Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jahtasi minua pyydystämällään hämähäkillä!

Vierailija
19.11.2020 |

Vaikka itkin hysteerisenä, ei lopettanut. En tiedä voinko enää luottaa siihen. Mä pelkään hämähäkkejä ja mies tietää sen.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuskin sitä tahallaan tekee, se mikään psyko ole. 

Miesten on hiukan vaikea ymmärtää, että nainen voi oikeasti pelätä hämähäkkiä. Samaa kategoriaa kuin lähentely, joka ei todellakaan suurimmassa osassa tapauksista ole pahat mielessä tehtyä - miehen vain on vaikea tajuta, että nainen voi kokea sen epämiellyttäväksi. 

Toden puhuakseni en minäkään oikein usko, että aikuinen nainen pelkäisi piskuista, myrkytöntä hämäkkiä ihan tosissaan. Ajattelisin että se on alkukantaista roolileikkiä, jota tapahtuu jo ala-asteella, kun pojat voivat esitellä rohkeuttaan ottammalla elikoita käsittelyyn ja tytöt vastaavasti kirkuvat kauhuissaan. 

Araknofobiaksi sitä kutsutaan. Se on ihan oikeasti olemassa.

Vierailija
22/32 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikkoon kohtaan iskeminen kertoo paljon tyypistä. Ei rakkaalle ihmiselle halua ahdistusta aiheuttaa tahallaan siis terve ihminen ei halua.

Mikälie pikkusadisti ap:lla kotona... Minä aiheuttaisi miehelle tuollaisen hämähäkkiepisodin jälkeen tilan jossa sattuu fyysisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tollasesta vois soittaa poliisii ja tehä rikosilmotusta? :o Ite kärsin arakno- ja ofidiofobiasta, nii ite en tollasta kattos. M25

Vierailija
24/32 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikkuiko miehesi leuka nauraessa nopeasti ylös alas ja nauru kuulosti huutavalla käkättämiseltä?

Vierailija
25/32 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa. Ei sinun ole pakko olla enää tuossa suhteessa. 

Vierailija
26/32 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet kertonut miehellesi muita pelkojasi, hän tulee käyttämään niitä eri tilanteissa sinua vastaan.

Vierailija
27/32 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairas ukko.

Vierailija
28/32 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuskin sitä tahallaan tekee, se mikään psyko ole. 

Miesten on hiukan vaikea ymmärtää, että nainen voi oikeasti pelätä hämähäkkiä. Samaa kategoriaa kuin lähentely, joka ei todellakaan suurimmassa osassa tapauksista ole pahat mielessä tehtyä - miehen vain on vaikea tajuta, että nainen voi kokea sen epämiellyttäväksi. 

Toden puhuakseni en minäkään oikein usko, että aikuinen nainen pelkäisi piskuista, myrkytöntä hämäkkiä ihan tosissaan. Ajattelisin että se on alkukantaista roolileikkiä, jota tapahtuu jo ala-asteella, kun pojat voivat esitellä rohkeuttaan ottammalla elikoita käsittelyyn ja tytöt vastaavasti kirkuvat kauhuissaan. 

Just taas tämmöinen kiva asenne. Rakkaudesta se hevonenkin potkii, pojat on vaan poikia, tykkäät kumminkin, ei "kukaan" voi "oikeasti" pelätä jotain mitä sinä itse et pelkää. Pistetään taas naista paikoilleen

Vierailija
29/32 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit valinnut kilttiksen (:

Vierailija
30/32 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siedätyshoitoa.

Vierailija
31/32 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin miehelle että jos tällainen koskaan enää toistuu millään tavalla, se on suhteen loppu. Kertoisin miltä tuntuu kun toinen nauttii siitä että itse kärsin. Että joko hän opettelee olemaan ihmisiksi tai sitten opettelee olemaan yksin. Ja katsoisin mitä tapahtuu.

Tai voi olla, että mulla vaan menisi totaalisesti maku koko miehestä.

Vierailija
32/32 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli oikein oksennusta suuhun kun ajattelin tuota takaa-ajamista Viikin pellolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi