Kukaan Suomessa ei saa vain 595e tukea
Kommentit (132)
Saapas monikin. Se on neljälle viikolle ihan standardi summa työmarkkinatukea omistusasujalle.
Minä saan. Olen työkyvyttömyyseläkkeellä. Eläkkeensaajan asumistukea en saa kun miehen on tulot on niin isot.
Ap luulee että kaikki työttömät saavat kaikki teoreettisesti mahdolliset tuet päällekkäin.
Aikuinen poika sai vaan tavallista työkkäriä kun valmistui eikä heti löytänyt töitä. On oma koti niin ei saa as.tukea. Ja on omaisuutta kuten osuus kesämökistä ja osakkeita niin ei tietenkään saa mitään toimeentulotukea.
Siis puhtaana käteen 600 euroa, kaikki muu maksetaan suoraan sossusta. Ei paha, turhaan kadehditte eläkkeensaajia. Miljoona elää pelkällä kansaneläkkeellä.
Ap:n tiedot koskevat vain vuokraluukussa yksin asuvia jotka ei omista mitään.
Itseasiassa voi mennä allekkin 595euron että on alennettu työmarkkinatuki. Kannattaa selvittää ensiksi mistä mölisee jos ei tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Siis puhtaana käteen 600 euroa, kaikki muu maksetaan suoraan sossusta. Ei paha, turhaan kadehditte eläkkeensaajia. Miljoona elää pelkällä kansaneläkkeellä.
Puhtaana tilille 595 euroa, mitään ei makseta sossusta. Koitappa itte elää näillä tuloilla ennenku tuut tänne veetuileen!
Minäkin saan koska olen naimisissa. Onko vaikea ajatella että monella on puoliso.
parikymppiä päivässä! kyllä sillä istuu latella päivät pitkät kun käy Hurstilla syömässä ja nukkuu riipparissa. tölkeistäkin saa lisätuloa.
Vierailija kirjoitti:
Minä saan. Olen työkyvyttömyyseläkkeellä. Eläkkeensaajan asumistukea en saa kun miehen on tulot on niin isot.
Takuueläke on tuplasti tuon verran.
Vierailija kirjoitti:
parikymppiä päivässä! kyllä sillä istuu latella päivät pitkät kun käy Hurstilla syömässä ja nukkuu riipparissa. tölkeistäkin saa lisätuloa.
Aika kalliiksi tulee lähteä Hurstille syömään satojen kilometrien päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika kalliiksi tulee lähteä Hurstille syömään satojen kilometrien päästä.
Et sitten reissutöistä ole kuullut?
Voi saada myös 0 euroa mikäli onnistuu hankkimaan itselleen karenssin tai ei ollenkaan ilmoittaudu työkkäriin.
Työssäkäyvän puolison kanssa omistusasunnossa asuvia työttömiä on paljon, uskoisin. Nämä saavat pelkän työmarkkinatuen, ei mitään muuta.
Päivittäinen tuki jankutus menossa taaaaaaas.
Vierailija kirjoitti:
Työssäkäyvän puolison kanssa omistusasunnossa asuvia työttömiä on paljon, uskoisin. Nämä saavat pelkän työmarkkinatuen, ei mitään muuta.
No mihin sillon muuta tarvitsee
Vierailija kirjoitti:
Tulevaisuudessa eivät saa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Koko Suomihan asuu Helsingissä Hurstin/leipäjakelun vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulevaisuudessa eivät saa mitään.
Yleistukeen ei vaikuta varallisuus tai puolison tulot, joten saavat tulevaisuudessakin.
Monikin saa. Miksi ei saisi?