Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään muilla jatkuvia kipuja raskausaikana?

Vierailija
21.03.2014 |

Mulla on maha koko ajan vähintään hellä, ellei sitten kipeä, nivusia pakottaa, selkää särkee ja liitoskivutkin alkoivat helvetti soikoon ennen rakenneultraa. Raskasta tämä raskaana oleminen. Nyt taisi vielä tulla flunssa päälle.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 07:27"]

Mulla on maha koko ajan vähintään hellä, ellei sitten kipeä, nivusia pakottaa, selkää särkee ja liitoskivutkin alkoivat helvetti soikoon ennen rakenneultraa. Raskasta tämä raskaana oleminen. Nyt taisi vielä tulla flunssa päälle.

[/quote]

http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3379

Vierailija
2/15 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 07:30"]

[/quote]

[/quote]

Sopiiko kysyä, miksi laitoit linkin Suomi24-keskusteluun?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On juu, liitos-, iskias ja vatsakivut ovat tulleet tutuiksi. Nyt särkee vielä lonkkia ja oikeaa käsivarttakin... Supistuksetkin ottivat varman päälle ja alkoivat jo rv 17. Nyt Rv 32 menossa ja rautakuuri aiheuttaa karmeita vatsanväänteitä aamuisin. Kolmas raskaus ja viimeinen :-D Olen laahustava valas, joka yrittää olla vinkumatta todellisessa elämässä. Tsemppiä aloittajalle, kyllä se synnytys korjaa olon! Onko sulla eka raskaus?

Vierailija
4/15 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 07:33"]

[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 07:30"]

[/quote]

[/quote]

Sopiiko kysyä, miksi laitoit linkin Suomi24-keskusteluun?

Ap

[/quote]

Siellä on paljon kohtalotoverita:)

Vierailija
5/15 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 07:54"]

On juu, liitos-, iskias ja vatsakivut ovat tulleet tutuiksi. Nyt särkee vielä lonkkia ja oikeaa käsivarttakin... Supistuksetkin ottivat varman päälle ja alkoivat jo rv 17. Nyt Rv 32 menossa ja rautakuuri aiheuttaa karmeita vatsanväänteitä aamuisin. Kolmas raskaus ja viimeinen :-D Olen laahustava valas, joka yrittää olla vinkumatta todellisessa elämässä. Tsemppiä aloittajalle, kyllä se synnytys korjaa olon! Onko sulla eka raskaus?

[/quote]

Toinen ja viimeinen. Ensimmäinen raskaus ei ollut näin hankala, mutta oli siinäkin vaivansa.

Ap

Vierailija
6/15 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 07:56"]

[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 07:54"]

[/quote]

Toinen ja viimeinen. Ensimmäinen raskaus ei ollut näin hankala, mutta oli siinäkin vaivansa.

Ap

[/quote]

Vierailija
7/15 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli, molemmissa raskauksissa ja se oli kyllä todella kurjaa.

Normaalisti minua ei särje eikä kolota mistään, ellen sitten ole saanut lihaksia kipeäksi liikunnasta tai ole kuumeessa. Raskaana minua supisteli jatkuvasti, nivusia särki, selkään sattui, oli liitoskipuja. Minua jotenkin ihan kamalasti koski se kohdun kasvaminen, en osaa selittää asiaa ja suututti silloin aikanaan, kun kukaan ei ottanut tosissaan. Raskaana olon kun olisi pitänyt olla niin perkeleen auvoisaa aikaa.

Vierailija
8/15 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on yliliikkuvat jäsenet, raskaus on hankalaa koska luontoäiti tekee paikat vieläkin liikkuvammaksi valmistellessaan synnytystä varten. Vain huippu-urheilijalla on kokovartalolihaskorsetti joka pitää osat paikallaan kivuitta koko raskauden ajan.

Vierailija
9/15 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin vielä lisätä sen avainsanan kaikkeen tekemiseen: ergonomia. Sitä tarvitaan myös raskauden jälkeenkin koska vauvaa pitää kantaa aika paljon sylissä jne.

Vierailija
10/15 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, sekö ei sitten satu yhtään, kun se "kokovartalokorsetti" (lähinnä vatsalihakset) venyy ja paukkuu antaessaan kasvavalle vauvalle tilaa? Johonkinhan sen vauvankin on mahduttava.

Vierailija
11/15 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ainakin vatsalihasten venyminen tehnyt todella kipeää, vaikken mikään huippu-urheilija olekaan.

Ap

Vierailija
12/15 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On! Ensimmäinen raskaus ja rv32 kylkiluut vääntyneet ja tekee niin hullun kipeää istuminen. Vaikka omistan suhteellisen korkean kipukynnyksen, tää on jo kamalaa.

Istuminen on yhtä helvettiä. Makaaminen ja seisominen ainoat asennot missä pystyy olemaan.

Ja koska säälin ihmisiä ympärilläni, en halua valittaa.

Vierailija
13/15 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, kun löytyi kohtalotovereita

Vierailija
14/15 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mee tasan tämäkään elämässä... Mä voin raskaana ollessani oikeastaan erinomaisesti, mitä nyt tietenkinlopussa tulee kömpelyyttä ja normaalia tuskastumista. Sairastan reumaa ja raskaus on ainoa tila, jossa olen oikeastaan kokonaan oireeton. Nautin todellakin tästä kivuttomuudesta, vaikka sitten muuten raskaus tietenkin rajoittaa jossain vaiheessa liikkumista... Imetysaikakin menee yleensä vielä hyvin, mutta imetyksen jälkeen kivut iskevät joka kerta taas sitäkin kovemmin:( Teillä toivottavasti kivut loppuu pian, mä en voi kuitenkaan ihan loputtomasti lisääntyä.... Toki lääkitystä voi ja pitää sitten taas vähän miettiä uusiksi, lisääntyminen kun sotkee aina sitäkin vähäksi aikaa...

Vierailija
15/15 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä oli raskausaika myös yhtä tuskaa. Mullakin alkoi liitoskivut ennen rakenneultraa. Selkäkin oli jo siinä vaiheessa niin järkyttävän kipeä että jouduin nukkumaan vain kyljelläni jonka vuoksi loppuraskaudesta lonkat oli totaalisen p*skana. Sairaslomalle jäin jo rv22 kun jalka rupesi lähtemään alta.

Teki mieli vetää turpaan sitä lääkäriä joka vähätteli kipuja ja käski nauttia raskausajasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi