Hankkiuduin salaa raskaaksi, haluatko kysyä jotain?
Kommentit (102)
[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 14:14"]
Jätin e- pillerit pois. Tokasta kierrosta tärppäsi ja mies luulee edelleen että pillerit pettivät.
Salaa siksi etten malttanut odottaa. Halu saada lapsi oli niin kova että itkin päivittäin. Noin puoli vuotta etuajassa raskauduin.
[/quote]
minäminäminäminäminäminäminä. helvetin idiootti.
Pilaat kaikkien naisten maineen, tyhmä lehmä.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 14:07"]?
[/quote]
Oletko vajaa ja rahanahne kun piti salaa hankkiutua raskaaksi?
Ihan hyvin nämä sanat voisi sanoa miehelle joka jyrää vaimonsa normaalin tarpeen tulla äidiksi....
[/quote]
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 14:18"]
Ihan hyvin nämä sanat voisi sanoa miehelle joka jyrää vaimonsa normaalin tarpeen tulla äidiksi....
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Millä tapaa mies tossa "jyräsi" mitään? APn täytyi vaan saada se pershedelmä heti kun _AP_ halusi koska MINÄ JA MUN HALUT!!! eikä voinut odottaa että mieskin olisi valmis siihen.
Miten mies nyt suhtautuu, kun olet raskaana?
[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 14:17"][quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 14:07"]?
[/quote]
Oletko vajaa ja rahanahne kun piti salaa hankkiutua raskaaksi?
[/quote]
Miten niin rahanahne? Tulothan pienenee kun jään äitiyslomalle..
Miten miehesi suhtautuu asiaan? Vai eikö tiedä?
Miten miehesi suhtautuu asiaan? Vai eikö tiedä?
Mies on oikein onnellinen ja iloinen raskaudesta ja shoppailee vauvatarvikkeita innolla, käy mukana neuvolassa jne.
En olisi tehnyt tätä ellen olisi pystynyt luottamaan siihen että mies on valmis eikä häivy. Miehen syy odottamiselle oli enemmänkin taloudellinen ja haluaisi ensin ostaa omakotitalon.
Ja kuten yllä sanoin mies ei tiedä että tein sen tahallani. Tiesi kyllä että oksentelujen takia e-pillerit on minulle huono ehkäisytapa ja tiesi että ne voivat pettää herkemmin.
Raskauduin? Mitä se tarkoittaa, hirvittävän ruma sana.
Olen raskaana, kaunis ilmaisu. Olen raskautunut, yöks! Moukkamainen ilamaisu.
Olisi ikävää elää kaltaisesi kanssa. Et liittoasi arvosta, kun et ole rehellinen miehellesi. No elämä tulee sinulle osoittamaan kyllä miten väärin teit. Entäpä jos saat pahasti vammaisen lapsen ja jäät yksin sitä hoitamaan! Toivon todella että saat ragaistuksesi.
Älä ikinä kerro miehellesi että teit sen tahallasi.
Siis ikinä, missään tapauksessa.
Säälittävää. En halua kysyä mitään.