Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen vanhempi on kiva tarhassa?

Vierailija
20.03.2014 |

Olenko kiva? Tuntuu ettei eräs tarhantäti tykkää minusta, tai sitten olen vain vainoharhanen.

Lapsellani on aina vaihtovaatteita.

Lapsella on kumisaappaat yms tarvittavat aina mukana.

Palautan tarvittavt laput ajoissa.

Tuon lapsen tarhaan 8.45 eli ei syö aamupalaa tarhassa.

Haen n.15-15.30, eli lastani ei tarvitse edes aina pukea ulos (tarhantätien siis).

Tuntuu että miten tahansa tekee niin aina saa lukea joka paikasta mitrn tarhatätien mielestä vanhemmat ovat ärsyttäviä tai eivät tajua mitään.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kertokaas.

Vierailija
2/13 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on mitä tarhantätit ajattelevat sinusta? Lastasi varten he siellä ovat eikä sinua?

(Voivat tietenkin olla hieman loukkaantuneita, jos kutsut päiväkotia tarhaksi ja lastentarhanopettajia tai lastenhoitajia tarhantäteiksi.)

Onko sulla tarve miellyttää kaikkia? Mietitkö koskaan, tykkäävätkö lähikaupan kassat muuten susta? Entä muiden lasten vanhemmat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInäkin luulen, että yksi tarhantäti tykkää minusta normaalia enemmän. Olen miettinyt treffeille pyytämistä, mutten tiedä, miten tekisin aloitteen. Kun lapset on aina kuulolla ja joskus ollaan miehen kanssa molemmat hakemassa lapsia.

Mutta tämä hoitaja aina hymyilee ja nauraa ja on todella ystävällinen. Minulle.

Vierailija
4/13 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään tarhassa niin hirveesti ketään kiinnosta. Moni on niissäkin hommissa niin leipääntynyt. Kokeile vaikka itse olla viikko siinä metelissä ja sano sitten mikä kiinnostaa. Se, että pääsee äkkiä pois.

Vierailija
5/13 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla vainoharhainen. Tuskin ne "tädit" sua sen kummemmin miettii. Jos joku heistä ei ole yltiöystävällinen, niin todennäköisesti se johtuu kiireestä. Miksi maailma pyörisi juuri sinun napasi ympärillä?

Vierailija
6/13 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai vanhempien tarhaaminen oo sallitua?

Sori...

Vierailija
7/13 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se tarhantäti on ihastunut suhun jos kerran tuntuu tykkäävän?

Vierailija
8/13 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se tarhantäti on ihastunut suhun jos kerran tuntuu tykkäävän?

Vierailija
9/13 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapsesi niin sanottu virikelapsi? Se tuntuu nostavan monien tarhantätien niskakarvat pystyyn...

Vierailija
10/13 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 21:15"]Onko lapsesi niin sanottu virikelapsi? Se tuntuu nostavan monien tarhantätien niskakarvat pystyyn...

[/quote]

Ei ole.

-ap

Vierailija
11/13 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai niitä vain voi miellyttää. Mulle ainakin valitetaan kaikesta. Viimeks tänään siitä, kun lapsi oli kaksi viikkoa sairaslomalla ja nyt on sitten vaikeuksia taas sopeutua päiväkotielämään.

Vierailija
12/13 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskoisi että on mitään henkilökohtaista :) Älä turhaan mieti asiaa!

Vierailija
13/13 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noiden lisäksi olet vielä mukava ihminen niin varmasti sinusta pidetään. Juttelet tarpeeksi, muttet liikaa. Ja kasvatat lastasi, etkä jätä sitä pk:n vastuulle yksin. Muistat, että kyseessä ryhmäkasvatus etkä vaadi liikaa huomiota omalle lapsellesi. Arvosta LTO:n työtä ja sano se joskus ääneen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän