Mitä hemmettiä? Kadonnut hedelmäveitsi ilmestyi tyhjästä??
Kadotin joskus kuukausi sitten hedelmäveitsen. Etin sitä kaikkialta: tyhjensin aterinkorin ja kuivauskaapin kokonaan ja pengoin kaikki kaapit. Olin ihan varma että se on menny roskiin, mutta tänään kun tulin töistä se oli keittiönpöydän päällä. En tiiä naurattaako vai kuumottaako enemmän!
Kommentit (44)
Multa katosi kerran meikkikynä eikä löytynyt vaikka käänsin pussukan ympäri moneen kertaan. Päivittäin käytin pussukan tuotteita ja muutaman kuukauden päästä kun taas tapani mukaan avasin pussin, kynä oli päällimmäisenä.
Yhtenä päivänä hävisi kaukosäädin. Haettiin sitä monta tuntia, mutta ei löytynyt. Illalla se sitten kökötti olkkarin pöydällä kuin ei olisi kateissa ollutkaan.
Hankkiudu eroon. Joku lainannut surmahommaan ja nyt palauttanut, lavastaa sut syylliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Mulla hävisi yksi tietty koru - ristipä vielä. Otin sen pois (se on mulla yleensä aina kaulassa) kun laitoin värisävyn hiuksiin, ja jätin sen eteisen tasolle. Tulin suihkusta, puin, lähdin käymään kaupassa, laitoin ruokaa ym. sit illalla muistin että ai niin se risti. No sepä ei ollutkaan enää eteisen tasolla. Etsin koko eteisen, lattialta, maton ravistelin, pengoin jopa hattuhyllyn jos olisin "muistanut väärin", katsoin kaikki kengät läpi, samoin kylppärin pengoin perinpohjaisesti. Nyt parin vuoden aikana olen penkonut koko asunnon moneen kertaan, ja kun meillä hiottiin lattiat, niin silloin jopa katsoin eteisen listojen takaa ja kynnyksen alta. En enää keksi, mistä voisi etsiä. Se hävisi kokonaan, tosi outoa ja pelottavaa. Meillä ei käynyt kukaan tuona aikana. Outo olo tästä jäi.
Se saattoi tarttua vaatteisiisi ja pudota sen kauppareissun aikana.
Mulla hävisi yksi tietty koru - ristipä vielä. Otin sen pois (se on mulla yleensä aina kaulassa) kun laitoin värisävyn hiuksiin, ja jätin sen eteisen tasolle. Tulin suihkusta, puin, lähdin käymään kaupassa, laitoin ruokaa ym. sit illalla muistin että ai niin se risti. No sepä ei ollutkaan enää eteisen tasolla. Etsin koko eteisen, lattialta, maton ravistelin, pengoin jopa hattuhyllyn jos olisin "muistanut väärin", katsoin kaikki kengät läpi, samoin kylppärin pengoin perinpohjaisesti. Nyt parin vuoden aikana olen penkonut koko asunnon moneen kertaan, ja kun meillä hiottiin lattiat, niin silloin jopa katsoin eteisen listojen takaa ja kynnyksen alta. En enää keksi, mistä voisi etsiä. Se hävisi kokonaan, tosi outoa ja pelottavaa. Meillä ei käynyt kukaan tuona aikana. Outo olo tästä jäi.