Onko kukaan tilannut amazon.de -sivuilta?
Miten toimii? Kannattaako maksaa luottokortilla ja onko ylipäänsä luotettava?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Olen tilannut ja vain hyviä ja nopeita kokemuksia.
Kyllä. Kiikarit tuli kahdessa päivässä. Luottokortti kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Voiko tilata ilman luottokorttia ja PayPal - tiliä, minulla on vain VisaElectron eli tavallinen pankkikortti ilman luotto-ominaisuutta. Kiinnostaisi kokeilla tilata.
Miten meinaat että verkkokaupasta tilaisit pelkällä pankkikortilla? Nostat rahat automaatista ja lähetät kirjeitse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko tilata ilman luottokorttia ja PayPal - tiliä, minulla on vain VisaElectron eli tavallinen pankkikortti ilman luotto-ominaisuutta. Kiinnostaisi kokeilla tilata.
Miten meinaat että verkkokaupasta tilaisit pelkällä pankkikortilla? Nostat rahat automaatista ja lähetät kirjeitse?
Sitähän juuri kysyin, kelpaako kortti ulkomaan maksuihin vai pitääkö minun avata PayPal tähän tiliin. Olen ulkomailta tilannut vain vaatteita johon sai Klarnalta laskun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitähän juuri kysyin, kelpaako kortti ulkomaan maksuihin vai pitääkö minun avata PayPal tähän tiliin. Olen ulkomailta tilannut vain vaatteita johon sai Klarnalta laskun.
Kelpaa. Samoin muissakin ulkomaisissa nettikaupoissa. Ja tuolle edelliselle kommentoijalle, en tiedä onko nykyään enää olemassakaan sellaista korttia, jolla ei voi maksaa missään vaan vain nostaa automaatista käteistä.
Amazon on tosiaan luotettava ja nopea. Käytän useimmiten Englannin Amazonia koska olen vaan tottunut, ostan pääosin kirjoja. Eikö Ruotsiin ole tulossa nyt kohta Amazonin halli myös?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, ei tarvitse olla "luottoa", kunhan se kortti vain toimii eli sillä on tarpeeksi rahaa. Kaikenlaisilla Visa-lahjakorteillakin voi maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Amazon on tosiaan luotettava ja nopea. Käytän useimmiten Englannin Amazonia koska olen vaan tottunut, ostan pääosin kirjoja. Eikö Ruotsiin ole tulossa nyt kohta Amazonin halli myös?
Se on jo avattu, mutta jossain uutisessa oli, että eivät lähetä Suomeen kaikkea, mitä on tarjolla.
Hienosti toimii. Olen maksanut sekä luottokortilla, että electronilla.
Olen joitain kertoja tilannut kirjoja sieltä. Luen enimmäkseen englanniksi, ja omaan hyllyyni haluamiani kirjoja ei edes saa suomalaisista kaupoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, ei tarvitse olla "luottoa", kunhan se kortti vain toimii eli sillä on tarpeeksi rahaa. Kaikenlaisilla Visa-lahjakorteillakin voi maksaa.
Kiitos tiedosta, taidan kokeilla. Ihan mihin tahansa puljuun en tuota Kortin numeroa antaisi, mutta Amazon on varmasti luotettava joskaan ei aina edullisin, mitä olen hintoja vertaillut joissain tuotteissa.
Vierailija kirjoitti:
Olen tilannut paljon. Etuna lisäksi Suomea alempi ALV.
Periihän ne korkeamman hinnan kun tulee Suomeen?
Täällä yksi onnellinen Amazon.de tilaaja. Monta kertaa tilannut ja aina tulleet paketit perille. Samoin palautus toiminut ihan hyvin ja saanut joko rahat kortille tai vaihtanut saman kauppiaan toiseen tuotteeseen. Myös yhdestä pieleen menneestä tilauksesta sain alennuskoodin seuraavaa varten.
Ostan etupäässä isorintaisille yläosia ja tavaraa. Veitsenteroitinta ja kosmetiikkavälineitä. Jotain puutarhaan ja jotain siivoushommaa olen tilannut. Ainut mikä ärsyttää, että joskus saman tilauksen tuotteet tulevat eri aikaan ja ihan eri paikkaan. Joutuu ajella kylillä niitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tilannut paljon. Etuna lisäksi Suomea alempi ALV.
Periihän ne korkeamman hinnan kun tulee Suomeen?
Lähtöhinta on jo halvempi kuin Suomessa, Suomi ei ole halpa maa.
Saksan Amazon on siltä hyvä että sieltä tilattu elektroniikka on valmiiksi suomen sähköverkkoon sopivia, Saksassa on samat pistokkeet ja jännitteet verkossa.
Olen tilannut tuolta ja myös britti-amazonilta. Molemmat toimineet moitteettomasti, Saksasta tilatut ovat tulleet ehkä vähän nopeammin, briteillä joskus kestää, joskus ei.
paljon tilannut, toimii hyvin. viimeksi Boschin pensasleikkuri kotiin toimitettuna, 30 egee halvempi kuin Suomessa.