Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hemmettiä? Kadonnut hedelmäveitsi ilmestyi tyhjästä??

Vierailija
19.11.2020 |

Kadotin joskus kuukausi sitten hedelmäveitsen. Etin sitä kaikkialta: tyhjensin aterinkorin ja kuivauskaapin kokonaan ja pengoin kaikki kaapit. Olin ihan varma että se on menny roskiin, mutta tänään kun tulin töistä se oli keittiönpöydän päällä. En tiiä naurattaako vai kuumottaako enemmän!

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein kun olen siivonnut kotona ja teen loppusilausta, lattialle on ilmestynyt jostain kolikoita. Hullua ja outoa. Äidilläni oli tapana eläessään tapana sanoa että siivouksen tehtyään, alkoi aurinko paistamaan. Ehkä mulle tipahtaa nuo kolikot taivaasta.

Vierailija
22/44 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua pelotella, mutta kurkkaa sängyn alle ap! Ja vaatekomeroon!

Ei varmaan kannata katsoa, ettei vaan pääse hengestään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitikin avata tää keskustelu nyt kun mies on töissä. Oon liian herkkä tämmöseen

Vierailija
24/44 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina se lukot vaihtoon unohtaen vara-avainten jakelun. Ei pie myöskään jättää vara-avainta ulos, joku voi kyylätä/kuvata paikan.

Vierailija
25/44 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
26/44 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minä olen KUNKKU. Nää muut on vaan lainaillut MUN tavaroita ..

Sincc

Vierailija
27/44 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sincc

Lopeta jo tämän keskustelun pilaaminen.

Vierailija
28/44 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kokemuksia tavaroiden katoamisesta ja yllättävästä ilmestymisestä uudelleen outoihin paikkoihin.

Tätä tapahtui jatkuvasti aiemmassa kummituskodissani. Siellä myös valot meni itsestään päälle miltei joka yö ja muutkin sähkölaitteet sekoili miten sattuu.

Näin kolme kertaa ihmisen muotoisen mustan hahmon.

Mun äiti koki myös veitsen katoamisen eikä etsinnöistä huolimatta löytänyt sitä isoa veistä.

Seuraavana päivänä veitsi oli keskellä keittiön pöytää.

Myös ystäväni kodissa tapahtui ison veitsen katoaminen mutta se ei ilmestynyt takaisin.

Vierailija
29/44 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sincc

Lopeta jo tämän keskustelun pilaaminen.

Kuka päästi koiran keskusteluun.

Vierailija
30/44 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kokemuksia tavaroiden katoamisesta ja yllättävästä ilmestymisestä uudelleen outoihin paikkoihin.

Tätä tapahtui jatkuvasti aiemmassa kummituskodissani. Siellä myös valot meni itsestään päälle miltei joka yö ja muutkin sähkölaitteet sekoili miten sattuu.

Näin kolme kertaa ihmisen muotoisen mustan hahmon.

Mun äiti koki myös veitsen katoamisen eikä etsinnöistä huolimatta löytänyt sitä isoa veistä.

Seuraavana päivänä veitsi oli keskellä keittiön pöytää.

Myös ystäväni kodissa tapahtui ison veitsen katoaminen mutta se ei ilmestynyt takaisin.

Oon joutunut ostamaan uusia tavaroitakin kun niitä katoilee asunnosta, eikä tosiaan löydy mistään. 

Yksi on tuo makuupussi. No eihän sitä voi vahingossa roskiinkaan laittaa. Joo.

Semmonen matrix ..

Sincc

Vierailija
31/44 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut voi myös joskus olla _eri vuosi_ ja on esim. ITSE laittanut tulevaisuudessa tavaran johonkin.

Sillehän ei voi mitään ..

Sincc

Vierailija
32/44 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran töissä kävi kanssa tämmönen juttu.

Käskin alaista viedä tavarat johonkin.

No, se sano mulle, että eihän sinne pääse, ei mahdu .. 

Puuskahdin ja otin tavarat käteeni ja vein tavarat itse sinne.

Se katto silmät auki, kun sen dimensiossa ne tavarat oli tiellä, mulla ei olleet .. 

Sincc

Mä siis sen todellisuudessa kävelin niiden tavaroiden läpi, jotka sitä esti kulkemasta, mutta mua ne ei estäneetkään kulkemasta, kun mun dimensiossa niitä ei näkynytkään.

