Pienimunaiset miehet ei tykkää pimpistä, ne tykkää pepusta.
Kommentit (32)
Hassua, kaikki miehet joiden kanssa oon ollut on tykänneet molemmista, ihan riippumatta siitä, minkäkokoinen penis heillä on ollut. Ja kaikki ne penikset on tuntuneet hyviltä molemmissa aukoissa, sekä pienet, keskikokoiset että isot.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 12:50"]
Olen todennut asian ihan itse.
[/quote]
Olisi kauheaa jos isomunaiset miehet tykkäisivät kakkosesta.
Ap on NIIIIN oikeassa :-)
Normaalimunaisille miehille ei tulisi edes mieleen ehdottaa B-rappua.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 16:38"]Ap on NIIIIN oikeassa :-)
[/quote]
Ai miks ei tulis mielee 13 cm kalune.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 16:38"]Ap on NIIIIN oikeassa :-)
[/quote]
Ai miks ei tulis? 13 cm kalune
[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 16:43"]
[/quote]
[/quote]
Siksi koska se ei ole normaalia.
Sun logiikka ontuu. En tykkää pepusta. M 15/4
[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 16:46"][quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 16:43"]
[/quote]
[/quote]
Siksi koska se ei ole normaalia.
[/quote]
Ai ei viittaks se sit jotenki et olis halu miehii vai?
Olenko epänormaali. Kaluni ei ole järin suuri, mutta en ole koskaan halunnut naida kakkoseen.
Pitääkö asialle tehdä jotain?
Ennen halusin vain pillua. Olin ilmeisesti normaalikaluinen. Sitten vaimo synnytti ja pillu väljeni, minusta tuli pienikaluinen ja halusin kokeilla tiukkaa reikää. Viehätys katosi kuitenkin nopeasti. Nykyisin elän epätyydyttävässä avioliitossa tämän väljäpilluisen naisen kanssa. Ei huvita peppu eikä pillu.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 16:38"]
Ap on NIIIIN oikeassa :-)
[/quote]
Kun kaikki-anaalia-haluavat-ovat-homoja ja anaaliseksi-pilaa-sulkijalihaksen - tarinat ei ole menneet lävitse av-palstalla niin provo yrittää nyt sitten tällä tavalla. Tämäkin on tuttu Suomi24:n peppuseksipalstalta, jossa sitä yritettiin kun muu ei tehonnut. Onnea yritykseen, vaikkakin hieman epätoivoiselta alkaa kampanjointisi näyttää...
[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 16:04"]Ei ole väliä, jos levossa on vähän pieni. Pääasia, että pimpassa tuntuu. Ap
[/quote]
Kyllä kai se tuntuu ainaki itestä tuntuu.