Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen rakastunut naimisissa olevaan mieheen.

Vierailija
22.03.2014 |

Mies on vähän yli 15 vuotta vanhempi kuin minä. Tai no, ainakin olen ihastunut syvästi. Hän on hyvä ystäväni ja pidän myös hänen vaimostaan ja lapsistaan. Mutta, idiootti kun olen, en sitten osaa pitää ajatuksiani kasassa. En ikinä aio paljastaa tunteitani, koska en tahdo että heidän elämänsä vaikeutuu. Pelkään vain, että tulen paljastaneeksi ne vahingossa, en aina osaa käyttäytyä. Minun pitää alkaa kehittää itsekuria. Vaikeaa on, mutta uskon että selviän. 

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 19:54"]

No jotta sinäkin tajuat niin sanotaan sitten niin että pitkässä suhteessa on hyviä ja huonoja aikoja.Juuri niinä huonoina aikoina ne lapset voi olla se yhdessä pysymisen syy.Ja sitten tuleekin parempi aika ja huomaatte että valitsisitte toisenne edelleen ilman lapsiakin.Itse olen ollut saman ihmisen kanssa 20 vuotta.

[/quote]

Voi helvetti, oikeasti; tuskin kukaan sinun pirttihirmun miestä on kuolaamassa ja "viemässä". Ja luonteesi käydessä tuosta infernaalisesta jankutuksestasi jo ilmi, olet varmasti alistanut miehesi niin kassittomaksi piipittäjäksi jo, että hän palaisi aina uudestaan vankilanjohtajansa luokse, siis sinun luoksesi, vaikka joku superälykäs ja upea miss maailma osoittaisikin jossakin aitoa kiinnostusta häntä kohtaan. Relaa! Mä kuolisin viikossa hapenpuutteeseen, jos itse joutuisin tuollaisen ihmisen kanssa elämään kuin sinä... Ottaa rinnasta jo ajatuksenkin tasolla. :D

Vierailija
22/28 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

19 siis tarkoitti viestinsä numerolle 16.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 19:52"]

[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 19:50"]

[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 19:44"]

Jätä se. Mies on varattu ja perheellinen, sen elämä kuulkee etenpäin vaimonsa ja lastensa kanssa. Sinulla ei ole oikeutta rikkoa perhettä. Etsi itsellesi vapaa mies.

Kuuntele omaatuntoasi, jatka matkaasi. Anna miehen jäädä menneisyyteen kauniina muistona, joka ei ollut sinua varten. Arvosta itseäsi, älä jää roikkumaan varattuun.

[/quote]

Ei meillä ole suhdetta, ei ole ollut eikä tule olemaan.ap

[/quote]

Aivan, mutta leikit tulella. Et voi tietää koska se roihahtaa, kun olet noin herkässä mielentilassa. Tilaisuus tekee varkaan. Pysy erossa siitä miehestä, niin vältät mielipahan.

[/quote]

No mun tietoni mukaan mies rakastaa vaimoaan ja tosinpäin. Heillä ei ole ongelmia, eivätkä ole yhdessä vain lasten takia. Tuskin siis leikin tulella. Ei tässä mitään tulta ole. Siksikään en halua paljastaa tunteitani, luultavasti pilaisin vain ystävyytemme.ap

Vierailija
24/28 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteet ovat tunteita, ja sen vuoksi juuri arvaamattomia. Ap tekee ajatellessaan "suhdetta ei ole eikä tule" noin 1.000.000 kertaa toistetun virheen, jossa ajatellaan, että "tunteet voi pitää kurissa".

Ei voi.

15 on ihan oikeassa siinä, että se on leikkiä tulella. Tulta on äärimmäisen vaikea pitää kurissa, jos sillä leikkii. Jos avaa itsensä toiselle, avoimeksi toisen tunteita varten, saattaa "onnistua" aluksi. Mutta entäs jos toiselle herää tunteita? Entäs jos 3. (tai 4. tai 5.) osapuoli polttaa itsensä tässä leikissä?

Varattuja ihmisiä sanotaan syystäkin varatuiksi. Erityisesti miesten voi olla vaikea vastustaa, jos tuttu, läheinen ystävä avaa itsensä tällä tavalla. Jos ei Ap teekään juuri muuta, niin kertoessaan turmelee aika suurella varmuudella ystävyyssuhteen tähän perheeseen.

Vierailija
25/28 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 20:15"]

No jotta sinäkin tajuat niin sanotaan sitten niin että pitkässä suhteessa on hyviä ja huonoja aikoja.Juuri niinä huonoina aikoina ne lapset voi olla se yhdessä pysymisen syy.Ja sitten tuleekin parempi aika ja huomaatte että valitsisitte toisenne edelleen ilman lapsiakin.Itse olen ollut saman ihmisen kanssa 20 vuotta.

[/quote]

Voi helvetti, oikeasti; tuskin kukaan sinun pirttihirmun miestä on kuolaamassa ja "viemässä". Ja luonteesi käydessä tuosta infernaalisesta jankutuksestasi jo ilmi, olet varmasti alistanut miehesi niin kassittomaksi piipittäjäksi jo, että hän palaisi aina uudestaan vankilanjohtajansa luokse, siis sinun luoksesi, vaikka joku superälykäs ja upea miss maailma osoittaisikin jossakin aitoa kiinnostusta häntä kohtaan. Relaa! Mä kuolisin viikossa hapenpuutteeseen, jos itse joutuisin tuollaisen ihmisen kanssa elämään kuin sinä... Ottaa rinnasta jo ajatuksenkin tasolla. :D

[/quote]

Öö... Nyt olet kyllä lukenut tuon kirjoittajan viestit täysin eri lailla kuin minä. (: Nämä kommenttisi ovat aika hysteerisiä...

Vierailija
26/28 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 20:22"]

[/quote]

[/quote]

Öö... Nyt olet kyllä lukenut tuon kirjoittajan viestit täysin eri lailla kuin minä. (: Nämä kommenttisi ovat aika hysteerisiä...

[/quote];DDD Aattelin kans et kumpikohan näist oikeesti on se pirttihirmu

Vierailija
27/28 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 20:22"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Näin ne kakkoset puolustelee tekosiaan. Ketään ei voi omistaa...onko joku niin sitten väittänyt? kyllä se nyt vaan on niin, että oikea ystävä ei  yksinkertaisesti spekuloi rakastumisiaan varattuihin miehiin, tai toisin päin, miehet siis myös.

Näitä tunteita ei kasvatella omassa mielessä, kun ei ole tarvis. Miksi näin pitäisi tehdä? Miksi kiusata itseään? Ja takuuvarmasti se toinen osapuoli jossain vaiheessa vaistoaa tilanteen...ja sitten mentiin, bensaa liekkeihin,"enkä mä enää voinut itselleni mitään".... 

Vierailija
28/28 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän