Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bingo on kruisailettoman rento. :)

Vierailija
22.03.2014 |

Mä oon rannalla yleensä ryönän rento, ja tykkään sellaisesta kruisailemattoman rennosta tyylistä, jossa yhdistyy shortsit ja toppi.

http://blogit.iltalehti.fi/mungostyle/?ref=tyylicomes

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuohan on vain natiivienglantia, ettekö tiedä?

Vierailija
2/38 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kyllä häiritsee tosi paljon tuo tuotteiden mainostaminen. Osa noista kollaasin tavaroista (kuulokkeet ja kaiutin ainakin) on Mungolifen kautta ilmaiseksi saatuja. Tai ilmaiseksi ja ilmaiseksi, toki varmasti sillä hinnalla, että Anna niitä sitten mainostaa. Mungolifessä tämä onkin käynyt täysin selväksi, että ilmaiseksi on saatu ja on vielä se tekstikin, että sisältää tuotesijoittelua.

Nyt jos lukee pelkästään Mungostyleä, niin ei voi mitenkään tietää, että kyseessä on maksettu mainos, vaan tulee mieleen, että bloggaaja on hyvää hyvyyttään koonnut hyväksi/hienoiksi kokeamiaan asioita kollaasiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 00:00"][quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 23:48"]

[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 23:02"]

"Mä en suosittele mitään viiden euron Hennesin läpysköjä, vaan painostakaa aurinkolaseissa oikeasti optikolta haettaviin laseihin. " Ketä tässä pitää painostaa, sitä optikkoako?

[/quote]

Aurinkolaseissa on UV suojataulukku 1-5 ja nämä myös useissa halpalaseissa. On siis täysin sama ostaako aurinkolasit halpoina vai kalliina versioina! Ärsyttävää tuollainen kaikkitietävä päteminen muodista. Miten voi kutsua aurinkolaseja läpysköiksi, olen aina kutsunut sandaaleja läpysköiksi. Ja mitä LV laukkuun rannalla tulee niin tarvitsee joko feikkilaukun ettei sitä varasteta tai sitten henkilökohtaisen vartijan laukulleen ettei sitä viedä rannalta. Juu eli vinkkien mukaan vaan rannalle täydessä tällingissä, kaikkein kallein merkkilaukku mukaan ja aurinkolasitkaan ei saa olla halpisversiot.

[/quote]

No mutta jos käy vain hotellien yksityisrannoilla, ei ole vaaraa, että kukaan varastaa sitä arvolaukukua. Kuka hullu nyt menee (halpaan) turistikohteeseen ja yleiselle rannalle? 

[/quote]

Niin, esim. Copacabana on ihan turha halpis paikka ;-)

Vierailija
4/38 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 23:55"]

[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 23:41"]"As an islamic countries, there are some rules to consider when dressing around the city"

[/quote]

In AN islamic countries....

[/quote]

Kun neuvot muita, neuvo oikein :D

Vierailija
5/38 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Natiivienkkua löytyy myös instasta; #macaronssien yhteydessä mainitaan myös #desert eikä olettamani #dessert. Mutta tietty olikin tarkoitus mainita että Dubai sijaitsee autiomaan laidalla eikä macaronsseista jälkiruokana. T. Ei-natiivitasoinen

Vierailija
6/38 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan poskettoman huonoa suomea JA englantia täynnä tuo uusin Mungostyle-postaus, ja lisäksi vielä piilomainontaa... EI noin...! :o

Vierailija
7/38 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 23:51"]

[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 23:41"]

"As an islamic countries, there are some rules to consider when dressing around the city"

Muutamia sääntöjä mitä pitää harkita kun pukeutuu ympäri kaupunkia?

[/quote]

No joo katos siellä niitä pitääkin miettiä, että missä siellä voi pukeutua kun sakot saattaa napsahtaa mistä tahansa! Suomessa vaan katottais että ohhoh, mitä tuo vaihtaa vaatteita keskellä katua, mutta tuolla arabimaissa voi varmaan vankilaankin joutua, niin tosiaan pitää kiinnittää huomiota että onko nyt kadulla vai puistossa vai missä kun rupee vaatteita vaihtelee! 

[/quote]

Niin, kyllä minä sen tiedän. Omista englannintunneista on aika kauan aikaa eikä sitä ole tullut puhuttuakaan vähään aikaan, mutta silti mulla särähtää jotenkin korvaan tuo lause.

Vierailija
8/38 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kruisailemattoman"? :D

Vierailija
9/38 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ryönän rento"
(Annan) ryönä = ranteet ja kädet kellosta ja kaikista koruista kilisten.

Vierailija
10/38 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kuullut puhuttavan kursailettomuudesta mutta kruisailettomuus on aivan uusi termi... :D

Vierailija
11/38 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 22:13"]

Oon kuullut puhuttavan kursailettomuudesta mutta kruisailettomuus on aivan uusi termi... :D

[/quote]    

Ja siis kursailemattomuus... Vaikea tää suomen kieli ;D

Vierailija
12/38 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän toi meinaa suomeksi? Kruisailematon on siis ihminen, joka ei ole koskaan "kruisaillut", eli etsinyt huvikseen seksiä? Koska nykyään toi cruising on lähinnä seksin hakemista.

Eli bingo on siis rento sen takia, koska ei ole hakenut seksiä mistään?

En ymmärrä.

Vierailija
13/38 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on joku australialainen termi?

Vierailija
14/38 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 22:18"]

Ehkä se on joku australialainen termi?

[/quote]

Tai peräti natiivitermi? 

Vierailija
15/38 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin se on Australiasta, kun heillä on siellä niitä niitä orginaaleja. Oletteko koskaan kohdanneet orginellia orginaalia?

Vierailija
16/38 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mä en suosittele mitään viiden euron Hennesin läpysköjä, vaan painostakaa aurinkolaseissa oikeasti optikolta haettaviin laseihin. " Ketä tässä pitää painostaa, sitä optikkoako?

Vierailija
17/38 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa Bingostylen teksteissä on virheitä paljon enemmän kuin Bingolifessä?

Vierailija
18/38 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Släbärit" argh voiko olla ärsyttävämpää sanaa! Mistä sanasta tuo väännös edes tulee?!

Vierailija
19/38 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, voi luoja meinasin kuolla nauruun koska luin (tai ymmärsin) tuon jotenkin koko ajan että "kursailettoman rento" ja ihmettelin että ettekö muka ole ennen sellaista sanontaa kuulleet :D En tajunnut edes nelosen viestistä..vasta tovin tässä silmät ristissä dataillut, nyt on selvästi aika mennä nukkumaan..

En tiennytkään että tuo sanonta liittyy seksiin, nyt vain naurattaa että Annan tyyli on ajelemattoman rento :D

Vierailija
20/38 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 23:23"]Haha, voi luoja meinasin kuolla nauruun koska luin (tai ymmärsin) tuon jotenkin koko ajan että "kursailettoman rento" ja ihmettelin että ettekö muka ole ennen sellaista sanontaa kuulleet :D En tajunnut edes nelosen viestistä..vasta tovin tässä silmät ristissä dataillut, nyt on selvästi aika mennä nukkumaan..

En tiennytkään että tuo sanonta liittyy seksiin, nyt vain naurattaa että Annan tyyli on ajelemattoman rento :D

[/quote]

Niin kursailemattoman siis, voi luoja että meneekin senat sakaisin :D Tuo ensimmäinen lause aiheutti taas suunnattoman myötähäpeän: "Täällä kirjoittelee lomalainen Dubaista paraikaa!" Nyt v*ttu oikeesti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän