Miksi köyhällä oli päällä Tommi Hilfigerin paita?
Sanoi itseään köyhäksi. Sitten Tommin paita kuitenkin. Yrittääkö olla muuta kuin on?
Kommentit (14)
Enemmän ihmettelin, että köyhällä oli hevostila ja elämänhallinta erinomaista. Rikkaat taas asuivat kämäsessä minikerrostaloasunnossa periferian pikkukaupungissa. Sisustus kuin suoraan Tokmannin erikoistarjouksesta, vaatteet jotain mainos-t-paitoja. Itsekin olen pienituloinen, mutta elän kuitenkin leveästi noihin rikkaisiin verrattuna.
Mielestäni sinun olisi pitänyt puuttua tuohon. Ei ole reilua, että rahvas pukee kalliin vaatteen päälle. Muistuta ä lie saanut tai pöllinyt sen paidan. Minä ainakin olen itse ostanut ihan kaupasta miehelleni Tommin paitoja, ja toivoisin ihmisten huomaavan meidän ylemmän Oikean sosiaaliluokan.
Jaa, mä ostin Hilfigerin trikoopaidan, ei se kyllä ollut kun n. 25 € ja kestää paremmin kun henkkamaukan rytkyt.
Jos hän köyhtyi paitakaupoilla.
Oletko Ap muuten koskaan miettinyt vakavasti että saattaisitko kenties olla m.ul.kku?
Minullakin on Ralph Laurenin villapaita. Korkea prosentti villaa ja todella lämmin.
Ostin kirpparilta.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, mä ostin Hilfigerin trikoopaidan, ei se kyllä ollut kun n. 25 € ja kestää paremmin kun henkkamaukan rytkyt.
Toivottavasti kestää paremmin kuin Hilfigerin sukat.
Kirpparilta.