Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Päivän tyhmä kysymys: Voinko palauttaa tuotteen vaikka kuitti on hävinnyt?

Vierailija
22.03.2014 |

En löydä kuittia mistään, muistan laittaneeni sitä talteen, ja erran se jo oli taskusaa kun olin viemssä kännykkää takaisin mutta kännykkä elpyi sitten kuitenkin matkalla... Nyt se on totaalisen kuollut, en tiedä mitä sille on yön aikana tapahtunut, mutta se ei ota edes virtaa vastaa.
Ostettu pankkikortilla viime kesänä, löytyisiköhän se tieto kaupasta (Gigantti) jotenkin vaikka minulle ei nyt kuittia olekaan (näköjään) enää?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit palauttaa, jos siinä on vikaa. Yleensä ei tarvitse olla edes ostettu siitä liikkeestä, johon vie vaan riittää kun tuotetta on siinä myynnissä, sillä valmistaja tai maahantuoja vastaa.

Tuossa on varmaan vielä takuu voimassa, siksi tarkka ostoaika pitäisi jotenkin selvittää. Pankin tiliotteesta se tieto ainakin löytyy, jos kortilla maksoit.

Vierailija
2/8 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gigantista löytyy kuitit, menet vain sinne kerrot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos =) Ostopäivä on tiedossa, 25.9.2013. Oli siis syksy eikä kesä, mutta eihän sitä nyt Suomessa muutenkaan ota selvää enää mikä vuodenaika milloinkin on menossa =D

Vierailija
4/8 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on Nokia, niin googlella hakuun takuuaika Nokia ja löytyy sellainen ohjelma, millä voi etsiä puhelimen imei-koodilla onko takuu voimassa. Eli takuut rekisteröityy johonkin tietokantaan. Gigantissa taitaa löytyä nimellä sun ostokset. Siellähän otetaan nimi aina ylös, kun jotain ostaa..

Vierailija
5/8 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti tiedosta,valitettavasti minulla on Samsung =/

Vierailija
6/8 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reklamaatio on eri asia kuin palautus.

Vierailija
7/8 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä sitä voi palauttaa, mutta takuuhuollattaa.

Vierailija
8/8 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 08:48"]Kiitti tiedosta,valitettavasti minulla on Samsung =/

[/quote]

Kyllä ne siellä kaupassa osaa siitä sarjanumerosta katsoa :)