Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan palstalainen ollut koskaan hengityskoneessa?

Vierailija
22.03.2014 |

Muuten kuin leikkauksen ajan. Miltä se tuntuu?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut mutta tuttu oli. Ei muista mitään, oli nukutettuna.

Vierailija
22/27 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin hengityskoneessa ku olin 12 vuotiaana ratsastusonnettomuudessa, ei oo kivaa olla hengityskoneessa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kyllä. Muistikuvia ei siitä kyllä ole, paitsi se kun putkea otettiin pois kun heräilin tokkurasta.

Vierailija
24/27 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ollut (luulisin niin )vaikka nukuteettiin, istukka ei irronnut.. nukutuksessa tipahti onneksi itsestään pois, eikä tarvinnut kaapia.. ainakan herätessäni en ollut missään koneissa kiinni!

Vierailija
25/27 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mitään kivaa ollut.

Kun heräsin en pystynyt puhumaan.

2009 jouduin zika influenssan takia teholle siellä nukkuttivat ja kun heräsin. Ihmettelin miksi en saa sanoja suusta. Sinne oli työnnetty hengityskoneeseen kytketty putki.

Sain paperia ja kynän. Kysyin miksi en sanottua mitään? Hoitaja kirjoitti iputoitu potilas. Kirjoitin että täh. Olinko minä kuolla kysyin? Hoitaja kirjoitti kyllä. kerran olin hengityskone ulkomailla mers virus vei teholle ja sitä ennen käyttivät mangneetikuvassa eli kuvantamiskoneessa. Ottivat koneen lamiskalta poi. Suoraan teho osastolle nukutus ja viis päivää myöhemmin heräsin putki suussa. Yritin saada sanoja. Näytin ota pois. Hoitaja kysyi englannin kielellä otetaanko pois koneen putki nyökkäsin. Hoitaja käski vetää ilmaa sisään ja sitten voimakas ulos puhallus. Tein kun sanottiin. Hoitaja veti putken ulos. Yskin viis minuuttia ja sen jälkeen hengitys sujui hyvin. Minut siirrettiin vuodeosastolle siellä olin 4 päivää ja poistuin lauantaina 9.2.2013 Gangeunin ASA sairaalasta jonne minut vietiin Pyeongchanista 2.2.2013 mers - virukseen sairastumisen takia olin ensimmäisiä virukseen sairastuneita. Sitten zika influenssan.

Vierailija
26/27 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon verran ollut, en vaan muista siitä mitään, vaikka sedaatiota oli päivittäin tauotettu.

Vierailija
27/27 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaavinnassa olin hengityskoneessa...ihmettelin, miksi kurkku oli kipeä jälkikäteen. Hoitaja sanoi, että putki oli asennettu kurkkuun.. eli hengityskoneessa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi