Hankkiuduin salaa raskaaksi, haluatko kysyä jotain?
Kommentit (102)
[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 17:03"]
Oikeasti se mies ei halunnut lasta, toihan on sellanen viivyttelytekniikka. Joo, puolen vuoden päästä jne.
[/quote]
Ja mies saa päättää siitä haluaako hän lapsia vai ei, se ei ole naisen päätettävissä.
Jos nainen ei jaksa odottaa, vaihtaa miestä.
Turha selittää että ei ole paha kun tollanen vahinkokin voisi käydä. Voihan myös vahingossa ajaa toisen yli, mutta tietoisesti se onkin rikos ja aivan eri asia.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 16:02"]
[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 15:34"]Se huolehtii ehkäsystä joka ei halua lasta.
En ole koskaan pannut ilman kumia naista jonka kanssa en olisi valmis hankkimaan yhteistä lasta.
t. mies
[/quote]
No ei se kyllä avioliitossa ihsn noinkaan ole, jos pari on yhdessä valinnut pillerit, niin miehellä on oikeus olettaa että nainen on rehellinen. Ehkäisy voi toki pettää, kumikin, mutta että tieten tahtoen jättää pillerit ottamatta, on petos ihmistä kohtaan, joka pitäisi olla se kaikkein rakkain ja läheisin. Ei ole oikeudenmukainen tämä nainen.
[/quote]Aina voi olettaa, mutta voi olettamuksineen olla myös vääräässä.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 17:56"]
[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 16:02"]
[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 15:34"]Se huolehtii ehkäsystä joka ei halua lasta.
En ole koskaan pannut ilman kumia naista jonka kanssa en olisi valmis hankkimaan yhteistä lasta.
t. mies
[/quote]
No ei se kyllä avioliitossa ihsn noinkaan ole, jos pari on yhdessä valinnut pillerit, niin miehellä on oikeus olettaa että nainen on rehellinen. Ehkäisy voi toki pettää, kumikin, mutta että tieten tahtoen jättää pillerit ottamatta, on petos ihmistä kohtaan, joka pitäisi olla se kaikkein rakkain ja läheisin. Ei ole oikeudenmukainen tämä nainen.
[/quote]Aina voi olettaa, mutta voi olettamuksineen olla myös vääräässä.
[/quote]
Eli sullekin olis ok, että miehesi olisi käynyt salaa vasektomiassa.
Saathan olettaa, että mies voi saada vielä lapsia mutta voit olla väärässä.
Jos ei itse huolehdi ehkäisystä, niin on asian suhteen kumppanin varassa.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 18:00"]
Jos ei itse huolehdi ehkäisystä, niin on asian suhteen kumppanin varassa.
[/quote]
Niin, ja sen kummanuuden perusta on luottamus.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 15:50"]
Jos yhdessä ehkäisystä sovittu niin kyllähän siihen pitää voida luottaa.
Ihmettelen näitä aggressiivisia äitejä. On tainnut olla salalapsi jokaisella. Pakkohan se mies on jotenkin saada pidettyä :D
[/quote]Minä ajattelin että nyt riskillä pannaan kävi miten kävi. Hyvinhän siinä kävi koska olin halunnut pitkän aikaa vauvvaa. Mieskin halusi aluksi mutta alkoi tuntumaan siltä että ei enää halua joten panin peliin kaiken. Ota tai jätä.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 16:48"]
[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 16:29"]
[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 15:53"]
[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 15:46"]
[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 15:35"]
[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 15:32"]
No, jos kyse tosiaan oli siitä että lapsi syntyy puoli vuotta aiemmin kuin mies halusi niin enpä voi kovin paljon aloittajaa soimata. Mies siis kuitenkin lapsen halusi, se että se syntyy 6kk aiemmin ei mailmaa kaada. Lapsi on toivottu ja haluttu. Kukaan ei oikeasti kärsinyt.
[/quote]
Tuollaisesta kieroilusta ja valehtelusta kyllä todellakin voi ja PITÄÄ soimata!
[/quote]
Höpö höpö, kukaan ei oikeasti kärsinyt. Lapsi joka olisi muutenkin tehty, syntyy 6kk aiemmin. Aivan eri asia olis jos mies ei olis lasta halunnut ollenkaan ja ap olis silti lapsen tehnyt. Joku roti nyt tähän haukkumiseen. Mies halus lapsen ja sen saa, hitusen aiemmin kuin itse oli ajatellut. No, sellaista on elämä. Maailmassa on suurempiakin vääryyksiä.
