Surkeaa asiakaspalvelu taas kerran Finnairin lennolla
En tiedä onko ulkomaanlennoilla parempaa asiakaspalvelua, mutta kotimaan lennoilla usein todella heikkoa. Lentoemännät juttelee niitä näitä ja asiakkaat on vähän EVVK.
Tänään koneessa viereeni tuli istumaan henkilö joka ei osannut edes englantia. Koneella oli yksi välilasku ja siinä yhteydessä huomasin että käytävän puolella on kaksi vierekkäistä paikkaa vapaana. Korona-aikana lentoemäntien olisi ilman muuta oma-aloitteisesti pitänyt järjestää matkustajat niin, että lähikontakteja vältetään.
Nyt juttelivat ihan jotain omia juttujaan. Minun piti pyytää erikseen että SAAKO siirtyä tyhjille paikoille istumaan. Siinä ne miettivät hetken asiaa ja sain sitten oikein LUVAN siirtyä.
Ei eka kerta kun palvelu on tätä tasoa!
No Helsinki-Vantaan Lentoasema on sitten toinen luku. Niin huonotasoista lentoasemaa en ole ikinä nähnyt missään. Osa lentoasemasta kuin joku työmaaparakki ja rakennettu Bauhausin halvimmista materiaaleista. Miesten vessoissa lavuaareista puuttuu lämpötilasäätö kokonaan. Naisten vessoissa todennäköisesti tämä on kyllä ja invavessoissa.
Myös terminaalin uusi osa on todella surkeasti tehty.
Suhteessa esim. Oulun lentoasema on selvästi korkeatasoisempi. Jostain Tukholmasta nyt sitten puhumattakaan.
Kommentit (5)
Enpä valittaisi itsekkäänä lentelijänä kenenkään toiminnasta
Se paikka omalla rivillä ei pelasta sinua koronalta. 0/5
Vierailija kirjoitti:
Se paikka omalla rivillä ei pelasta sinua koronalta. 0/5
Ekstra-luokassa junissa ei saa olla vierekkäisillä paikoilla.
Niin ja sitä tupakointikieltoa hoetaan lennon aikana lukemattomia kertoja. Meinaakohan ne että ihmiset maski päässä rupeaa vetämään röökiä siellä lennolla. Ei hyvää päivää sentään. Ottaa hermoon tuollainen idiotismi.