Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seuraatteko urheilua?

Vierailija
19.11.2020 |

Mitä lajeja?
Ikänne, sukupuolenne ja seuraamishistoria.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

E-urheilua. Olen 32v mies. 140kg ja asun äidin kanssa. Pillua en oo saanu koskaan

Vierailija
2/7 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan formuloita, jalkapalloa, satunnaisesti yleisurheilua. Taitoluistelua myös. Näitä kaikkia jo vuosikymmeniä.

- 50v nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie seuraan aktiivisesti jalkapalloo. :) Etenkin Segundaa ja Primeraa. Girona FC -kannattaja kaudesta 2008/09 asti. Som-hi Girona! M25

Vierailija
4/7 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkiekkoa, EM ja MM-futista.

N40

Vierailija
5/7 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiihtoa, ampumahiihtoa, suunnistusta, yleisurheilua, jääkiekkoa, jalkapalloa. Pyöräilyä (Ranskan ja Italian ympäriajoa). Tennistä. E-urheilua satunnaisesti. Mies seuraa myös amerikkalaista jalkapalloa jonkin verran. Pienestä pitäen olen seurannut perheen kanssa urheilua. N 50.

Vierailija
6/7 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon kaikenlaista urheilua tulee seurattua. Jääkiekkoa, yleisurheilua ja hiihtoa varsinkin. Talvisin tulee seurailtua myös jonkin verran lumilautailua, ja ihasteltua kaikenmaailman väkkäröitä joita ne ukkelit ja akkelit vetää niistä hyppyreistään. Jalkapalloa seurasin joskus aikoinaan paljonkin, mutta nykyään ei enää niinkään kiinnosta.

Terveisin Naispelko27

Vierailija
7/7 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaaottelua olen seurannut 11 vuotta, nyrkkeilyä jonkin verran vähemmän, en nyt muista tarkkaan. Naisten matseja en katso.

M31

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan