Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jahtasi minua pyydystämällään hämähäkillä!

Vierailija
19.11.2020 |

Vaikka itkin hysteerisenä, ei lopettanut. En tiedä voinko enää luottaa siihen. Mä pelkään hämähäkkejä ja mies tietää sen.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunge paskaa sen tohveleihin.

Vierailija
2/32 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu ukko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te näitä helmiä kalastatte? En voisi edes kuvitella että mun mies käyttäytyisi noin epäkunnioittavasti tai sadistisesti mua kohtaan, vaikka meillä onkin molemmilla melko hirtehinen huumorintaju.

Jos jotakuta viihdyttää se että oma puoliso, tai ylipäätään toinen ihminen itkee hysteerisenä niin on jotain vikaa korvien välissä.

4/32 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hän suhtautuisi, jos tekisit jotain vastaavaa hänelle (siis uhkailisit naureskellen jollain häntä ahdistavalla asialla)? Ehkä voit tuon ajatuksen kautta saada hänet ymmärtämään, ettei hänen tekonsa ole ok. Jos hän ei sittenkään ymmärrä, ongelma saattaa olla empatian puutteessa.

Vierailija
5/32 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
6/32 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuskin sitä tahallaan tekee, se mikään psyko ole. 

Miesten on hiukan vaikea ymmärtää, että nainen voi oikeasti pelätä hämähäkkiä. Samaa kategoriaa kuin lähentely, joka ei todellakaan suurimmassa osassa tapauksista ole pahat mielessä tehtyä - miehen vain on vaikea tajuta, että nainen voi kokea sen epämiellyttäväksi. 

Toden puhuakseni en minäkään oikein usko, että aikuinen nainen pelkäisi piskuista, myrkytöntä hämäkkiä ihan tosissaan. Ajattelisin että se on alkukantaista roolileikkiä, jota tapahtuu jo ala-asteella, kun pojat voivat esitellä rohkeuttaan ottammalla elikoita käsittelyyn ja tytöt vastaavasti kirkuvat kauhuissaan. 

Vierailija
7/32 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosta sellaisella tavalla josta mies pelästyy ja hätääntyy todenteolla. Lähde vaikka viemään roskia ja palaa kotiin vasta seuraavana päivänä. Kerro että olet raskaana ja ettei hän ehkä olekaan isä.

Vierailija
8/32 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empatiakyvytön sadisti. Monella on fobioita, hämähäkkikammo on aika yleinen. Jos puoliso tietää toisen fobian ja kiusaa sadistisella tavalla - itselleni kävi niin että yksi läheinen uhkasi "leikillään" tehdä fobiani mukaisen asian minulle, tietää että pelkään sitä kuollakseni - tiedän, etten oikeasti voi luottaa tuohon ihmiseen. Hän nautti tilanteesta. En ole sen jälkeen kertonut hänelle mitään henkilökohtaisista asioitani.

Vierailija
9/32 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm... onko se kosto sitten paras keino, en tiedä. Minä myös kammoan hämähäkkejä, joten ymmärrän Ap:n hädän tunteen.

Vierailija
10/32 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelästykö hämis sua.

Vierailija
11/32 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seisoiko sillä kun ajoi takaa?

Vierailija
12/32 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtuiko Viikon pellolla, jossa miehesi käy muutenkin ajamassa takaa naisia mustat nahkahansikkaat kädessä?

Vierailija
13/32 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisit kuitenkin vähän tykätä vaikka et kehtaa myöntää.

Vierailija
14/32 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei ole niin paha kuin se kontiolahtelainen, joka työnsi lehmänlantaa tyttöystävänsä emättimeen ja nainen joutui siitä seuranneen tulehduksen vuoksi sairaalaan.

Vierailija
15/32 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen hämähäkki?

Vierailija
16/32 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhisiko

Vierailija
17/32 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihmisiä, jotkut nauttii toisen itkettämisestä. Ikävä että sellainen osunut puolisoksi.

Tai isäksi. Oma isäni aikoinaan kutitti minua niin voimallisesti, että tuntui että kuolen, huusin ja hän vain jatkoi ja jatkoi, se oli hirveää, mukamas "hauskaa" mutta kun lopulta pääsin irti, itkin hysteerisesti. Mulkku.

Vierailija
18/32 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauroiko oikein kovasti ja kasvot vääristyneinä?

Vierailija
19/32 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko silmät viirussa ja elottomat kun nauroi vähän liian kovaa? Meillä,tapahtuu tuota usein.

Vierailija
20/32 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöllä kun nukut miehesi pistää sen hämähäkin munimaan etpyypyyhysi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi