Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No niin, sanokaas nyt miehen käytöksestä!

Vierailija
20.03.2014 |

Ihan tuntematon mies siis, olemme samassa työpaikassa mutta en tiedä edes hänen nimeään. Jokin hänessä kiinnitti yhtäkkiä huomioni ja aloin vilkuilla häntä enemmän kuin ennen (vaikkei hän ole edes mitenkään "tyyppiäni"), näemme siis lähes päivittäin henkilöstöruokalassa.

Jokin aika sitten hän alkoi vastata katseisiini ja hänen katseensa oli kyllä melkoisen "aseistariisuva" ja tunnen voimakasta ihastumista/kiinnostumista. Teki mm. sellaista että ollessaan selin minuun (ja minä tietysti tarkistin pepun jne), kääntyikin yllättäen ja katsoi suoraan silmiin pitkään. Jos oli istumassa esim. pöydän ääressä edelleen selin minuun, kääntyikin sivuttain istumaan ja otti katsekontaktia.

Hassu tilanne sattui kun satuimme niin että hän seisoi pitkän käytävän päässä ja minun oli pakko mennä hänen ohitseen asiaa hoitamaan, vaikken yleensä siellä suunnalla edes käy. Niin hän katsoi koko sen käytävänmatkan suoraan silmiin ja vaikutti siltä että jäi ikäänkuin odottamaan, luulikohan minun olevan tulossa juttelemaan tai jotain? Ei hänellä ollut mitään erityistä syytä jäädä juuri siihen seisoskelemaan, kun oli menossa huoneeseen siinä vieressä (kai). Jouduin itse kääntämään katseeni pois kun menin ihan puihin :)

Nyt tää mies saattaa ottaa katsekontaktia kaukaa/bongaa minut ihmismassasta tms, mutta jos tulee jossain lähempänä vastaan, ei katso vahingossakaan päin. Olen usein yllättänyt hänet sellaisesta kohdasta, jossa minua voi katsella ns. salaa siis niin etten itse huomaa ennen kuin liikun. Liekö katsellut, vaivaantunut olo ollut ainakin tässä jo jonkin aikaa aina tuossa kohdassa. Ja sitten kun olen liikkunut, olen siis huomannut hänet siinä missä voi salaa katsella. Muuten vaikuttaa etäisemmältä kuin aikaisemmin kun tämä show alkoi.

Mitähän tämä viimeaikainen käytös nyt meinaa? Jostain lueskelin "ihastumisesta", että voi olla tosissaan, jos menee lähellä ihan puihin. Mutta voihan hän olla kyllästynytkin tai jotain? Ei pidäkään? Varattu ja huomannut menneensä ns. liian pitkälle jo?

Kertokaahan mielipiteenne! Itse jo liikaakin analysoi tällaisia hölmöyksiä :)

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 20:40"]

Onko mies hyvännäköinen? Pitkä? Voi olla vain kohtelias ja vastata katseeseen tai sitten jos ei muuten saa huomiota ja on ikisinkku niin voi olla innostunut huomiosta. Mutta tuon perusteella ei voi sanoa, voi olla vain hänen tapaistaan eikä merkitse enempää.

[/quote]Ei hän varsinaisesti ole hyvännäköinen, siis mikään kiiltokuvapoika muttei mikään pelimiehen oloinenkaan, ei näytä käyvän missään salilla muttei ole kukkakeppikään, siis sellainen tavis. En pitänyt häntä alkuunkaan "komistuksena", ja kiinnostuskin heräsi siis ihan siitä kun hänestä tuli mieleen ihan toinen ihminen. Aloin etsiä massasta jne ja tässä sitä sit ollaan. ap

Vierailija
22/35 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 20:02"]

Jokin aika sitten hän alkoi vastata katseisiini ja hänen katseensa oli kyllä melkoisen "aseistariisuva" ja tunnen voimakasta ihastumista/kiinnostumista.

[/quote]

Jessus, miten helppoja naiset ovat. Ei teihin paljon tarvita, että sakset aukeaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 20:49"]

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 20:02"]

Jokin aika sitten hän alkoi vastata katseisiini ja hänen katseensa oli kyllä melkoisen "aseistariisuva" ja tunnen voimakasta ihastumista/kiinnostumista.

[/quote]

Jessus, miten helppoja naiset ovat. Ei teihin paljon tarvita, että sakset aukeaa.

[/quote]No minähän itse tämän touhun aloitinkin, vai mitä? Ei elämä mene niinkuin jossain harlekiineissä. Ja ihan ohimennen, mun sakset ovat viimeksi auenneet vuosia sitten, että ehkä sitä voi edes kerran viidessä vuodessa vähän simpukkaansa raottaa :) ap

Vierailija
24/35 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän on vapaa ja tekee aloitteen niin siitä sitten. Mutta jos on vain sosiaalinen ja kohtelias tai varattu niin unohda koko juttu ja käytä aikasi johonkin muuhun.

Vierailija
25/35 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä ylitulkitset hänen tuoliin istumisensakin kuin teinityttö. "kääntyi yllättäin" =)

Vierailija
26/35 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 20:58"]

Sä ylitulkitset hänen tuoliin istumisensakin kuin teinityttö. "kääntyi yllättäin" =)

[/quote]Onhan se aika yllättävää jos toinen on ottamassa ruokaa lautaselleen ja kääntyykin ihan väärinpäin siinä tiskillä, taaskin ilman syytä. Ja kyllä, tunnustan ylitulkitsevani. Tämä asia pyörii nyt ihan liikaa päässä. ap

Vierailija
27/35 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo vaan.

Mä tiedän ton homman.

Tulista tulista seksiä luvassa.

Mmut jos jompikumpi varattu suosittelen lopettamaan heti. Tohon tyyliin alkanut suhde lähtee nopeesti lapasesta.

Sinkkuja-nauti!

Vierailija
28/35 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä voin sanoa, että silloin kun on eniten aidosti ihastunut johonkin naiseen, on lähikanssakäyminen hankalinta alussa! Tällöin katseella voi etäältä käsin antaa signaalia naisen suuntaan, että on kiinnostunut, mutta lähikontakti on alussa hankala, Sitä tilannetta jännittää niin paljon, että on hankala olla luonteva alussa. Menetettävää on niin paljon, kaikki on pelissä. Silloin siis kun on ihan todella ihastunut johonkin naiseen.

t.mies 40v

Vierailija
29/35 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oijoi, ihania vastauksia nämä pari viimeistä :) ap:llä sukat pyörii jo valmiiksi jaloissa!

Vierailija
30/35 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, mun mielestä toi sun kuvailu kuullosti tosi creepyltä :) Mies seisoo pitkällä käytävällä ja tuijottaa.. tuli hassu mielikuva, ihan kun kauhuleffasta.

Mikset sano "Moi" seuraavan kerran kun kävelet ohi? Ei siinä tartte jäädä juttelemaan, kuhan morjenstat, kun kerta samassa duunissa.

Vierailija
31/35 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 21:26"]

Heh, mun mielestä toi sun kuvailu kuullosti tosi creepyltä :) Mies seisoo pitkällä käytävällä ja tuijottaa.. tuli hassu mielikuva, ihan kun kauhuleffasta.

Mikset sano "Moi" seuraavan kerran kun kävelet ohi? Ei siinä tartte jäädä juttelemaan, kuhan morjenstat, kun kerta samassa duunissa.

[/quote]Ei se tilanne ollut sillä tavalla creepy, siis pelottava muuten kuin henkisesti. Olisin kääntynyt kannoillani vaikka vessaan jos olisin ehtinyt reagoida ennen kuin oli jo myöhäistä ja mentävä oli :) Mutta ei pelottanut, ehei. Hän oli ihan sen oloinen, että luuli minun olevan tulossa juttusille tai jotain. Siis nyt kun olen myöhemmin tuotakin kohtaamista kelannut.

Aika vaikea huudella moita jonnekin seinille kun ei hän enää katso päin kun olemme kohdakkain... ap

Vierailija
32/35 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta toi leikkiminen ja mene sen luo ja sano vaikka'hei'. Ei sen vaikeempaa ole.

Vierailija
33/35 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meet huomenna kysymään että moi, lähetkö kahville. Tai mitä ihmiset nyt sitten tekeekään, käy lounaalla. Meet kysymään ja jos sanoo ihan tyynesti että ei, niin sitten tiiät että se joko on vaan outo tai ite oot yliherkkä. Jos se menee paniikkiin ja sanoo ei, niin se luultavasti on vähän outo mutta saattaa kuitenkin olla kiinnostunut. Jos se ilahtuu ja lähtee kahville tai lounaalle tai lenkille tai mihin sitten pyysitkään, niin sitte varmaan myös selviää aikanaan onko se homo tai varattu tai kiinnostunut susta.

Vierailija
34/35 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen kans vielä että harvoin ollaan kumpikaan yksin. Siis mulla tai sillä on useimmiten joku työkaveri siinä matkassa, joten ei niitten edessä kehtaa mitään kyselemään alkaa. Ihan kuin ei muutenkin olisi tarpeeksi vaikeaa :) Täytyy toivoa että tuollainen käytävätilanteen tapainen sattuisi uudestaan. Tai yllättäis mut vaikka nurkan takaa tai jotain :) ap

Vierailija
35/35 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välttämättä usko, että tarkoittaa yhtään mitään. Samassa työpaikassa on tosi söpö minua muutaman vuoden nuorempi mies. Hän on aina tosi mukava ja juttelee minulle. Kun eksyn hänen osastolleen, hän aina kysyy ketä etsin. Ja minusta joskus tuntuu että hän kiinnittää minuun enemmän huomiota kuin muihin. Tiedän myös että hänellä on kotona avopuoliso, joten en flirttaile, olen vaan tavallisen mukava. Häntä silti mukava katsella, mutta ei sen enempää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän