Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan tilannut amazon.de -sivuilta?

Vierailija
19.11.2020 |

Miten toimii? Kannattaako maksaa luottokortilla ja onko ylipäänsä luotettava?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On luotettava. Ja uskomattoman nopea, Saksasta tulee paketti nopeammin kuin Suomesta.

Vierailija
2/36 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut, no problem.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut ja vain hyviä ja nopeita kokemuksia.

Vierailija
4/36 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tarkoitatko nyt Saksan Amazonia tai jotain niistä sadoista/tuhansista kaupoista, jotka myyvät sillä alustalla? Molemmista olen tilannut ja nykyisinhän nuo maksut hoituvat luottokortilla. Ikinä ei ole saksalaisten kanssa ollut ongelmia, kun nettikauppoja olen tehnyt.

Vierailija
5/36 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Visalla olen maksanut ja muutamassa päivässä toimitus kotiovelle. Tilaan myös jatkossa.

Vierailija
6/36 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut paljon. Etuna lisäksi Suomea alempi ALV.

Vierailija
7/36 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se on?

Vierailija
8/36 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin sieltä Breaking Bad kauden 4 dvd-boksin, koska se ilmestyi Saksassa ennen kuin muualla Euroopassa enkä malttanut odotella. Olin oikein tyytyväinen toimitukseen.

Vierailija
9/36 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosithan suomalaista.

Vierailija
10/36 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tarkoitatko nyt Saksan Amazonia tai jotain niistä sadoista/tuhansista kaupoista, jotka myyvät sillä alustalla? Molemmista olen tilannut ja nykyisinhän nuo maksut hoituvat luottokortilla. Ikinä ei ole saksalaisten kanssa ollut ongelmia, kun nettikauppoja olen tehnyt.

En ymmärrä näiden eroa, mutta osoitteesta amazon.de. Vaatii rekisteröitymään tilauksen yhteydessä.

Kiitos kaikille vastauksista, taitaapa mennä tilaukseen. Onko toimitusmaksut minkä hintaisia yleensä Suomeen?

Vierailija
11/36 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olen monta kertaa. Jokainen kerta luottokorttii om veloitettu eikä mikään ole tullut perille.

Kannattaa tilata suomalaiselta verkkokaupalta ylihintaan ja viikon toimitusajalla.

Vierailija
12/36 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosithan suomalaista.

En suosi Suomen hinnoilla ja alveilla.

Vierailija
13/36 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosithan suomalaista.

Suosin heti, kun nykyhallitus tajuaa, että ”verotus on varkaus”

Vierailija
14/36 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä näiden eroa, mutta osoitteesta amazon.de. Vaatii rekisteröitymään tilauksen yhteydessä.

Kiitos kaikille vastauksista, taitaapa mennä tilaukseen. Onko toimitusmaksut minkä hintaisia yleensä Suomeen?

Usein yli 39 ostos ilmainen toimitus.

Vierailija
15/36 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin ennen amazon.uk.co'sta, mutta brexit mielessä tilasin Saksasta ja olin todella tyytyväinen. Joskus tuntui, että lähtivät briteistä soutuveneellä tuomaan tilausta, kun kesti ja kesti. Saksasta tulee todella nopeasti. Pikku vahinko meinasi käydä kirjatilauksen kanssa: Seuraan yhden jenkkidekkaristin tuotantoa ja kirjan nimi oli sama englanniksi ja saksaksi - meinasi tulla saksankielinen kirja tilattua. 

Vierailija
16/36 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosithan suomalaista.

En tässä kohtaa todellakaan suosi. Saksalaiset lähtivät sopeuttamaan taloutta ALV-alennuksin, mikä on mielestäni oikeaa talouspolitiikkaa. Täällä vassarit vain korottavat veroja, vaikka saataisiin käytettyä EU:n kilpailuedut meidän hyväksi alentamalla EU:n korkeinta arvonlisäverokantaa. Minä en maksa lisää siitä, että hallitus ei ymmärrä taloutta. 

Vierailija
17/36 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan paras. Mies on belgialaisena tottunut tilaamaan sieltä ja päätin itsekin kokeilla. Toimii, ja nopeampi kuin amazon.co.uk, jossa välillä niin hidasta että unohtaa mitään tilanneensa. Sit saa härslaagin kun kilon painava kirja tipahtaa postiluukusta.

Vierailija
18/36 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosithan suomalaista.

En tässä kohtaa todellakaan suosi. Saksalaiset lähtivät sopeuttamaan taloutta ALV-alennuksin, mikä on mielestäni oikeaa talouspolitiikkaa. Täällä vassarit vain korottavat veroja, vaikka saataisiin käytettyä EU:n kilpailuedut meidän hyväksi alentamalla EU:n korkeinta arvonlisäverokantaa. Minä en maksa lisää siitä, että hallitus ei ymmärrä taloutta. 

Lisäys: ... sopeuttamaan *koronataloutta ...

Vierailija
19/36 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään moitittavaa. Tilasin sieltä oppikirjan, joka tuli perille noin viikossa. Yritin tilata ensiksi suomalaisesta nettikirjakaupasta, mutta lähes kahden viikon vitkuttelun jälkeen sieltä ilmoitettiin, että eivät voi toimittaa kirjaa. No, tiedän, mitä suosin jatkossakin.

Vierailija
20/36 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosithan suomalaista.

Juu - ehdottomasti! Suomalaisena markkinoidun Fiskarsin ison halkaisukirveen sai Saksasta kaksi viikkoa nopeammin ja liki puoleen hintaan kuin tuosta oman kylän rautakaupasta.