Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onpa kaupunkilomat kalliita.

Vierailija
22.03.2014 |

2-3 vrk ja hinta pääosin samaa tasoa, kuin viikko jossain rantalomakohteessa. No eivät ole suoraan ihan vertailukelpoisia.

Itse olen sen verran mukavuudenhaluinen, että valitsen mieluusti viikon muualla. Ja raha ratkaisee myös. Olen sellainen tarkan lantin matkaaja.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai jonkun kehitysmaan (Turkin, Espanjan jne) hotellit on super halpoja. Ei noissa karvakäsibiitseillä maksa rakentaa mitään. Pariisi ja Lontoo on vähän eri juttu.

Vierailija
2/3 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä nyt on kallista... olen lähdössä Lontooseen. Matka kestää 4 vrk ja hinta 420e. Tasokas loma-asunto 1-zonella hyvällä alueella. Halvinta ei kyllä edes haettu. En kyllä menisi rantalomalle muutenkaan.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan varaa jotain kolmen päivän kaupunkilomaa matkatoimistosta? Me oltiin viime vuonna viikko lomailemassa Roomassa, hintaa tuli 340€/henkilöä. Sisältää siis lennot ja kolmen tähden hotellin keskeiseltä paikalta. 

Kyllä mä nyt mieluummin olen viikon jossain mielenkiintoisessa kaupungissa, jossa halutessaan pääsee myös rannalle, kuin viikon pelkästään jossain rantakohteessa, jossa ei ole muuta kuin muita turisteja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän