti ja nyt omaisuus valuu vieraille testamentin kautta. Pekka Niska on vielä hengissä.
Ei ollut naimisissa. Hänellä ei lapsia eikä myöskään sisaruksia. Tästä johtuen perintövero olisi ollut kova joka tapauksessa. Se unohtuu kun kauhistellaan monessa mediassa miten valtio voittaa Niskan testamentin takia miljoonia.
Miksi kaunis vanha puutalo pitää purkaa Niskan hirviötalon tieltä
Suomessa on helpompi tulla miljonääriksi kuin löytää hyvä vaimo.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288665278419.html
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288665273275.html
Millä noi voi maksaa perintöverot - siinäpä kysymys.
Luksustalo oli suunnitelmissa ja nyt Janne kuoli pois.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288668208497.html?pos=ok-nln
Kiinnostaa tietää mikähän on kuolinsyy. Sairauskohtaus?
Murhattiinko Janne Niska? CSI tule ja selvitä.
Kaipa isällä on isompi suru pojastaan kuin perinnöstä.
höpö höpö - olihan perillinen, nimittäin isä. Isä, jonka ansiota oli, että kundilla oli, mitä jättää perinnöksi.
Vanhemmat perivät, jos ei ole lapsia.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 11:13"]
Ei ollut naimisissa. Hänellä ei lapsia eikä myöskään sisaruksia. Tästä johtuen perintövero olisi ollut kova joka tapauksessa. Se unohtuu kun kauhistellaan monessa mediassa miten valtio voittaa Niskan testamentin takia miljoonia.
[/quote]
Kuolinsyytä ei ilmeisesti ole edelleenkään kerrottu julkisuuteen?
Ja muistakaa että ne perintöverot - kuka sitten maksaakin - tulevat valtiolle eli meidän kaikkien yhteiseen käyttöön.
Taisi olla sitten jotain riitaa isänsä ja sisarpuoltensa kanssa. Hyvin kiittämättömältä tuntuu, että antoi vieraille pois yrityksen, jonka oli itse saanut vielä elossa olleelta isältään. Olivatko nämä sisarpuolet äidin vai isän puolelta?
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 11:33"]
höpö höpö - olihan perillinen, nimittäin isä. Isä, jonka ansiota oli, että kundilla oli, mitä jättää perinnöksi.
Vanhemmat perivät, jos ei ole lapsia.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 11:13"]Tutustu edes pikkusen aiheeseen ennen kuin alat laukomaan päättömyyksiä. Se on jo kerrottu että Niskalla oli testamentti ja omaisuus menee yrityksen toimivalle johdolle. Eiköhän Pekalla ole sen verran takataskussa että ei ole joutumassa kerjuulle vanhoilla päivillään.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 11:48"]
Taisi olla sitten jotain riitaa isänsä ja sisarpuoltensa kanssa. Hyvin kiittämättömältä tuntuu, että antoi vieraille pois yrityksen, jonka oli itse saanut vielä elossa olleelta isältään. Olivatko nämä sisarpuolet äidin vai isän puolelta?
[/quote]Ei ehkä kuvitellut kuolevansa ennen isäänsä.
[/quote]No kenelle isä olisi antanut yrityksen? Ehkä yrityksen toimivalle johdolle. Sama lopputulos.
Eikös yleensä puhata sisaruksista jos on sama äiti, ja sisarpuolista jos on sama isä. Sisarukset voivat olla jostain isän entisestä elämästä, eihän Janne välttämättä edes tuntenut näitä ihmisiä. En tiedä, kunhan höpisen.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 11:50"]
[/quote]Ei ehkä kuvitellut kuolevansa ennen isäänsä.
[/quote]
Eli teki sitten testamenttinsa väärin. Olen tosin sitä mieltä, että varmaan tässä oli taustalla uusperhekuviot. Halusi jotenkin kostaa sisarpuolille.
Suomen verotus tappaa. Valitettavaa mutta mot.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 11:06"]
Olisi luullut, että ottajia olisi ollut!
[/quote]
Niin, rahanottajia.