Muita, joita tympii jo tuo taukoamaton Maikkarin Nymfit-mainonta?
Menny aivan överiksi tuon sarjan ennakkomainonta. Joka ikisellä mainoskatkolla, ohjelmien välillä ja jatkuu-tunnuksessa pakkosyötetään. Niinku ei vähemmälläki tajuttais. V*tuttaa jo, kun kuulee sen pimpelipom-tunnarin. Saattaa olla hyvä sarja, mutta menny maku jo ennen alkamistakaan.
Miksi muuten ohjelmapaikka on valittu just maanantai-iltaan klo 21, kun näkyy jo Mustat lesket ja Satuhäät samaan aikaan? Subiltaki tulee leffa. Muina iltoina ei sitten näy mitään miltään kanavalta, kun maanantai-iltaan on ympätty kaikki.
Kommentit (26)
Todellakintodellakintodellakintodellakintodellakin tympii
Vielä enemmän ärsyttää se Mustat lesket - mainos, tosi ärsyttävä!!!
Täällä myös yksi, jota sarjan mainostus tympii, etten sanoisi yököttää. Aikuisviihteestäkö siinä onkin kysymys? Ei kiinnosta pätkääkään.
Inhoan sekä sitä mainosta että sitä Mustat lesket. Se jäi katsomatta ja varmaan tämäkin, join me vaan...
Nymfit ja Mustat lesket - molemmat HIRVEÄN teennäisen ja typerän tuntuisia, on muka suurta dramatiikkaa. Kyllä tympii!
THIS LIFE
AIN'T WORTH LIVINGGGGGGGG
En aio katsoa ainoatakaan jaksoa. Kotimaisista seuraan Klikkaa mua.
Jos sarjan musiikkina on Him, niinkuin trailerissa, niin jää katsomatta.
Mua tympii nää Ymmi-sanonnat. Putous meni jo.
Joo ja vaikuttaa vielä harvinaisen huonolta sarjalta.
Ja tämän ohjelman mainos oli demi lehdessä!!! Oisko vähä väärä kohde?
Eihä tuo mikää teinien ohjelma eis oo!!
Ilkka Villin takia vois vaikka kattoakin!
Mun mielestä vaikuttaa kiinnostavalta ja aion katsoa sarjaa. Myös Mustat lesket -sarja on minusta mielenkiintoinen.
Piti googlata ja wikipedia tietää:
"Sarja perustuu kreikkalaiseen tarustoon, jonka kauniit ja kuolemattomat nymfit elävät nykypäivän Helsingissä.[2] Nymfien pitää joka kuukausi harrastaa seksiä säilyäkseen hengissä ja paeta satyyreja, jotka vainoavat heitä"
*reps*
[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 23:38"]
Piti googlata ja wikipedia tietää:
"Sarja perustuu kreikkalaiseen tarustoon, jonka kauniit ja kuolemattomat nymfit elävät nykypäivän Helsingissä.[2] Nymfien pitää joka kuukausi harrastaa seksiä säilyäkseen hengissä ja paeta satyyreja, jotka vainoavat heitä"
*reps*
[/quote]
Voishan tätä katsoa jo ihan vaan väistämättömän myötähäpeän ja vahingonilon tunteiden takia.. Voi luoja.
Luin sen. Kirjan nymfit ja ei se nyt niin häävi ollut.