Pyydetäänkö teitä usein treffeille? (naisille)
Vai joudutteko itse tekemään työt ja pyytämään miestä ulos?
Kommentit (15)
Mua ei oo pyydetty koskaan, ite oon pyytäny toisinaan, ehkä kerran parissa vuodessa.
Eipä ole monta kertaa pyydetty. Yleensä pyyntö on johtanut avioliittoon.
Ei oo pyydelty sinkkuna. Itse piti olla aktiivinen.
Sinkkuna treffikutsuja riitti. Nyt ei enää, 4v nykyisessä parisuhteessa.
Suomessa se menee just noin, naisen on oltava se aloitteentekijä ja aktiivinen tai muuten ei tapahdu mitään.
Ei vaan sovi mun tyyliin harmi kyllä, olen hieman introvertti ja kuitenkin sellainen romanttisen vanhantyylinen nainen joka pitää siitä että mies on se aloitteetekijä ja kosiskelija. Siksi kai minua useinkin lähestyy sitten ulkomaiset miehet ensiksi.
Eipä juurikaan. Tosin olen aivan sokea esim flirttailulle. Koen sen ystävällisyytenä. Hyväntuulisesti keskustelen yms.
Kaveri siinä vieressään seurattuaan sanoo jälkeenpäin että miksi et lähtenyt kahville.
Itse kun näen tilanteet hyväntuulisena small talkina. :D
Netissä itseään ihan OK-näköisenä ja normaalina pitävät naiset sanovat toisinaan että treffikutsuja ei tule juuri ikinä. Jos noita naisia ei olisi, niin en varmaan ikinä juttelisi kenellekään mutta aika usein kyllä tulee jotain juteltua sen takia. Turhaan mutta silti. Sitä ajattelee että se voisi olla hieno juttu olla se ainut, joka sitten juttelee.
-Mies 28v-
Eipä taida olla kertaakaan pyydetty. Tai okei, kerran, enkä silloin edes tajunnut, että tyyppi pyysi nimenomaan treffeille.
Pyydetään koko ajan, mutta en lähde treffeille juuri koskaan.
Ei ole koskaan pyydetty, mutta eipä tuo kyllä harmitakaan.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 20:12"]Pyydetään koko ajan, mutta en lähde treffeille juuri koskaan.
[/quote]Miksi tätä on alapeukutettu? Kerro toki? Minä haluan olla sinkku, eikä treffit kiinnosta.
Ei pyydetä. Nuorena pyydettiin, nyt olen näkymätön nainen :(
Nuorempana senkin ihmeen näin :-D. Nyt ei tosiaan treffikutsuja satele, mutta niin on hyvä. Olen keski-ikäinen, naimisissa ja naisvaltaisella työpaikalla, enkä käy menopaikoissa. En keksi missä ja kuka voisi pyytääkään.
Ei pyydetty silloin kun olin vielä sinkku (no, ei nyt naimisissa ollessakaan onneksi). Jouduin olemaan aktiivinen itse, tosin se oli näin nettiaikana kyllä aika helppoa: ilmoitus deittipalstalle ja tadaa, parisataa treffiehdotusta postilaatikossa.