Seuraatteko urheilua?
Mitä lajeja?
Ikänne, sukupuolenne ja seuraamishistoria.
Kommentit (7)
Seuraan formuloita, jalkapalloa, satunnaisesti yleisurheilua. Taitoluistelua myös. Näitä kaikkia jo vuosikymmeniä.
- 50v nainen
Mie seuraan aktiivisesti jalkapalloo. :) Etenkin Segundaa ja Primeraa. Girona FC -kannattaja kaudesta 2008/09 asti. Som-hi Girona! M25
Hiihtoa, ampumahiihtoa, suunnistusta, yleisurheilua, jääkiekkoa, jalkapalloa. Pyöräilyä (Ranskan ja Italian ympäriajoa). Tennistä. E-urheilua satunnaisesti. Mies seuraa myös amerikkalaista jalkapalloa jonkin verran. Pienestä pitäen olen seurannut perheen kanssa urheilua. N 50.
Aika paljon kaikenlaista urheilua tulee seurattua. Jääkiekkoa, yleisurheilua ja hiihtoa varsinkin. Talvisin tulee seurailtua myös jonkin verran lumilautailua, ja ihasteltua kaikenmaailman väkkäröitä joita ne ukkelit ja akkelit vetää niistä hyppyreistään. Jalkapalloa seurasin joskus aikoinaan paljonkin, mutta nykyään ei enää niinkään kiinnosta.
Terveisin Naispelko27
Vapaaottelua olen seurannut 11 vuotta, nyrkkeilyä jonkin verran vähemmän, en nyt muista tarkkaan. Naisten matseja en katso.
M31
E-urheilua. Olen 32v mies. 140kg ja asun äidin kanssa. Pillua en oo saanu koskaan