Hankkiuduin salaa raskaaksi, haluatko kysyä jotain?
Kommentit (102)
Voi perkele ap, ei voi muuta sanoa... minä minä ja mun halut...
Minun mielestä kamalinta tässä ketjussa oli viesti, jossa joku toivoi rangaistusta naiselle tämän teon johdosta. Itse en olisi salaa lähtenyt raskaaksi yrittämään, mutta kaiken onnen soisin ketjun aloittajalle että lapsesta tulee terve ja onnellinen. Hirveää toivoa esimerkiksi lapsen vammautumista, jotta tuleva äiti saisi rangaistuksensa tästä valehtelusta, kyllä häpeämisen itseäni jos tuollaista kommentoisin.
Miksi oksentelet? Ei kai sinulla ole bulimia?
Kysymys aloittajalle: onko pillereistä ollut puhetta neuvolassa? onko mies kysellyt pillereistä siellä? Miten olet hoitanut nämä tilanteet?
Suomalaiset on niin kovia suustaan täälä nettipalstoilla, että mä suorastaan tunnen myötähäpeää noita inhottavimpia kommentteja lukiessa. Siis okei, tällä keskustelun aloituksella tämä kyseinen nainen on selkeästi halunnut käsitellä asiaa, koska on päättänyt tehdä jotain kertomatta miehelleen. Tsori ny vaan mutta kyllä noita ukkoja pitää välillä hoputtaa ja jos kyseessä on vaan joku omakotitalon odotus niin terve, kyllä se mies tajuaa, ettei sillä omakotitalolla ja rakkaudella lasta kohtaan ole mitään tekemistä keskenään... itse olen vahinkolapsi ja täysillä rakastettu lapsena, kumpihan oli vahinkoa tehdessä huora, välinpitämätön paska, jota täytyy rankaista, äiti vai isä??? :D Ja se kuka mainitsi vammaisuudesta ja rankaisusta ym... HÄPEÄ. Todellako olet elämäsi synnittä elänyt?
Mukaan ei oikeasti muu kiinnostanu ku tuo miksi ap oksentelee jatkuvasti...?
Joko ap ja vedätetty mies ovat eronneet?
[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 14:18"]
Ihan hyvin nämä sanat voisi sanoa miehelle joka jyrää vaimonsa normaalin tarpeen tulla äidiksi....
[/quote]
minäminäminäminäminäminäminä. helvetin idiootti.
[/quote]
[/quote]
Ei, silloin ei tule lasta joka voi joutua kärsimään koska ei ollut haluttu ja sovittu.
Mulla olis tähän mahdollisuus....ja tekis mieli tehdä niin!
Jokin kuitenkin haraa vastaan, pystyisinkö sittenkään elämään asian kanssa?
TIedän erään joka teki myös näin. Lapsi, kun oli vuoden ikäinen, niin nainen tunnusti ja mies jätti perheen. Mies siis alusta asti olisi halunnut aborttia, mutta nainen ei suostunut.
Minun mielestä väärin tehty :( itse en voisi tehdä miehelle noin vaikka itsekin jouduin odottamaan aikani ennen kuin mieheni oli valmis yrittämään lasta... Tällaisissa asioissa monesti "paha" saa palkkansa... Toivottavasti moinen valheellisuus siis kannatti...
Kysymys aloittajalle: onko pillereistä ollut puhetta neuvolassa? onko mies kysellyt pillereistä siellä? Miten olet hoitanut nämä tilanteet?
Onnea raskauden johdosta. Mutta temppuasi ei voi arvostaa. Onko tämä toimintastrategia sinulla yleensäkin? Huijaatko ihmisiä muutenkin? En haluaisi itselleni kumppania, johon ei voisi luottaa. Muista olla lastenkasvatuksessa reilu ja rehellinen. Jos manipuloit lapsiasi, kasvatat ihmisiä, joihin ei voi luottaa, ihmisiä, jotka tekevät mitä vain saadakseen hyötyä itselleen.
En ymmärrä miten joku voi millään tavalla puolustella tällästä temppua.
Niin kuin joku sanoikin vahinko on vahinko, tahallinen on tahallinen.
Parisuhteessa sovitaan yleensä siitä mitenkä ehkäsy hoidetaan ja jos toinen päättää
lopettaa esim tässä tapauksessa e-pillereiden käytön, niin kyllä siitä miehelle kerrotaan myöskin.
Jotkut oli myös sitä mieltä, että mies menettää määräämis oikeuden jos paljaalla vetelee. VETÄKÄÄ ny tumppuunne, jos on sovittu ehkäsystä niin siitä pidetään kiinni, ja niin ku ylhäällä jo sanoin vahinko on vahinko, mutta tahallinen temppu ei ole anteeksi annettavaa.
T: Mies, jolla on lapsia, mutta meillä sentään nainen pitää kierukkaa ja siitä jos luopuu myöskin saletisti kertoo, koska ei ole niin pässi, ku varmaan puolet tässä ketjussa, jotka luulee miehen luottamuksen pettämistä jotenkin suvaittavaks.
Aapeen logiikalla mies saisi parisuhteessa mennä vasektoimaan itsensä salaa. Eiku, eihän mieshän olisi järjetön sika sen jälkeen joka on vieny naiselta lapsensaanti mahdollisuudet.
Miksi salaa? Tietääkö mies että kusetit häntä?
Jätin e- pillerit pois. Tokasta kierrosta tärppäsi ja mies luulee edelleen että pillerit pettivät.
Salaa siksi etten malttanut odottaa. Halu saada lapsi oli niin kova että itkin päivittäin. Noin puoli vuotta etuajassa raskauduin.
Up