Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bingo on kruisailettoman rento. :)

Vierailija
22.03.2014 |

Mä oon rannalla yleensä ryönän rento, ja tykkään sellaisesta kruisailemattoman rennosta tyylistä, jossa yhdistyy shortsit ja toppi.

http://blogit.iltalehti.fi/mungostyle/?ref=tyylicomes

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks toho nudeen ois pitäny laittaa että ****mainos

Vierailija
22/38 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bingon teksti on kyllä melko rönsyilevää. Silloin niitä kirjoitusvirheitäkin tulee enemmän...Hieman oikolukemista ja tiivistämistä kaipaisin teksteihin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 23:28"]Eiks toho nudeen ois pitäny laittaa että ****mainos

[/quote]

Muistelisin että kuulokkeetkin on saatu?

Vierailija
24/38 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 23:33"]

[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 23:28"]Eiks toho nudeen ois pitäny laittaa että ****mainos

[/quote]

Muistelisin että kuulokkeetkin on saatu?

[/quote]

Niin. Saatu ja oman blogin puolella esitelty = mainostettu ilmaista lahjaa vastaan.

Vierailija
25/38 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka yllättyi kun näki rantavaatekollaasissa pitsisomisteiset alusvaat..siis bikinit? Jokohan Annalla on hankittuna myös keltaisen sävyssä, pinkkien ja sinisten kaveriksi?

Vierailija
26/38 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"As an islamic countries, there are some rules to consider when dressing around the city"

Muutamia sääntöjä mitä pitää harkita kun pukeutuu ympäri kaupunkia?

Vierailija
27/38 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 23:02"]

"Mä en suosittele mitään viiden euron Hennesin läpysköjä, vaan painostakaa aurinkolaseissa oikeasti optikolta haettaviin laseihin. " Ketä tässä pitää painostaa, sitä optikkoako?

[/quote]

Aurinkolaseissa on UV suojataulukku 1-5 ja nämä myös useissa halpalaseissa. On siis täysin sama ostaako aurinkolasit halpoina vai kalliina versioina! Ärsyttävää tuollainen kaikkitietävä päteminen muodista. Miten voi kutsua aurinkolaseja läpysköiksi, olen aina kutsunut sandaaleja läpysköiksi. Ja mitä LV laukkuun rannalla tulee niin tarvitsee joko feikkilaukun ettei sitä varasteta tai sitten henkilökohtaisen vartijan laukulleen ettei sitä viedä rannalta. Juu eli vinkkien mukaan vaan rannalle täydessä tällingissä, kaikkein kallein merkkilaukku mukaan ja aurinkolasitkaan ei saa olla halpisversiot.

Vierailija
28/38 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 23:41"]

"As an islamic countries, there are some rules to consider when dressing around the city"

Muutamia sääntöjä mitä pitää harkita kun pukeutuu ympäri kaupunkia?

[/quote]

No joo katos siellä niitä pitääkin miettiä, että missä siellä voi pukeutua kun sakot saattaa napsahtaa mistä tahansa! Suomessa vaan katottais että ohhoh, mitä tuo vaihtaa vaatteita keskellä katua, mutta tuolla arabimaissa voi varmaan vankilaankin joutua, niin tosiaan pitää kiinnittää huomiota että onko nyt kadulla vai puistossa vai missä kun rupee vaatteita vaihtelee! 

Vierailija
29/38 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 23:41"]"As an islamic countries, there are some rules to consider when dressing around the city"

[/quote]

In AN islamic countries....

Vierailija
30/38 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 23:55"][quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 23:41"]"As an islamic countries, there are some rules to consider when dressing around the city"

[/quote]

[/quote]

Siis as.

Vierailija
31/38 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sit ihan vaan in islamic countries/in an islamic country...

Vierailija
32/38 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 23:48"]

[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 23:02"]

"Mä en suosittele mitään viiden euron Hennesin läpysköjä, vaan painostakaa aurinkolaseissa oikeasti optikolta haettaviin laseihin. " Ketä tässä pitää painostaa, sitä optikkoako?

[/quote]

Aurinkolaseissa on UV suojataulukku 1-5 ja nämä myös useissa halpalaseissa. On siis täysin sama ostaako aurinkolasit halpoina vai kalliina versioina! Ärsyttävää tuollainen kaikkitietävä päteminen muodista. Miten voi kutsua aurinkolaseja läpysköiksi, olen aina kutsunut sandaaleja läpysköiksi. Ja mitä LV laukkuun rannalla tulee niin tarvitsee joko feikkilaukun ettei sitä varasteta tai sitten henkilökohtaisen vartijan laukulleen ettei sitä viedä rannalta. Juu eli vinkkien mukaan vaan rannalle täydessä tällingissä, kaikkein kallein merkkilaukku mukaan ja aurinkolasitkaan ei saa olla halpisversiot.

[/quote]

No mutta jos käy vain hotellien yksityisrannoilla, ei ole vaaraa, että kukaan varastaa sitä arvolaukukua. Kuka hullu nyt menee (halpaan) turistikohteeseen ja yleiselle rannalle? 

Vierailija
33/38 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä veikkaatte minkä noista uusimman Mstyle-postauksen asuteemoista Anna valitsi itselleen vapuksi? Mä veikkaan (Playboy-)puputyttöä. Siinä asussa voi hyvällä omalla tunnolla esittää rintavakoaan, koska sehän kuuluu vain naamiaisasuun dohh!!

Vierailija
34/38 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko uutta ketjua tehty? vai jatketaanko tähän?

Vierailija
35/38 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Playboypupu jatkais teemaa, eikös hän jossain kemuissa ollut baywatch-hengenpelastaja..

Vierailija
37/38 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 11:01"]

[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 23:55"]

[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 23:41"]"As an islamic countries, there are some rules to consider when dressing around the city"

[/quote]

[/quote]

Kun neuvot muita, neuvo oikein :D

[/quote]

Mä olin luulevinani, ettei tuossa yritetty neuvoa, vaan korostaa tuota outoa lausetta. Kirjoittaja laittoi siihen vahingossa "in" vaikka piti olla "as" kuten alkuperäisessä tekstissä, mutta hiton outo lause kummin tahansa.

Vierailija
38/38 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 10:07"]

Siis tuohan on vain natiivienglantia, ettekö tiedä?

[/quote]

Samoin kuin ne hemstringit on natiivi-australianenglantia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän