Kaupassa teinipojan kanssa
Oltiin kaupassa miehen mittoihin varttuneen teinipoikani kanssa ja meinasin pyörtyä/saada slaagin/olin äimän käkenä kun ikäiseni nainen teki itseään tykö pojalleni juustohyllyllä ja he keskustelivat viitisen minuuttia.
Totesin kauempaa jotta krhöhöm, valkkaapas poika nyt se juusto ja mennään kassalle. Hän teki työtä käskettyä. Maksoin ostokset ja minun jälkeeni tulikin se juustokeskustelijatar. Poika pakkasi ostoksia ja nainen meni omalle puolelleen pakkamaan omat pienet ostoksensa. Jotain hän siinä hymyssä suin puhui pojalle eikä poikakaan näköjään pannut sitä pahakseen.
No, ei siinä mitään. Saahan sitä puhua. Nainen huikkasi vielä olkansa yli pojalle viekkaan näköisesti jotta nautinnollisia juustohetkiä. Poika totesi jotta kiitos samoin, oli kiva tutustua. Punastuin! Mistä hiivatista se nainen tietää että pojan salainen unelma on päästä juustomestarin oppiin Sveitsiin? Saksanope se nainen ei ollut. Ei myöskään kukaan muukaan opettajista.
Nyt mammat, olenko tullut hulluksi ja kuvittelen että se nainen flirttaili pojalleni? Uskaltaako poikaa päästää enää yksin kauppaan? Mitä te tekisitte tässä tilanteessa?
Kommentit (30)
Voisi kyllä puumalle tulla kalliiksi treffit juustomestarini kanssa. Poika syö niin älyttömän paljon että yhden naisen päiväpalkka menee kurkusta alas. Mutta ainahan sitä saa haaveilla puolin ja toisin.
Antaisit nyt vaan pojan antaa palaa. Onko sillä nyt väliä meneekö poikuus nelikymppiselle puumalle vai 16v pissikselle. Jos ei ole mennyt jo.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 00:14"]
Oltiin kaupassa miehen mittoihin varttuneen teinipoikani kanssa ja meinasin pyörtyä/saada slaagin/olin äimän käkenä kun ikäiseni nainen teki itseään tykö pojalleni juustohyllyllä ja he keskustelivat viitisen minuuttia.
Totesin kauempaa jotta krhöhöm, valkkaapas poika nyt se juusto ja mennään kassalle. Hän teki työtä käskettyä. Maksoin ostokset ja minun jälkeeni tulikin se juustokeskustelijatar. Poika pakkasi ostoksia ja nainen meni omalle puolelleen pakkamaan omat pienet ostoksensa. Jotain hän siinä hymyssä suin puhui pojalle eikä poikakaan näköjään pannut sitä pahakseen.
No, ei siinä mitään. Saahan sitä puhua. Nainen huikkasi vielä olkansa yli pojalle viekkaan näköisesti jotta nautinnollisia juustohetkiä. Poika totesi jotta kiitos samoin, oli kiva tutustua. Punastuin! Mistä hiivatista se nainen tietää että pojan salainen unelma on päästä juustomestarin oppiin Sveitsiin? Saksanope se nainen ei ollut. Ei myöskään kukaan muukaan opettajista.
Nyt mammat, olenko tullut hulluksi ja kuvittelen että se nainen flirttaili pojalleni? Uskaltaako poikaa päästää enää yksin kauppaan? Mitä te tekisitte tässä tilanteessa?
[/quote] In your dreams.
Öh, olisiko ollut jonkun kaverin äiti, täti? tai kaverin äidin tuttava yms, jonka on nähnyt jo aiemmin?
Onko kaikki keskustelu flirttailua tai itsensä viemistä tykö?
Itse olin 17v kun menin n.40v naisen kanssa sänkyyn. Nyt olen melkein 40 ja hyvät muistot naisesta :)
Mies
[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 07:18"]Itse olin 17v kun menin n.40v naisen kanssa sänkyyn. Nyt olen melkein 40 ja hyvät muistot naisesta :)
Mies
[/quote]
Silloin en kavereille kehdannu puhua koko asiasta
[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 07:23"]
[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 07:18"]Itse olin 17v kun menin n.40v naisen kanssa sänkyyn. Nyt olen melkein 40 ja hyvät muistot naisesta :)
Mies
[/quote]
Silloin en kavereille kehdannu puhua koko asiasta
[/quote]
Vain onnettomat räpeltäjät kerskuvat kavereilleen naisjutuillaan. Minuutin munalla menee puoli vuotta kaupungilla hehkutuskierroksella :P
[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 00:56"]
Ei kai tuo nyt niin vaarallista ole. Tytöt nyt vaan on tyttöjä ja komeille uroksille on kiva vähän flirttailla vaikka ikäeroa olisi kuinka. Vai väitätkö ap että olet itse elämäsi aikana flirtaillut vain miehille joiden kanssa menisit sänkyyn?
[/quote]
Olen lähinnä hämmentynyt. Minun pikku juustomestaristani on kasvamassa mies. Hänen valitsemansa juustokin oli hyvää eli tuskinpa aivan tolkuttomia jaarittelivat. Poika on vaan niin älyttömän tarkka noista juuston kypsytysajoista. Tuskinpa poika edes tajusi mitään flirttailua? Tai ehkä tuon ikäiselle flirtti on normaalia kanssakäymistä?