Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ai Sarasvuo twiittaili enemmänkin pipopäästä?

Vierailija
22.03.2014 |

"Nyt perkele pankaa se #pipopää lähikseen ja ääneen! Meillä on oikeus tietää", Sarasvuo twiittasi.

"Pipopää avas pelin. Maali saman tien. "Mmmmhh..ööö..mihin mun pitäisi kommentoida?" Selvä."

Oksettava mies tuo Sarasvuo :(

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, ehkä aika on ajanut Jarin, minun ja muidenkin -65 syntyneiden ohi :(

Vierailija
22/30 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oonko mä oikeesti ainoa täällä, jonka mielestä Sarasvuo on ihan tavattoman seksikäs?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

oot

Vierailija
24/30 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 19:32"]

Niin no, ehkä aika on ajanut Jarin, minun ja muidenkin -65 syntyneiden ohi :(

[/quote]

Aika ei "aja ohi" niille, jotka osaavat käyttäytyä asioiden vaatimalla tavalla, eivätkä ainakaan nosta itseään guruksi tai suorastaan jumalaksi muiden yläpuolelle.

12, joka myös on syntynyt v. 1965

Vierailija
25/30 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jarilla on hyvä vartalo ja tekee varmasti paljon työtä sen eteen. Joku 50 kriisi sillä on myös. Se käy tapaamassa vankilakundeja ja rikollisliigan pomoja ja etsii jotain elämän totuutta. EI ymmärrä, että suurta yleisöä EI kiinnosta henkikökohtaiset etsikkomatkat.

Vierailija
26/30 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narkkariksi minäkin luulin.

Vierailija
27/30 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siitä Lustigista mun mielestä näki heti, et sillä on jokin sairaus. Luulin, että syöpä. 

Vierailija
28/30 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 20:23"]EI ymmärrä, että suurta yleisöä EI kiinnosta henkikökohtaiset etsikkomatkat.

[/quote]

En ole katsonut hänen ohjelmiaan, mutta av:lla on ainakin kritisoitu sitä, että hän ei anna haastateltaville tarpeeksi puheaikaa. Ihmisiä siis saattaisi hyvinkin kiinnostaa "henkiökohtaiset etsikkomatkat", mutta ei se, että ko. juontaja kääntää kaikki jutut itseensä.

Vierailija
29/30 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarasvuon ohjelma ei ollut aito. Vaikka ohjelma olis kuinka syvällinen tms. niin jos aitous puuttuu niin siitä ei pidetä. Sarasvuon ohjelma oli feikkiä, oliko se sitä tarkoituksella vai vain siksi että juontaja yritti liikaa olla erilainen ja syvällinen. 

Vierailija
30/30 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelma tuli hieman liian myöhään ja haastateltavat eivät olleet mielenkiintoisia. Tai ainakaan heistä ei saatu tarpeeksi irti.