Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa mua, en jaksa enää työssäni :'(

Vierailija
21.03.2014 |

Itken uupumustani ja vittumaisia kollegoita jotka kiusaa ja haukkuu. En todellakaan haluaisi olla työtön sillä se käy ylpeyden päälle, mutta en tahdo enää jaksaa. Olen masentunut ja haudon itsemurhaa. Joutuisin karenssille ja vaikka poikaystäväni on luvannut auttaa minua kunnes saan uuden työn (olen etsinyt koko ajan) niin en haluaisi olla kenenkään elätti.

Auttakaa minua, en enää jaksa kauaa. 

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat pidemmän sairausloman masennukseen ja sinä aikana voit hakea muuta työtä tai sen jälkeen irtisanoutua, jos siltä tuntuu.

Vierailija
22/36 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joskus vähän samantyyppisessä tilanteessa. Päätin, että kituutan kolme kuukautta, pihistelin ja säästin palkoista sukanvarteen ja sitteb irtisanouduin. Mulla oli sukanvarressa sen verran, etten nähnyt nälkää tukia odotellessa. Toki asuin vuokralla, ei ollut autoa eikä lemmikkejä, joten kun karenssi odotetusti paukahti päälle, hain toimeentulotukea ja asumistukea ja sukanvarren avulla sinnittelin karenssin yli ansiosidonnaiselle hetkeksi ja sitten uuteen työhön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siksi sukanvarteen, kun tilillä olevat säästöt vaikuttavat toimeentulotukeen. Mutta ruokakaupassapa voi maksaa myös käteisellä.

Vierailija
24/36 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti lääkäriin hakemaan sairauslomaa ja hoitoa tilanteeseen. Näin saat sairauspäivärahaa ja aikaa sekä voimia etsiä uutta työtä. Esimiehen olisi myös hyvä tietää mitä työpaikallaan tapahtuu. Ei ole kenenkään etu jos työympäristö altistaa sairastumaan.

Vierailija
25/36 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kidun samanlaisessa tilanteessa mutten voi irtisanoutua koska niskassa on 18 tonnin velat joita maksan vielä 4 vuotta pois.

Vierailija
26/36 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Y H Y Y ON NIIN ITKUINEN JA PAHA OLO KUN ISOT TYTÖT KIUSAA JA ON TRENDIKÄS BURN OUT Y H Y Y 😩😫

Vierailija
27/36 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miten sua kiusataan? Tarkalleen?

Muut tekee työt nopeammin. Eli naisten mielestä ”ne kiusaa”. 🤦🏻‍♂️

Vierailija
28/36 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama. Otin loparit ja hommasin uuden työn, jossa halutaan ihmisten voivan hyvin.

Vierailija
29/36 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole tuollainen pillittäjä. Kyllä jaksat jos vaan pääset yli tuosta laiskuudestasi.

Vierailija
30/36 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kannattaa ihan ensimmäisenä kokeilla auttaisiko sairauslomalle jääminen mielenterveyssyistä? Samalla usein tarjoavat oheen lääkitystä ja terapiaa. Olosi voisi kohentua ja voit saada lisää voimia (ja aikaa) uuden työn etsimiseen. Sairasloman jälkeen on mahdollista palata esim. osittaisella sairauspäivärahalla töihin 50%. Sekin voisi sinulle toimia, eikä tuloista tule niin tiukkaa kuin täystyöttömänä.

Itse otin yhteyttä työterveyslääkäriin kun huomasin miettiväni, kuinka voisin satuttaa itseäni niin pahasti ettei tarvitsisi mennä töihin pitkään aikaan, että murtaisinko jalkani vai mitä tekisin. Tajusin että ajatukseni ovat hälytysmerkki jostain ja minulla todettiinkin sitten paha työuupumus. Jäin muutaman viikon sairaslomalle ja sain muutakin hoitoa. Tämän jälkeen pystyin jatkamaan entisessä työssäni ja nyt voin ihan hyvin, paitsi että joudun tarkkailemaan rajojani edelleen. Meillä ei tosin ollut työpaikkakiusaamista, liikaa töitä vain.

Vierailija
31/36 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

uutta työtä saa helpommin kun on töissä, hae sairauslomaa vaikka silloin tällöin ja ala tekemään vaikka töitä vähän iisimmin tai vähemmän kun ei ole mitään hävittävääkään

Vierailija
32/36 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaat päänsilitystä, jotta jaksaisit paskassa duunissa? Tuhoot vaan ittees. Etsi muita mahdollisuuksia, auta itse itseesi.

Vierailija
33/36 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömien mollaajat on hölmöjä. Työpaikkojen vaihtelu on nykyaikaa ja siinä välissä myös ajanjaksot ilman työpaikkaa. Ei me kuitenkaan eletä enää mitään sota-aikaa eikä töitä edes ole kuin osalle.

Vierailija
34/36 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOKAINEN burn out, tai mikä trendikäs nimi sille kulloinkin naisten blogeissa annetaan, on tekijän OMAN pakkosuorottamisen tulos. Suomessa einole orjatyöpaikkoja ja kaikilla aloilla on takuulla liitot ja lakimiehet tarvittaessa käytettävissä. 100 % omaa syytä itkeä tällaista kuin ap.

Vierailija
35/36 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaslomaa nyt ensin.Jos työterveyslääkäri ei tajua,mene terveyskeskukseen ja kerrot kaiken

Vierailija
36/36 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuluu samaan sarjaan kuin vaikka pedakokit ;)

Ei, pedakokit valmistavat lastenaterioita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi