Yksi vessa, kaksi teiniä
Toinen on suihkussa niin toisella on jo paskat housussa ja kauhea huuto meneillään: ”Tule pois!!!” ”Enkä tule!!”
”Äitii!!Se ei päästä mua vessaan!!”
”Äitii!! Aina sillä on paskat housussa kun mä oon suihkussa!!”
Normaalia?
Kommentit (11)
Teinit tarvitsee aikuisen laittaa rajat, jos et jaksa aiheesta tapella niin isompi asunto missä erillinen vessa tai remontia...
Vierailija kirjoitti:
Teinit tarvitsee aikuisen laittaa rajat, jos et jaksa aiheesta tapella niin isompi asunto missä erillinen vessa tai remontia...
Siis olet todellakin sitä mieltä että oma vessa on joku ihmisoikeus?
Entä kun vanhemmat eivät ole kotona?
Kuulostaa minun parisuhteelta :D Aina kun minun pitäisi päästä vessaan, mies on pöntöllä. Minun pitäisi päästä vessaan, niin mies ehtii hyökätä saunaan ensin. Kuulemma veljelläkin sama ongelma, että mitä kovempi hätä, sitä todennäköisemmin hänen puolisonsa on vessassa. Ehkäpä samassa taloudessa asuvilla suolen toiminta synkronisoituu toimimaan yhtäaikaa?
Eikö sitä vaan voi kysyä :onko jollain tarvetta wc,hen , kun kohta menen suihkuun.Kommunikaatio on perheessä tärkeetä ja vanhemmat vastuussa KASVATUKSESTA!!!
Vierailija kirjoitti:
Eikö sitä vaan voi kysyä :onko jollain tarvetta wc,hen , kun kohta menen suihkuun.Kommunikaatio on perheessä tärkeetä ja vanhemmat vastuussa KASVATUKSESTA!!!
Ja montakos teiniä itse olet kasvattanut?
Anna kun arvaan, 5. Ja ovat tohtorismiehiä ja naisia nykyään ja mitään sanomista ei koskaan ollut koska sinä KASVATIT niin hyvin.
Meillä on teineille kylppäri ja vessa.
Meille vanhemmille sitten suihku ja vessa.
En kestäis päivääkään yhden ainoan kylppärin lanssa
Meillä oli 4 hengen perheessä 1 vessa. Hyvin osattiin sopia ja käyttää sitä sovussa. Todellakin kasvatuskysymys.
Vierailija kirjoitti:
Tää on ihan peruskäytöstapoja, että muilta kysytään ennen kuin varataan talon ainoa kylppäri suihkumaratooniin.
Tosin mielestäni jo kaksiossakin olis hyvä olla kaks vessaa tai ainakin kylppäristä erillinen wc
Älä mene henkilökohtaisuuksiin , jos ei vastaus mileelytä. KÄYTÖSTAPOJA KIITOS !!
Minusta wc ja suihku olisi hyvä olla asunnoissa erikseen. Asumme kaksin mieheni kanssa ja silti joskus on ruuhkaa, kun on vain yksi kylpyhuone-wc. Onneksi osataan pidätellä, eikä yleensä asuta suihkussa. Osataan myös kysyä tarvitseeko toisen käydä ensin vessassa, vai voiko mennä suihkuun.
Jep.