Olen komea ja älykäs 32v mies, haluatko kysyä jotakin?
Kommentit (129)
[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 07:14"]
Kummaa hymiön käyttöä älykkäältä MIEHELTÄ.
[/quote]
Hymiöiden käyttö on minusta sympaattista. Käytän itsekin, tosin en oo erityisen älykäs
-nainen 32 :P
mihin suhteeni kaatuvat yleensä..tämä on mielenkiintoinen kysymys. Ehkäpä sellainen mieleentuleva yleinen ongelma on naisten tarve kontrolloida asioita. Siis se että miehen tekemisiä ja sanoja pitää alkaa arvostelemaan, ja oikeassa olemisen tarpeeseen. Haaveilen sellaisesta harmonisesta parisuhteesta missä tuetaan toinen toisiamme ja autetaan ja hyväksytään toisemme kaikinpuolin, puhalletaan yhteen hiileen. Se on nykyään vaan harvinaista löytää. Ehkäpä se on kulttuuri, kasvaminen, kokemukset ja luonteenpiirteet ja kaikki joka vaikuttaa että ihmisten on vaikea toimia sellaisella tavalla yhdessä.
En nyt kovin lyhyt mielestäni, oikeastaan en oo tosissani koskaan pidempi toivonut olevanikaan, 183cm riittää hyvin ja mahtuukin vielä hyvin paikkoihin! Esimerkiksi kymmenen senttiä lisää, ja moni moottoripyörä tai auto tai moni muu asia saattaisi olla paljon huonommin sopiva. Olen kiitollinen juuri tästä pituudesta joka minulle suotu :)
onko mulla poikaystävä? :D No on mulla miespuolisia kavereita, ystäväksikin voi jotakuta kutsua, mutta ei siis mitään homoseksuaalista suhdetta ole eikä ole ollut.
Naisten kanssa oon lähinnä ollut seurustellessa. Tosin muunkinlaista tullut kokeiltua. Mutta mun kannalta seksi yliarvostettua, tykkäisin enemmän jos kaikki muu ois suhteessa kohdallaan vaikkei seksiä ois ollenkaan sitten.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 07:36"]
...Mutta mun kannalta seksi yliarvostettua, tykkäisin enemmän jos kaikki muu ois suhteessa kohdallaan vaikkei seksiä ois ollenkaan sitten.
[/quote]
Harvinaista että joku mies ajattelee noin, mutta siis positiivisella tavalla, yleensä miehet tuntuu ajattelevan vain seksiä.
Kuka on mielestäsi uskovainen?
(av = aihe vapaa, tämän palstan nimi)
No ei todellakaan miehen kanssa :D Tarkoitin sitä että pari kertaa on elämän aikana käynyt niin että ajautunut seksiä harrastamaan vaikei takana ole ollut parisuhdetta kyseisen henkilön kanssa. Näistä en ole erityisen ylpeä ja tullut mielipahaa itselleni aikanaan mutta olen oppinut läksyni.
No seksin suhteen siis mietin sitäkin että hyvinhän sitä on tullut toimeen vaikka ne 80% ajasta viimesen viiden vuoden aikana kun ei ole ollut suhdetta, niin ei se nyt voi mikään erityisen tärkeä asia olla. Mutta enemmän sitä juuri kaipaa sitä läheisyyttä, hellyyttä ja kumppanuutta mitä toisen kanssa voi olla. Yhteisiä lenkkejä käsi kädessä, jne.
No mä ymmärrän ton uskovainen -sanan tarkoittavan suomessa ihmisiä joille (yleensä) kristinusko on tärkeä osa elämää, kuuluivatpa mihin kirkkokuntaan tahansa.
Mutta luulen että aika vähän on naisia jotka hyväksyisivät ettei seksi ole iso osa parisuhdetta. Ainakin niin olen kuullut usein niiltä joihinka olen tutustunut. Että eivät halua seurustella ennenkuin ovat "koeajaneet" miehen, "seksi on mulle tosi tärkee osa parisuhdetta" jne.
Että kyllä mä sen realiteetin tajuan että naisille se parisuhde yleisesti ottaen on enemmän sellainen fyysinen tilaisuus ja ehkäpä näin miehenä sitten enemmän haen sitä henkistä yhteenkuuluvuutta.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 07:57"]
Mutta luulen että aika vähän on naisia jotka hyväksyisivät ettei seksi ole iso osa parisuhdetta. Ainakin niin olen kuullut usein niiltä joihinka olen tutustunut. Että eivät halua seurustella ennenkuin ovat "koeajaneet" miehen, "seksi on mulle tosi tärkee osa parisuhdetta" jne.
Että kyllä mä sen realiteetin tajuan että naisille se parisuhde yleisesti ottaen on enemmän sellainen fyysinen tilaisuus ja ehkäpä näin miehenä sitten enemmän haen sitä henkistä yhteenkuuluvuutta.
[/quote]
Minusta on aina tuntunut siltä että se menee just toisinpäin, että naiset hakee henkistä yhteenkuuluvuutta ja miehet fyysistä (tai nimenomaa just seksiä) Mutta toisaalta ehkä se on vain mun muodostama kuva, itse kun oon melkein aseksuaali (josta läheisyys on toki mukavaa, paljon mukavempaa kuin seksi.)
-viestin 29 kirjoittaja
Mitä mieltä olet rumista ihmisistä, jotka eivät ole menestyneet elämässään?
Aivan sama mitä olet, teet tai näytät. Pippelin pituus ja paksuus erektiossa sekä aika minuutteina kauanko jaksat panna ?
No ulkonäköäänhän ei voi valita, siihen voi toki vaikuttaa mutta kaikille se ei ole edes tärkeää. On minulla vähemmän kauniita ja vähemmän onnistuneita kavereita joita ihan mielelläni yritän auttaa sen verran kuin oikealta tuntuu. En ketään ole tuomitsemassa vaikka myönnän että joskus jos vaikkapa kaupassa sattuu töykeästi käyttäytyvä ihminen ja on vielä ruma niin se nostaa ärtymystä jotenkin tavallista enemmän.
n. 16 cm, paksuutta en ole mitannut, sopusuhtaisen oloinen, ei ohut eikä paksu mittaisekseen. aika minuutteina, johan on kysymys :D Riippuu niin monesta seikasta :D mutta sanotaan nyt että ei se mun mielestä niin mielenkiintoista puuhaa ole että kovin kauaa jaksaisi, varmasti vartissa alkaa jo kyllästyttää.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 07:52"]
No mä ymmärrän ton uskovainen -sanan tarkoittavan suomessa ihmisiä joille (yleensä) kristinusko on tärkeä osa elämää, kuuluivatpa mihin kirkkokuntaan tahansa.
[/quote]
Kompaan lankesi älykäskin ja mies. Googlettamalla voi löytää kaikennäköistä mutta wikipediaan ei aina kannata luottaa. Uskovainen = lestadiolainen.
Kummaa hymiön käyttöä älykkäältä MIEHELTÄ.