Mitä hemmettiä? Kadonnut hedelmäveitsi ilmestyi tyhjästä??
Kadotin joskus kuukausi sitten hedelmäveitsen. Etin sitä kaikkialta: tyhjensin aterinkorin ja kuivauskaapin kokonaan ja pengoin kaikki kaapit. Olin ihan varma että se on menny roskiin, mutta tänään kun tulin töistä se oli keittiönpöydän päällä. En tiiä naurattaako vai kuumottaako enemmän!
Kommentit (44)
Mullakin on siis toivoa vielä. Vuosi sitten kadotin omani. Nyt, jos se on tuolla keittiönpöydällä, niin sitten kyllä kuumottaa.
Katso Kätkijät
https://www.imdb.com/title/tt1568921/?ref_=nv_sr_srsg_3
Suomessakin oli ennen tontut esim. kotitonttu, saunatonttu jne. jotka keppostelivat. Nykyään harvemmin puhutaan.
Vierailija kirjoitti:
Mullakin on siis toivoa vielä. Vuosi sitten kadotin omani. Nyt, jos se on tuolla keittiönpöydällä, niin sitten kyllä kuumottaa.
Hyi hemmetti. Pistin oman nyt varmaan talteen. Nyt jos se katoaa ni varmaan sekoan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi hemmetti. Pistin oman nyt varmaan talteen. Nyt jos se katoaa ni varmaan sekoan!
Ota kuva siitä, mihin laitoit sen.
Oot varmaan ite sen unissaan siihen kantanu jostain piilosta. Sua on asia vaivannu ja sä oot tiedostamattas ettiny sitä unissas ja löytäny.
Tai sit se on ollu esim hedelmäkorissa/sen alla jos sulla on sellanen pöydällä
Järki käteen. Kaikki mikä katoaa ei oo yliluonnollista
Kotitonttu näki, kun etit sitä, nii hän etti sen siulle ja laitto esille, ku oli töissä. :) Ny siun pitää jättää kotitontulle palkkioks rusinoita ja mehuu. M25
Vierailija kirjoitti:
Kotitonttu näki, kun etit sitä, nii hän etti sen siulle ja laitto esille, ku oli töissä. :) Ny siun pitää jättää kotitontulle palkkioks rusinoita ja mehuu. M25
Oi miten söpö ajatus! 😍 Mä kannatan tätä!
Tapauksia on oikeasti ollut, että tuntematon on asunut salaa toisen katon alla. Siskoni kaverille on näin käynyt. Joku pummi asusteli lattian alla.
Mun hedelmäveitsi katos varmaan pari vuotta sitten kun asuin vielä edellisessä kämpässä. Yhtenä aamuna heräsin ja tein normaalisti aamupalaa kun havahuin että se kadonnu veitsi oli mun kädessä.
En tiie, ehkä hedelmäveitsillä on oma elämänsä!
Vierailija kirjoitti:
Tapauksia on oikeasti ollut, että tuntematon on asunut salaa toisen katon alla. Siskoni kaverille on näin käynyt. Joku pummi asusteli lattian alla.
Hyi hemmetti kun alko kuumottamaan, vaikka en oo edes ap!
Vierailija kirjoitti:
Mun hedelmäveitsi katos varmaan pari vuotta sitten kun asuin vielä edellisessä kämpässä. Yhtenä aamuna heräsin ja tein normaalisti aamupalaa kun havahuin että se kadonnu veitsi oli mun kädessä.
En tiie, ehkä hedelmäveitsillä on oma elämänsä!
Taikka psykoosi.
Et ole ainoa. Minullakin katoaa hetkeksi tavaroita esim. kynsisaksia etsin kerrankin, (perheellisenä olin silloin yksin kotona), tarkistin pöytien tasot tarkkaan mutta turhaan. Tunnin päästä ne olivat ruokapöydän kulmalla.😱 Tyttäreni laitettua harjan pöydälle se olikin keskellä lattiaa meidän huomion hetkeksi herpaantuessa muuta touhutessa. Muutakin on hetkeksi kadonnut, ilmestyäkseen taas. Olenkin oppinut ajattelemaan että eipä hätää... Eikä nämä ole ainoat oudot tapahtumat kodissamme...😱
Vierailija kirjoitti:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-livahti-takaisin-ex-tyttoystav…
Olipa ahistava. Onko ap ruokaa tai muita tavaroita kadonnu?
Mulle tapahtui jotain niin outoa töissä, ettei sitä voi järjellä selittää. On niin pitkä ja monimutkainen tarina, että on mahdotonta tässä kertoa. Käytännössä sain siis eräänlaisen ennakkovaroituksen, joka sai mut kiinnittämään huomion muualle kuin normaalisti ja estämään katastrofin. En tiedä mitä tässä maailmassa oikein tapahtuu, mutta olen kiitollinen.
Mulla taas oli peruna eteisessä vastassa kun tulin yks kerta töistä kotiin. Ei mitään hajua mistä se oli tullu. Liekö naapurin pennut tiputtanu postiluukusta
En halua pelotella, mutta kurkkaa sängyn alle ap! Ja vaatekomeroon!
Ja asun siis yksin eikä mulla ole lemmikkejäkään. Pöytä on myös sellaisessa paikassa että se veitsi ei oo mistään loogisesta paikasta siihen voinu pudota
Ap