Tervehditkö naapuriasi vai luikitko karkuun?
Siinä se. Tervehditkö? Mun naapuri on ihme epeli, jos mä avaan kotioveni samaan aikaan kuin hän, ei tule ulos ennenku oon menny matkoihini. Kerran erehdyin moikkaamaan niin murahti katsomatta päin. Sitten täysin vastakohta -tapaus asuu alakerrassa, iloisesti moikkaa, päivittelee säätä tms. eikä ole edes mummoiässä.
Meitä on moneen junaan :) itse siis todellakin moikkaan saman rapun asukkaita!
Kommentit (4)
Mukavia tervehdin iloisesti, ikävien kohdalla yritän luikkia, jos mahdollista, jos ei ole, niin tervehdin.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 11:52"]
Siinä se. Tervehditkö? Mun naapuri on ihme epeli, jos mä avaan kotioveni samaan aikaan kuin hän, ei tule ulos ennenku oon menny matkoihini. Kerran erehdyin moikkaamaan niin murahti katsomatta päin. Sitten täysin vastakohta -tapaus asuu alakerrassa, iloisesti moikkaa, päivittelee säätä tms. eikä ole edes mummoiässä.
Meitä on moneen junaan :) itse siis todellakin moikkaan saman rapun asukkaita!
[/quote]
Tervehdin naapureita,joista pidän.Jos vastaan tulee teknoa yöt läpeensä jumputtava junttinaapuri tai kaikki pesutupavuorot rohmuava mamma,yritän luikkia karkuun :D Mielestäni noin yleisesti ottaen on kyllä kohteliasta tervehtiä ihmisiä.
Tervehdin. Nuorempien kohdalla odotan, että tervehtii ensin. Jos ei, niin sitten ei tervehditä. Yksinkertaista. Enkä kanna kaunaa : )
Upps