Kävelettekö miehenne kanssa käsi kädessä?
Ja jos kävelette, niin kauanko olette olleet yhdessä? :)
Itse haluaisin, mutta eihän tuo jurottaja suostu..Yhdessä oltu 6 vuotta :)
Kommentit (59)
Tulipas mukava ja lämpöinen olo tästä ketjusta.
Kyllä! Se tuntuu hyvältä ja oikealta :) yhdessä ollaan oltu 6 vuotta
[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 23:06"]
10 vuotta käsikkäin, nyt ei enää. Väittää et kävelen liian hitaasti, en yksinkertaisesti pysy perässä siinä marssimisessa. Verhoaa sen jontekin liikunnan syyksi. Arvatkaa onko kivaa kävellä joskus jopa 3 metriä välissä - vituttaa.
[/quote]
Minun exäni teki myös tuota edessä marssimista. Itse työnsin vaunuja lumessa ja loskassa. Kunnes vittuunnuin ja aloin kääntyillä eri suuntiin, mihin tuo pölvästi marssi. Oli vielä hölmistynyt, että miksi :-O
Että mies voi olla tyhmä !!!!!
Ei. Tai no hyvin harvoin. 7v yhdessä.
2 vuotta olemme olleet yhdessä, enkä ikinä ole tykännyt kävellä käsi kädessä ensinnäkin koska se on ärsyttävää kun mies kävelee eri tahdissa eri paikkaan kuin minä ja toisekseen en ole vain ikinä tajunnut sen pointtia. On kiva katsella vanhempia pariskuntia käsi kädessä kulkemassa mutta itse en tykkää (tai paremminkin osaa) sen sijaan mies haluaisi joskus,
[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 22:56"]
Juu :) 3v oltu yhdessä. Heh, välillä ihmisten päät kääntyy, kun pituuseroakin on 43cm :)
[/quote]
Miksi ihmeessä ketään kiinnostaisi? :O
Aina silloin tällöin. Meillä on yli 25 cm pituuseroa, niin pidempiaikainen käsikkäin kävely on vähän hankalaa. Halaillaan ja kosketellaan muuten aika paljon. 7 vuotta yhdessä, joista 3 naimisissa.
Joo, yhdessä vasta alle vuosi.
mutta kävelin exänkin kanssa, yhdessä olimme 20 vuotta.
Kyllä kävelemme. Yhdessä 12 vuotta.
Käsi kädessä kävellään, lähinnä silloin kun ei ole lapsia mukana. Harvinaista herkkua nykyään, mutta mukavaa silloin kun ollaan kahdestaan liikenteessä! :) Yhdessä ollaan oltu 7 vuotta.
Exä oli juuri semmoinen vauhdikas marssija joka kulki monta metriä edellä. Ei muutenkaan halunnut julkisesti pitää minua kädestä. Ihan kuin olisi oikein pelännyt että muut huomaavat meidän olevan pariskunta.
Meillä mies menee kauheaa vauhtia edellä ja minä tulen 5 metriä perässä, silti samaa vauhtia. Heti kun saan hänet kiinni pitää hänen ottaa taas etumatkaa. Käännyn välillä takaisin ja olen myös kysynyt, häpeääkö hän minua.
Joskus. Useammin käsikynkkää. 20 v yhdessä.
Juu :) 3v oltu yhdessä. Heh, välillä ihmisten päät kääntyy, kun pituuseroakin on 43cm :)
Ei ja tämä ihan kummankin oma halu. Yhdessä 7v.
Voi että! Tänään sain juuri jonkun pariskunnan "eroamaan", kun kävelivät kauppakeskuksen käytävällä käsi kädessä ja tulin vastaan mutta olin jo menossa ohi kun irrottivat otteensa ja ikäänkuin päästivät minut siitä välistä.
Kävelemme, yli 10v. oltu yhdessä ja tätä on "harrastettu" aina:) Lähinnä siis kun kävellään ulkona vaikka asioilla tai lenkillä, kaupassa tai jossain mies useinkin saattaa välillä pitää kättään selän takana silleen hellästi kiinni. Meistä se vaan on mukavaa, kivaa läheisyyttä. Ei nyt toki aina kävellä, mutta usein aina varsinkin lenkillä tulee välillä pidettyä kädestä ja sitten vähän aikaa ilman ja taas kädestä kiinni:) Musta on kivaa katsoa ihmisiä jotka kävelevät käsikkäin, eräs entinen opettajani on hellyyttävän näköinen kulkiessaan vaimonsa kanssa aina käsi kädessä.