No, vein tavarat perille ja kikki happy, mutta alainen sai moitteet, kun ei pystynyt noin helppoa hommaa suorittamaaan ;)

Vierailija
33/44 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei ole käynyt noin kovinkaan usein tai epäilyttävästi. Mitä tapahtuu jatkuvasti on sulkaparien katoaminen. Meillä on lapsilla varmaan 50+ paria sukkia ja koko ajan tukee lisää parittomia. Varmaan 70% on kadottanut parinsa. En vaan keksi mihin helvettiin ne katoaa?! Nytkin. Kaikki pyykit on pesty. Kaikki parittomat sukat ovat kylppärin kaapissa odottamassa jos kuivausrummusta olisi tullut niille pari seuraavassa satsissa. Mutta ei tullut. Varmaan joku kakskyt sukkaa ilman paria eikä löydy mistään. Muilla samaa? Kämppä on muuten siisti, ei ole minkään rojun alla hukassa kaikki kakskytplus kadonnutta.

Vierailija
34/44 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran töissä kävi kanssa tämmönen juttu.

Käskin alaista viedä tavarat johonkin.

No, se sano mulle, että eihän sinne pääse, ei mahdu .. 

Puuskahdin ja otin tavarat käteeni ja vein tavarat itse sinne.

Se katto silmät auki, kun sen dimensiossa ne tavarat oli tiellä, mulla ei olleet .. 

Sincc

Mä siis sen todellisuudessa kävelin niiden tavaroiden läpi, jotka sitä esti kulkemasta, mutta mua ne ei estäneetkään kulkemasta, kun mun dimensiossa niitä ei näkynytkään.

No, vein tavarat perille ja kikki happy, mutta alainen sai moitteet, kun ei pystynyt noin helppoa hommaa suorittamaaan ;)

Turha alapeukuttaa. Homma oli periaatteessa hyvin helppo ;)

Sincc

Ei ole minun vika, ettei mun dimensiossa tavaroita ole tiellä ..

Vierailija
35/44 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisestä asunnosta kotitonttu lainaili usein tavaroitani. Etsittyäni aikani, totesin ääneen "jos kotitonttu olet lainannut xyz:n, voisit palauttaa sen, sillä tarvitsen sitä". Tavarat ilmestyivät yleensä muutamassa tunnissa johonkin keskelle lattiaa tai pöytää, paikkaan, mihin se tavara ei ole voinut mitenkään mistään tippua.

Nykyisessä asunnossa ei ole ainakaan vielä kadonnut mitään, joitain vuosia jo tässä asunut.

Vähän ohi aiheen: eräässä joukkomajoitustilassa, rakennuksen pääovi aukeni itsestään aina kun lähesyin sitä. Muille sitä ei "aukaistu". Muutama rupesi jo ihmettelemään tuota ilmiötä, sillä ovi oli painava ulko-ovi, jota sai oikeasti vetää ja työntää auki.

Ei taida tiede kehittyä niin paljoa elinaikanani että näille ilmiöille saataisiin kunnolliset selitykset. Ehkä pitää jäädä kummittelemaan niin pitkäksi aikaa, että ehtisi sen päivän nähdä sitten joskus, ellei jälleensyntyminen ole mahdollista. :D

Vierailija
36/44 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs jos liittyisit raittiuskerhoon

🤨

Vierailija
37/44 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei ole käynyt noin kovinkaan usein tai epäilyttävästi. Mitä tapahtuu jatkuvasti on sulkaparien katoaminen. Meillä on lapsilla varmaan 50+ paria sukkia ja koko ajan tukee lisää parittomia. Varmaan 70% on kadottanut parinsa. En vaan keksi mihin helvettiin ne katoaa?! Nytkin. Kaikki pyykit on pesty. Kaikki parittomat sukat ovat kylppärin kaapissa odottamassa jos kuivausrummusta olisi tullut niille pari seuraavassa satsissa. Mutta ei tullut. Varmaan joku kakskyt sukkaa ilman paria eikä löydy mistään. Muilla samaa? Kämppä on muuten siisti, ei ole minkään rojun alla hukassa kaikki kakskytplus kadonnutta.

Kaikkia tämä ei selitä, mutta joskus niitä löytyy pussilakanoiden sisästä. Ja makuupussien.

Vierailija
38/44 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku arkkienkeleistä myös harrastaa tuota.

Vierailija
39/44 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju, mutta olisi kiva kuulla lisääkin kokemuksia ihmeellisesti takaisin ilmestyneistä kadonneista esineistä!

Vierailija
40/44 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku arkkienkeleistä myös harrastaa tuota.

Miksi juuri arkki-? Eiköhän arkkienkeleillä ole parempaakin tekemistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi