Mikä on järkyttävin ja kammottavin maku, jota olet koskaan joutunut maistamaan?
Omalla kohdallani se on yläasteen kotitaloustunnilla tehdyt sisäelinruoat 80-luvun lopussa. Aivan erityisen hirveä oli munuaiskeitto, joka haisi ja maistui niin voimakkaasti pissalta, ettei opettaja itsekään pystynyt sitä syömään.
Kommentit (78)
Jostain syystä en voi syödä limegraavattua kalaa. Edellinen syöntikerta päätyi aivan älyttömään oksennussessioon. Aivan järkyttävää. Pystyn kyllä syömään muita graavikaloja ja kaloja ylipäätään.
Suomalaisena juoppona olen yhdistänyt voimani miehen kanssa joka on belgialainen juoppo. Meillä on kokonaisuutena melkoisen hyvä viinavetoisuus ja melkoisen alhainen seula sen suhteen mitä kyseinen alkoholi on.
Pari vuotta sitten meidät kutsuttiin miehen työpaikan entisen rehtorin eläkkeellejäämisjuhliin. Juhlat järjestettiin pienessä vuoristokylässä lähellä Roomaa, ja punkku on ihan tuttua kamaa joten tarjoilu kelpasi. Sitten se loppui ja koska akateemiset on kaikki viinasieppoja niin siirryttiin seuraavaan lajiin. Nimittäin sambucaan. Joku miehen opettajakollega kaatoi sitä minulle pikarillisen ja lykkäsi käteen. Mies käytti minua ovelasti koekaniinina ja katseli kun maistoin sitä ja muutuin vihreäksi. Ei toki siitä pelästynyt vaan otti haasteen vastaan kun lykkäsin pikarin hänen käteensä. Viherrys tarttui. Koko loppuillan yritimme kahteen pekkaan tyhjentää sitä pikaria mutta olimme peitotut.
Chilistä kerran puraisin ison palan, luulin että se olis mietoa kuten paprika. Poltti suuta sietämättömästi.
Jaloviina
Natto
Vanhentunut kalapuikko
Broileripyörykkä
Hershey’s suklaa
Jäähtynyt kesäkeitto joka piti syödä loppuun asti
Bearnaise-kastike. Hyi helvetti! Ja, jotkut vielä sotkevat pizzaan.
Kiinalainen riisiviina
Hershey’s suklaa (maistuu oksennukselta)
Silakkalaatikko
Kulli josta jäi ärhäkkä hiivatulehdus suuhun
Pinaattikeitto. 🤮 Hapansilakkakin menee paremmin alas!
Wasabilla maustettu suolapähkinä, hyi helv.
Misokeitto 🤢 Lidlistä ostettu ja maku ihan kamottava :DD japanilaisilla viiraa päässä XD
Ravun sisälmykset... Sushissa oli täytteenä.
Koulun kinkkumunakas ala-asteella n. vuonna 1987. Tulee vieläkin kuvotusreaktio sitä ajatellessa.
Jos lipsutat älä eksy välilihan puolelle.
Kaupan pinaattiletut, hyi helv***i se hajukin saa oksentamaan.
Kiinalainen paikallinen paloviina.