Kuinka usein ostat vaatteita ja kenkiä itsellesi?
Kommentit (16)
Vuosi sitten huhtikuussa ostin halpisfarkut. Nyt lenkkareissa pohjat nauraa, uusien hankinta edessä. Eli kerran vuodessa jos jotain oikeasti _tarvitsee_. Ostaisin varmasti paljon useammin jos olisi ylimääräistä rahaa. Sukkia sain joululahjaksi ja pyjaman, mutten kyllä itse ostanut...
Opiskelija.
Aina kun löydän jotain kivaa, eli melkein viikoittain.
Ehkä joka toinen kuukausi. Vältän turhaa roinaa, sama koskee vaatteita. Kun ostan uutta, laitan entistä kierrätykseen.
Viihdyn paremmin hiukan kulahtaneissa vatteissa, joista elämä näkyy. Juhliin kyllä hankin ainakin jotain uutta.
Tämä on elämäntapa, periytynyt äidinmaidossa.
Hukutte vaatteisiin, jos kerran kuukaudessakin ostatte.
Vaatteita ei niin hirveästi tule hankittua... tänä vuonna olen tosin ostellut takkeja ihan hulluna. Mutta edellisistä takkiostoksista olikin sitten jo aikaa vuosia.
Kenkiä sen sijaan en voi vastustaa. Aina kun näen hienot, ostan. Paljon on kenkiä, joita en ole ikinä edes käyttänyt :/
Liian usein. Mä olen sesonkiostaja. Saattaa mennä useampi kuukausi etten osta mitään. Ja sitten taas tulee hetki, että tulee ostettua paljon. Juuri viimeviikolla ostin 2 mekkoa, 3 paria kenkiä, alusvaatteita läjä ja 6 caprit + shortsit. Niin ja parit farkut.
Vaatteita ostan 1-2 kertaa kuussa.. tämän lisäksi saatan.joskus tilata postimyynneistä.
rahaa menee 100-200e väliltä/kk...tässä mukana myös kenkäostokset joita teen harvemmin.
Vaatteita n. kerran kuussa, suurimman osan kirpparilta.
Kenkiä 2-3 kertaa vuodessa, sisältää saapikkaat ja saappaat.
1-2 kertaa kuussa, mutta myyn ja kierrätän niitä myös kuukausittain, lahjoitan tai annan pois. En siis huku vaatteisiin. :)
Tarpeen mukaan, nykyään entistä harvemmin. Viime syksynä ostin kevyttoppatakin, alennusmyynnistä neuleen ja nyt on harkinnassa farkut ja ulkoilupuku. Kengät olen ostanut toista vuotta sitten, ellei lasketa viimekesäisiä feikkicrocseja vitosella.
Muutaman kerran vuodessa jonkun yksittäisen vaatteen tarpeeseen tai esim. nipun sukkia tai alushousuja. En seuraa muotia eikä vaatteet ole mitenkään kiinnostavia, jotta jaksaisin kovin usein vaivautua.
Jos löydän kirppikseltä jotain kivaa niin sillon ja ehkä kerran tai 2 tilaan hm:ltä vuodessa ja kaupasta yleensä ostan kun saan lahjakortteja
Vaikea kysymys. Alesesonkina tulee ostettua paljonkin, sitten menee taas kuukausia etten osta juuri mitään. Mutta liikaa minulla on kaikkea, vaikka kirpputorille ylimääräiset laitankin. Kenkien ja ulkovaatteiden suhteen olen moralisti, niitä ei saa olla enempää kuin oikeasti on jatkuvassa käytössä. Muuten voin tehdä heräteostoksiakin.
Vaatteita/vaatteen kerran kuukaudessa keskimäärin, kenkiä 3-4 parit vuodessa.
Yritän vähentää, mutta aina tulee jotain jota muka tarvitsee. Vaihdoin työpaikkaa hiljattain ja uudessa työssä tarvitsen siistimpiä vaatteita kuin aiemmassa, joten vaatekaappi kaipaa siltä osin päivitystä ja muutenkin yritän päivittää tyyliäni hieman naisellisempaan ja laadukkaampaan suuntaan. Budjetti ei tällä hetkellä anna myöten suuremmalle shoppailulle kuitenkaan, mutta kerran tai pari kuukaudessa poikkean töiden jälkeen kaupoille. Ehkä kerran kuukaudessa tulee ostettua jotakin, rahaa menee max. 150€.
Aika harvoin nykyään. Ehkä kerran kuussa suunnilleen.