Vältätkö hymyilyä ja nauramista miesten seurassa jottei sitä pidettäisi flirttailuna?
Kommentit (22)
Vältän, jos olen omasta mielestäni typerien miesten seurassa. Typerät kuvittelevat, että ystävällisyys on merkki kiinnostuksesta.
En lähtökohtaisesti. Jos huomaan, että ystävällisyyteni tulkitaan flirtiksi, loppuu hymyily siihen. Myös jos huomaan, että mies on joku limainen sovinisti ja/tai minuun suhtaudutaan jonakin lihakimpaleena, ei paljon hymyilytä eikä naurata.
Hymyilen ,mulla on koronanaamari koko ajan.
Välttääkö miehet vitsien kertomista ja jalat harallaan istumista, ettei luultaisi flirtiksi? Ei. En minäkään lopeta nauramasta tai hymyilemästä.
Oliko se niin, että mitä kauniimpi nainen sitä herkemmin miehet luulevat naisen kiinnostuneen?
Ainakin miehenä olen ajatellut että juuri tuo on syy miksi naiset ei hymyile ja naura seurassani.
En vältä. Flirttailen ihan avoimesti koska se on kivaa. Olen naimisissa enkä petä. Näin toimii muuten myös aviomieheni. Se ei suinkaan meinaa ettemmekö huomioisi myös toisiamme.
Kyllä jos he ovat minua vanhempia. Mikään ei ole niin epätoivoinen ja väärin hymyilyt ymmärtävä kuin keski-ikäinen yli 40v mies.
T. N25
Onneksi olen läski niin miehet ei edes noteeraa mun olemassaoloa.
N19
Olen mies ja ainaskaan itse en oleta hymyilevän ja mukavan naisen olevan kiinnostunut minusta.
Tietysti sellainen nainen itseäni alkaa kiinnostaa, mutta en alkaisi ahdistelemaan. Silmä pelistä sen huomaan onko nainen kiinnostunut minusta.
En. Flirttaan estotta sillä piireissä kaikki tietää että mulla on ollut sama mies jo 15 vuotta enkä sitä petä.
En tietenkään vältä, en halua olla mikään hapan ja tylsä resting bitch face tyyppi.
Ja muutenkin olen sinkku niin ei se haittaisi vaikka joku musta kiinnostuisikin. Ei vaan ole toistaiseksi kukaan kiinnostunut tai luullut flirtiksi.
Kuitenkin naisia ärsyttää suunnattomasti jos joku ei hännystelekään :D
Juuri tästä syystä pidän naaman tylysti norsunvitulla kokoajan. Toivon sen karkottavan muutkin sössöttäjät.
Ei tarvitse välttää koska miesten seurassa ei hymyilytä eikä naurata.
En, minun hurmaamiseen tarvitaan, niin paljon muutakin.
En. Alan välttelemään sitä vasta sitten, jos joku totaaliörkki alkaa seuraamaan koiranpennun tavoin.