[/quote]
No miksi sitten et ilmoittanut miehelle jättäväsi pillerit pois kun kerran ei mitään vääryyttä ole tapahtunut?
ps. valehtelu on AINA vääryyttä...
[/quote]
Vaikea ilmoittaa, kun ei ole koskaan pillereitä syönyt :) Mä en siis ole ap.
Minusta on vaan aivan turha jeesustella tässä asiassa. Pariskunta oli päättänyt tehdä lapsen, nyt se syntyy 6kk aiemmin. Itse lapsi on toivottu ja haluttu. Joku 6kk ei maailmaa kaada. Valehtelu on toki rumaa, mutta kukapa meistä ei olis koskaan valehdellut? Se heittäköön ensimmäisen kiven, joka ei ikinä ole valhdellut mitään ja jopa vielä pahempaa. Tästä valheesta ei kukaan kärsinyt eikä kenenkään elämä ole pilalla.
[/quote]
Miksi sitten täytyi juonimalla raskautua? Miksei voinut odottaa sitä 6kuukautta jotta talous olisi kunnossa ja ehkä se oma talokin?
[/quote]Naisella kävi hyvä tuuri kun tuli aika pian raskaaksi. Huonolla mäihällä menee kuukaisia ennekuin tulee tulosta. Eli se on tulos tai ulos.
Ellei mies halua vauvaa niin panee vaan kumin kalunsa päälle, muuten ei ole sata pros varmaa miten käy. Varsinkin jos biologinen kello alkaa sykkimään kiivaaseen tahtiin.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 18:11"]
Ihmettelen näitä aggressiivisia äitejä. On tainnut olla salalapsi jokaisella. Pakkohan se mies on jotenkin saada pidettyä :D
[/quote]Minä ajattelin että nyt riskillä pannaan kävi miten kävi. Hyvinhän siinä kävi koska olin halunnut pitkän aikaa vauvvaa. Mieskin halusi aluksi mutta alkoi tuntumaan siltä että ei enää halua joten panin peliin kaiken. Ota tai jätä.
[/quote]
No mikset itse jättänyt miestä ja etsinyt jonkun joka sun kanssa haluaa sen perheen ilman että tarvii juonia jotain noin sairasta?
[/quote]Ehkäisy ei aina oo niin sata varmaa, pilleri voi pettää, ei ehkä muista ottaa tai tulee kova ripuli, kierukka luiskahtaa vessanpönttöön ison hädän hetkellä että ei edes tajuu et se meni .
[/quote]Mulla alkoi aika loppua joten panin kovat piippuun tulos tai ulos.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 18:16"]
[/quote]Ehkäisy ei aina oo niin sata varmaa, pilleri voi pettää, ei ehkä muista ottaa tai tulee kova ripuli, kierukka luiskahtaa vessanpönttöön ison hädän hetkellä että ei edes tajuu et se meni .
[/quote]
Samalla logiikalla sinulle on siis ok muutkin tahallaan tehdyt asiat, jos ne olisivat samoissa olosuhteissa voinut käydä vahingossa?
En tuomitse sinua raskaasti, mutta minusta olisi ollut reilua sanoa miehelle, ettet suostu enää syömään pillereitä (mutta seksiä voit silti harrastaa).
Nykyään on paljon tilanteita, joissa e-pillereistä on tullut naisille raskas ennakko-olettama ja velvollisuus, ei niinkään vapautus ja turva nuoruuden kokeiluja varten. Nämä ovat niitä tilanteita, jossa ollaan vakaassa suhteessa ja naisen biologinen kello sanoo tiktak mutta mies haluaa elää ikuista nuoruutta eikä ole koskaan valmis. Ja pillereiden syöntiä pidetään pakkona eikä naisen valintana ja omana päätöksenä. Tuntuu, että nykyään on miehiä, joiden mielestä nainen, joka ei käytä pillereitä, on suunnilleen rikollinen ja saa raivot päälleen.
Miten tässä näin kävi?
Suurimmalla osalla naisista on täysin luonnollinen tarve tulla äidiksi, niin kuin kaikilla eläimillä.
"Suurimmalla osalla naisista on täysin luonnollinen tarve tulla äidiksi, niin kuin kaikilla eläimillä."
Ja miehilläkö ei ole?
"Nämä ovat niitä tilanteita, jossa ollaan vakaassa suhteessa ja naisen biologinen kello sanoo tiktak mutta mies haluaa elää ikuista nuoruutta eikä ole koskaan valmis. J"
Miten olisi tässä tapauksessa ero? Eikä seläntakana raskaaksi hankkiutuminen. Ai vitsi, nythän mä tiedän miksi tälläkin palstalla valitetaan niistä kakara-miehistä jotka ei oo aikuistuneet. Ei kai jos ne on pakotettu vanhemmiksi!
[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 18:35"]
"Suurimmalla osalla naisista on täysin luonnollinen tarve tulla äidiksi, niin kuin kaikilla eläimillä."
Ja miehilläkö ei ole?
"Nämä ovat niitä tilanteita, jossa ollaan vakaassa suhteessa ja naisen biologinen kello sanoo tiktak mutta mies haluaa elää ikuista nuoruutta eikä ole koskaan valmis. J"
Miten olisi tässä tapauksessa ero? Eikä seläntakana raskaaksi hankkiutuminen. Ai vitsi, nythän mä tiedän miksi tälläkin palstalla valitetaan niistä kakara-miehistä jotka ei oo aikuistuneet. Ei kai jos ne on pakotettu vanhemmiksi!
[/quote]
En kehottanut salaraskautumaan, mutta toki naisella on oikeus lopettaa pillereiden syönti. Mies voi sitten itse päättää, mitä tekee. Lähteekö vai jatkaako naisen kanssa ajatuksella, että lapsi voi tulla.
Niin, ketjun aihe on se että ap on viekkaudella tehnyt itsestään äidin.
turha sitä on puolustella yhtään millään.
Tottakai asia on eri JOS mies tietää että ehkäisy on lopetettu.
Ap on takaisin.
Ero ei olisi tullut mieleenkään, tässä on kuitenkin mies jonka kanssa haluan olla loppuelämäni. Ainoastaan harkitsisin eroa jos mies ei haluaisi ollenkaan lapsia. Tai silloin tuskin oltaisiin seurusteluakaan aloitettu.
Mies on sanonut olevansa valmis isäksi ja haluavansa lapsia, mutta olisi halunnut odottaa sen noin puoli vuotta että saadaan omakotitalo ostettua ja muutettua jo ennen yrittämistä. No eipä se vauva nytkään ehdi tähän rivitaloasuntoon syntyä eikä raskaus vaikuta muuttoonkaan pahemmin joten sinänsä yrittämisen olisi voinut aloittaa jo silloin kun salaa jätin pillerit.
Mies kuvittelee siis että raskaus tapahtuu tuosta noin vaan eikä edes ollut tajunnut kuinka tarkkaan yhdyntä täytyy ajoittaa. Itseä pelotti hirveästi että yrittäminen jatkuu pillereiden jälkeen kuukausia tai vuosia. Pelkäsin etten ole hedelmällinen kun useamman vuoden ollut pelkillä pillereillä, ja vähintään viikottain tulee oksennuksen mukana pilleri ulos eikä silti ole käynyt vahinkoa. Lähipiirissä on myös ollut useita keskenmenoja esikoista yrittäessä, joten en tosiaan uskonut että siinä puolessa vuodessa edes raskautuisi niin että se jatkuu pitkälle. Ajattelin myös kierron palautumiseen menevän aikaa jokunen kuukausi.
Sairasta väkeä, en muuta sano.
Jos mies ei halua lasta, niin silloin ei naisella ole muuta vaihtoehtoa kuin erota tai odottaa. Tämmöiset kieroilut oksettavat suunnattomasti. Miten vastenmielistä on selittää, että biologinen kello tikitti tai vauvakuume. Paras minkä olen kuullut tämmöisessä e-pilleri oharissa oli se, että olin rakastanut sinuun. Niin no, ihmiset sitten näyttää sitä rakkauttaan niin monin eri tavoin.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 12:47"]Voi perkele ap, ei voi muuta sanoa... minä minä ja mun halut...
[/quote]
Kyllä se mieskin halusi vauvan, eli ei kai kyse ollut vaan apn haluusta?
Hitto nää naiset inhottaa mua ja toivon että saatte ansionne mukaan, eli tää asia joskus paljastusii.