Kävelettekö miehenne kanssa käsi kädessä?
Ja jos kävelette, niin kauanko olette olleet yhdessä? :)
Itse haluaisin, mutta eihän tuo jurottaja suostu..Yhdessä oltu 6 vuotta :)
Kommentit (59)
Ei olla ikinä pidetty, en itse pidä sellaisesta, ahdistun..
mutta nukun kyllä edelleen miehen kainalossa yöni, hullua eikö?
9vuotta yhdessä.
10 vuotta yhdessä, joskus harvoin kävellään käsi kädessä. Tapa jäi, kun lapset syntyi ja toinen työnsi vaunuja/kävellään lasten kanssa käsi kädessä.
Mies ei pidä kädestä kiinni. Muut kyllä näkee muuten että olemme pariskunta. Hän kyllä halailee kotona, haluaa mut kainaloon, tai mun kainaloon. Ja samaten nukahtaa parhaiten halaillen mua. Kai sellainen on parempi kun se käsi...
10 vuotta käsikkäin, nyt ei enää. Väittää et kävelen liian hitaasti, en yksinkertaisesti pysy perässä siinä marssimisessa. Verhoaa sen jontekin liikunnan syyksi. Arvatkaa onko kivaa kävellä joskus jopa 3 metriä välissä - vituttaa.
Kävellään käsikkäin ja 3v yhessä.
Joskus harvoin, jos ollaan kahdestaan jossain liikenteessä ilman lapsia. Se on ihan hauskaa. Ollaan oltu 7 vuotta yhdessä.
Kävellään yleensä käsi kädessä. Se on hyvä niin. Yhdessä 10 vuotta.
Kyllä aika usein kuljetaan käsi kädessä. 3 vuotta yhdessä ja alusta asti näin. Kuulemma mies ei ikinä tykännyt kävellä käsi kädessä muiden kanssa, mutta jostain syystä mun kanssani siitä tuli tapa, mukava sellainen :)
Joo. Nykyään on kaksi lasta, joita talutellaan, mutta jos ollaan kahdestaan niin aina käsikynkässä mennään. Silloin kun lapsia ei ollut, oltiin koko ajan käsi kädessä.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 23:05"]Mies ei pidä kädestä kiinni. Muut kyllä näkee muuten että olemme pariskunta.
[/quote]
Siis mitä? Luuletko, että ihmiset pitävät toisiaan kädestä kiinni näyttääkseen toisille jotain? Minä ainakin sujautan käteni miehen käteen silloin tällöin juuri siksi ja vain siksi, että se tuntuu hyvältä. Turvalliselta ja läheiseltä, ja tuo mieleen muistoja parisuhteen alkuajoilta. Mitä yllättävämmin sen tekee, sitä lämpimämpi olo tulee.
Eipä tulisi mieleen ajatella mitä muut ajattelevat ;-)
t. se aikaisempi vastaaja, joka on ollut miehensä kanssa yli 15 v yhdessä
Kävelemme usein käsi kädessä matkoilla ja lomilla, mutta ei arkisilla kauppareissuilla tmv. Yhdessä ollaan oltu 22 vuotta. Autossa istutaan usein käsi kädessä, etenkin pitkillä matkoilla (kun ei tarvitse käyttää hallintalaitteita).
Ei ihan käsikkäin, mutta käsikynkkää mennään :-) 27 vuotta yhdessä.
Aina joskus. Yleensä toinen viipottaa tyhmännäköisesti vähän edellä. 6 v yhdessä.
Kyllä. 24 vuotta yhdessä. Käymme yhdessä ain käsikkäin, rinnakkain...
sonyah kirjoitti:
Kävellään käsikkäin,pussaillaan julkisesti,nukutaan kiinni toisissamme ja autossa pidämme aina toisiamme käsistä kiinni.. Yhdessä 9v ja vieläkin ihan rakastuneita <3
Tuskin nyt sentään aina, tuskin kävelette käsikkäin, pussailette julkisesti, nukkua kiinni toisissaan, ettekä pidä käsistä kiinni autossa. Mies harvoin noin hempeä on. Ootte varmasti jo eronnut.
Emme kävele. Ollaan sisätiloissa 69 asennossa.
Kyllä joskus kävellään, esimerkiksi joskus kun kävellään yhdessä kaupungille lounaalle (ollaan samassa työpaikassa). Yhdessä oltu reilut 15 vuotta.