Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terolut-kuurin syöminen e-pillereiden jälkeen

Vierailija
21.03.2014 |

Lopetin e-pillerit viime marraskuussa, eikä menkkoja ole sen jälkeen näkynyt. Kävin lääkärissä pari viikkoa sitten, ja määräsi mulle terolut-kuurin ja antoi lähetteen verikokeisiin. Tuloksia verikokeista en ole vielä saanut. Unohdin koko Terolut-reseptin, ja ajattelin käydä sen hakemassa tänään. Kestoksi määrättiin 14 päivää. Mitä sen jälkeen? Alkaako menkat siinä parin päivän sisällä..? Mitä sitten, jos menkat ei ala ollenkaan tuolla kuurilla?

Aloin myös pohtimaan sitä, että pitäisköhän tehdä varmuudeksi raskaustesti. Olen harrastanut seksiä viimesen parin kuukauden aikana ehkä 10 kertaa, ja kortsu on aina jälkeinpäin tarkistettu... Tuntuu kyllä vähän neuroottiselle :D.

Kokemuksia tuosta kuurista? Sinänsä vähän hassua, että mun pitäisi syödä se "jo" nyt.. Eihän mun menkat ole olleet poissa kuin muutaman kuukauden vasta, ja lääkäriin menin tosiaan ihan muissa asioissa (epäilin jotain tulehdusta)..

Mitä haittaa tuosta kuurista voi olla? Inhottaa ajatus tunkea enää yhtään lisää hormoneja kehoon :(

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee varuiksi testi ennen ku alotat terolutit

Vierailija
2/2 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee varuiksi testi ennen ku alotat terolutit

Sisältö jatkuu mainoksen alla