Jos voittaisit yllättäen arvalla 100,-
Mitä tekisit sillä?
Saisit käyttää rahan siis johonkin kivaa, hemmottelevaan tai piristävään, ei mihinkään hyödylliseen kuten vaikka velan maksamiseen tai hammaslääkäriin.
Kommentit (31)
Ostaisin lukulampun keittiönpöydälle. Tai jonkun hyllykön ja kasvilampun, niin voisi kasvatella salaatteja ja basilikaa yms keittiössä.
Jos se olisi pakko käyttää eikä saisi käyttää enempää niin ostaisin pullon samppanjaa tai hyvän viskin.
Vierailija kirjoitti:
Öö 100 € ei ole mulle oikein mitään. Pari kuukautta olen treidannut tässä kryptoja ja olen sellaisen 6 000 € tappiolla. Mikä sekään ei ole maata kaatavaa(vaikka nyt lupasinkin itselleni lopettaa tämän). Nyt enää vain ostan ja pidän.
Eipä ole minullekaan mutta osasin silti vastata kysymykseen enkä tullut jaarittelemaan muuta.
Taskunpohjalle tuollaiset summat unohtuu.
Kosmetiikkaan. Kallis voide josta olen haaveillut ja loppurahalla joku meikki.
En nyt tarvi mitään niin säästöön. Oon menossa yksityiselle poistattamaan luomen (maksaa varmaan 200-300 e) ja tammikuussa hammasremontti johon uppoaa monta sataa.
Antaisin rahat naapurin 6v pojalle ja sanoisin, että tämä on sinulle ja vain sinulle.
Lapsen joululahjaan. Jos itteen pitäs käyttää... Ritualsin tuotteita, kuohuviiniä, hieronnan.
Ostaisin ehkä vähän lisää joululahjoja miehelle ja pojalle.
Öö 100 € ei ole mulle oikein mitään. Pari kuukautta olen treidannut tässä kryptoja ja olen sellaisen 6 000 € tappiolla. Mikä sekään ei ole maata kaatavaa(vaikka nyt lupasinkin itselleni lopettaa tämän). Nyt enää vain ostan ja pidän.