G: Monetko juhlakorkkarit sinulla on?
Kunnolliset, ei mitään K-kengän alelaarin kamaa.
Ja mistä yleensä ostat juhlakorkkarit?
Kommentit (74)
[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 19:40"]
Outoa, että näin moni "ei käy juhlissa". Minä järjestän itse cocktail-kutsut jos ei sellaisia ole ollut vähään aikaan. Juhliminen on ihanaa! Enpä tiedä ketään, joka olisi surrut kuolinvuoteellaan sitä, että kävi liian usein juhlissa.
[/quote]
Tuskinpa tulen kuolinvuoteellani suremaan juhlimattomuutta sen enempää kuin juhlimistakaan. Cocktail-kutsuilla yms. ei yksinkertaisesti ole elämässäni mitään merkitystä. Mieluummin vietän lauantai-iltani mielenkiintoisen historiallisen tutkimustyön parissa kuin drinkki kädessä ja korkkarit jalassa teennäisesti nauraen.
Live and let live, vai miten se meni?
Heititpä pahan. Mun mielestä tietenkään ei ole yksiäkään kunnollisia, vaan aina saa tekosyyn ostaa vielä yhdet ;-)
Nyt niitä joihin olen suht tyytyväisiä on viidet.
Yhdet, punapohjaiset. niiden lisäksi noin 10 paria muita korkoja, gaboria,prismaa, ulkomaan ostoksia jne. Mutta siis vain yhdet kunnolliset, ns. arvostetut, ne ei kyllä ole maailman parhaat jalassa, vaikka noin 450€ maksavatkin.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 18:24"]Te jotka ette omista korkkareita - ilmeisesti ette ole koskaan saaneet kutsua iltapukutilaisuuteen?
[/quote]
Olen käynyt tosi monet iltapukujuhlat noilla suht matalakorkoisilla juhlakengilläni. Eihän ne edes helman alta paljon näy.
Kauhean katkeria ihmisiä täällä, hirveä uhka se että toiset nauttivat elämästä ja juhlista.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 19:57"]
Mieluummin vietän lauantai-iltani mielenkiintoisen historiallisen tutkimustyön parissa kuin drinkki kädessä ja korkkarit jalassa teennäisesti nauraen.
[/quote]
Jos ei saa ystäviensä seurassa aikaiseksi kuin teennäistä naurua, kannattaa varmaan pysyäkin kotona. Minulla on hyvissä juhlissa aina hauskaa, ja sellaisissa tapaan käydä. Kukin toki tavallaan. -57
[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 22:09"]
Mieluummin vietän lauantai-iltani mielenkiintoisen historiallisen tutkimustyön parissa kuin drinkki kädessä ja korkkarit jalassa teennäisesti nauraen.
[/quote]
Jos ei saa ystäviensä seurassa aikaiseksi kuin teennäistä naurua, kannattaa varmaan pysyäkin kotona. Minulla on hyvissä juhlissa aina hauskaa, ja sellaisissa tapaan käydä. Kukin toki tavallaan. -57
[/quote]
Nimenomaan! Jokaisen pitäisi tehdä niitä asioita, joista saa eniten irti. Minä en tosiaan saa juhlista irti muuta kuin kiusaantunutta oloa ja henkistä väsymystä, joten viihdyn mieluummin kotona mielenkiintoisten töiden parissa.
t: 62
Yhdet ja nekin ostin alelaarista, maksoivat alle 10 € muistaakseni. Tosi nätit ja hyväkuntoiset, en vaan tykkää käyttää niitä mutta juhliin on kohteliasta
Mä luulen, että aika harva ihminen käy cocktail-kutsuilla, vaikka ne tässä ketjussa niin suureen osaan ovat nousseetkin.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 22:09"]
[/quote]
[/quote]
Järjestätkö sinä useinkin läheisille ystävillesi cocktail-kutsuja...?
Kahdet vain. Kirpparilta ostan. Olen niin pihi vaatteiden ja jalkineiden hinnan suhteen.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 22:35"]
Kahdet vain. Kirpparilta ostan. Olen niin pihi vaatteiden ja jalkineiden hinnan suhteen.
[/quote]
Tuo on muuten hyvä pointti - juhlakengät, joita tulee käytettyä harvoin, kannattaa tosiaan hankkia käytettyinä. Niitä yleensä löytyy ihan uudenveroisessa kunnossa.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 19:40"]Outoa, että näin moni "ei käy juhlissa". Minä järjestän itse cocktail-kutsut jos ei sellaisia ole ollut vähään aikaan. Juhliminen on ihanaa! Enpä tiedä ketään, joka olisi surrut kuolinvuoteellaan sitä, että kävi liian usein juhlissa.
[/quote]
Voin kertoa, että en 47 elinvuoteni aikana ole koskaan ollut cocktailkutsuilla. Kumma juttu, eikö totta? Korkkarit on, en käytä niitä enää, nuorena kyllä. Oon jo valmiiksi 177cm pitkä, en viitsi enää pituutta lisätä.