Palstan isoimmat tissit ?
Kommentit (62)
Kuva, tai ei ole olemassa mitään 65M.
Kyllähän ulkomailla valmistetaan kuppikokoja M, N ja O:kin. Eihän nuo firmat niitä tekisi ellei olisi asiakkaita!
Suomenkin verkkokaupoissa myydään isoja kokoja aina K-kuppiin asti - ja ympärys vaihtelee välillä 60 - 130.
Eli ne jotka kuvittelee että koot ovat ABCD ja 75-85 ovat todella pihalla liivimarkkinoista!
[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 21:19"]90J
[/quote]
Läskiiii
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 16:51"]Kyllähän ulkomailla valmistetaan kuppikokoja M, N ja O:kin. Eihän nuo firmat niitä tekisi ellei olisi asiakkaita!
Suomenkin verkkokaupoissa myydään isoja kokoja aina K-kuppiin asti - ja ympärys vaihtelee välillä 60 - 130.
Eli ne jotka kuvittelee että koot ovat ABCD ja 75-85 ovat todella pihalla liivimarkkinoista!
[/quote]
Kuule noita kokoja myydää eniten koska suurin osa on sen kokoisia eikä mitään läskejä
Täällähän pilaillaan. Ettekö huomaa? Ainakin puolet pilailee. M-koko, Q-koko... hihii en usko edes 95J:tä.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 21:10"]
Kyssäri, miten paljon painaa vaikka 90J-kokoiset rinnat? Onko ne hankalat arjessa? Esim rintojen aluset hikoilee jo pienemmilläkin niin miten teillä? Löydättekö mistään istuvia kauluspaitoja?
[/quote]
Muistaakseni joskus otin selvää rintojeni painosta, eikä ne loppujen lopuksi ollut niin järisyttävän painavat kun monet luulee. Muistakseni alle 3kg yhteensä, ehkä 2,5? (Koko oli tosiaan tuo 34J (75L??))
On muuten huvittavaa kuinka monet kuvittelevat rintansa monen kilon painoisiksi (siis ihan keskiverto kokoisienkin kuvittelee painavan yhteensä yli kilon).
52 jatkaa, muistin aivan väärin!!
Löysin taulukon (sivun alhaalla) joka kertoo rintojen painon kuppikoon mukaan. Eli nuo 34J koon rintani painavat siis yhteensä n. 4,2kg
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 13:08"]
Siis hetkinen, onko jonkun vyötärönympärys kolmenumeroinen? Jumalauta, paljonko te oikein painatte? Ja pitäisikö tehdä erikseen ketjut "isoimmat normaalit tissit" ja "isoimmat tissit joista suurin osa on läskiä"?
[/quote]
Et kai sä tissiliivien ympärysmittaa vyötäröltä ota? Rintojen alus ei oo vyötäröllä, ei ainakaan mulla.
Hassua että jotkut liivit mulla on 75J ja ihan normaalisti minulla on c-kupin rinnat.
Eli ei ole mitään ultrabosia. Ei noi koot kerro koko totuutta kuitenkaan. Noi paskakoot on Changen liiveissä.
65 M, eli olen hoikka ja todella isot rinnat.
[/quote]
No eikös ne rinnat koostu läskistä/rasvasta oli niiden koko mikä hyvänsä. :D
70E
Ei nämä isot ole, ei todellakaan. Paljon isompia olen nähnyt, joten uskon kyllä nuo K:t yms.
Minun vyötärönympärys on 75 cm. Pituus 177 cm, paino 66 kg.
65M