Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihminen, joka ei suostu koskaan myöntämään, että on väärässä

Vierailija
20.11.2020 |

Miten sellaisen kanssa pitäisi tulla toimeen? Jos on sukua, tai naapuri, tai työkaveri. Joku, jota ei ole niin helppo vain ignoorata.

Miten te selviätte tällaisten tyyppien kanssa? Omaan elämääni on tullut pyytämättä ihminen, joka on järkähtämättömän oikeassa, ja sovinistisen ylimielinen aina kun joudun hänet kohtaamaan. Hän ei kuuntele eikä usko mitään, vaan hyökkää suoraan minuun ihmisenä ja käyttäytyy alentavasti.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vaadit ihmisiltä tunnustuksia heidän väärässäolemisestaan?

Onko sulla tarve olla se,joka on aina oikeassa?

Vierailija
2/17 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja aina oikeassa (ainakin kotona).

Vierailija
4/17 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyppi kuulostaa vähän mun ex appiukolta. Tuollaiset tyypit voi olla todella raivostuttavia.

Sun pitää vaan pitää tiukasti kiinni sun omista mielipiteistä. Hänen mielipiteensä asioista on hänen mielipide, ei absoluuttinen totuus. Ole napakka äläkä anna periksi.

Vierailija
5/17 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai minä olen aina oikeassa ja sinä väärässä.

-AP-

Vierailija
6/17 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehetkö tänne tuli kommentoimaan typeriä? 

Vierailija
7/17 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyyppi kuulostaa vähän mun ex appiukolta. Tuollaiset tyypit voi olla todella raivostuttavia.

Sun pitää vaan pitää tiukasti kiinni sun omista mielipiteistä. Hänen mielipiteensä asioista on hänen mielipide, ei absoluuttinen totuus. Ole napakka äläkä anna periksi.

Luuserit eroaa

Vierailija
8/17 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuserit eroaa

Laitapa sukset jalkaan ja hiihtele hevon vidduun mielipiteinesi.

Vierailija
9/17 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää nyt tätä palstaakin. Ihmiset ottavat jonkin näkökulman ja puolustavat sitä viimeiseen asti ainoana oikeana näkökulmana. Kuinka usein joku täällä sanoo: "totta, tuota en tullut ajatelleeksi"?

Toimin reaalimaailmassa tällaisten ihmisten kanssa samalla tavalla kuin täällä. Ignooraan ja luokittelen hänet hieman tyhmäksi henkilöksi, joka ei ehkä kykene laajempaan ajatteluun. Sitten annan hänen olla.

Vierailija
10/17 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden tuollaisen miehen kuin ap. Yleensä annan hänen juttujensa mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, joskus vähän saatan naureskella esim silloin, kun tämä henkilö alkaa luennoimaan minulle asiasta, josta minulla on sata kertaa enemmän kokemusta ja tietoa kuin hänellä.

Ei ihmisiä voi muuttaa, ap. Voit muuttaa vain omaa suhtautumistasi häneen siten, että kanssakäyminen on vähemmän kuluttavaa. Älä ota henkilökohtaisesti niitä juttuja.

Vierailija
11/17 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä minullekin tuli otsikosta mieleen.

Vierailija
12/17 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakukissa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä minullekin tuli otsikosta mieleen.

Jos on esimerkiksi olemassa laki asiasta x, ja lain mukaan toimitaan, niin tämä henkilö saattaa kertoa päin naamaa, että lakeja voidaan tulkita ja että hän nyt toimii toisin, koska voi. Ja jos hänelle lukee sitä lakipykälää ääneen, hän alkaa naureskella että nainen, menikö sulla tunteisiin? 

Mielipideasioista voi totta kai kiistellä loputtomiin, mutta jos on tietty sääntö tai juuri tuo laki, niin homma menee tämän henkilön kanssa todella hankalaksi. Ap

Vierailija
13/17 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on narsisti työkaveri, olen opetellut olemaan välittämättä hänen vinkumisistaan, jos yrittää hakea tukea jollekkin nololle mokalleen, että eihän se ollut moka ollenkaan, niin sanon suoraan, että minusta se oli moka ja väärin tehty. Noin yksinkertaistettuna, voi kirjoitettuna vaikuttaa julmalta, mutta taustalla on vuosien piina henkilöltä joka osoittelee syyttävällä sormella muita heidän virheistään, näkemättä koskaan omiaan.

Ja huom. kommentoin vain, jos hän ottaa asian puheeksi, ellei sitten ole pakko huomauttaa, jos on tehnyt jonkin asian väärin.

Kyllä normaali ihminen pystyy myös myöntämään kun on väärässä tai toiminut hölmösti, narsisti ei siihen kykene, mutta on erityisen innokas kuitenkin osoittelemaan niitä muiden virheitä.

Vierailija
14/17 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullla on serkku, joka ei ikinä myönnä olevansa väärässä.

Suurin myönnytys, jonka hän tekee, on "Ei sitä tiedä..."

Vierailija
15/17 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on narsistinen luonteenpiirre, ja sellaisen kanssa ei tule toimeen. Muista, ettei ole mitään, millä voit saada hänet muuttamaan näkökantaansa. Älä siis lähde mukaan taisteluun. Anna hänen pitää mielipiteensä ”ai, sä olet tota mieltä, minä en”. oli se vaikka kuinka väärä. Jos työhön liittyvä, niin kierrätä tarvittaessa ohjeet esimiehen kautta.

Vierailija
16/17 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikää nyt tätä palstaakin. Ihmiset ottavat jonkin näkökulman ja puolustavat sitä viimeiseen asti ainoana oikeana näkökulmana. Kuinka usein joku täällä sanoo: "totta, tuota en tullut ajatelleeksi"?

Toimin reaalimaailmassa tällaisten ihmisten kanssa samalla tavalla kuin täällä. Ignooraan ja luokittelen hänet hieman tyhmäksi henkilöksi, joka ei ehkä kykene laajempaan ajatteluun. Sitten annan hänen olla.

https://areena.yle.fi/1-356671

Katsoitko?

Vierailija
17/17 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi